Allen & Heath Qu16
Collapse
X
-
Comment
-
Ben ook erg benieuwd.
Wellicht een mooie compacte aanvulling van mijn GLD setup voor de kleine klusjes.
Jammer dat ik volgende week geen tijd heb (gemaakt) om naar Frankfurt te gaan.Comment
-
Ben ook benieuwd wat deze Qu gaat brengen. Hij lijkt mij een halve GLD?
Ik hoop dan wel dat het vergelijk met de Mixwizzard enkel het fysieke formaat is en
niet qua klank.
Naast concurrent van de SI wordt het wss ook een geduchte concurrent voor
de X32 en Presonus?
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
De vraag is of het compatibel gaat zijn met de stageracks van GLD, want daar hebben ze het ook al gelapt dat ze niet werken met die van de iLive.Comment
-
Ilive heeft geen stageracken. Stagerack bij de Ilive is de mixer, surface de control.
GLD surface is Mixer en control. Racken alleen remote in/outs.
Logisch dat het dus niet samen werkt.
Met een ACE kaart is GLD wel compatible met de Ilive trouwens. Ilive als FOH en GLD als MON is dan prima mogelijk.Comment
-
Ja maar het zou toch fijn zijn als een GLD rack (GLD-AR84)als input/output-uitbereiding zou kunnen dienen op een Ilive.Ilive heeft geen stageracken. Stagerack bij de Ilive is de mixer, surface de control.
GLD surface is Mixer en control. Racken alleen remote in/outs.
Logisch dat het dus niet samen werkt.
Met een ACE kaart is GLD wel compatible met de Ilive trouwens. Ilive als FOH en GLD als MON is dan prima mogelijk.
dat je een iDR-16 kon uitbreiden met een GLD-AR84 bedoel ik
Dat gaat ook niet.
Als zelfs behringer dat doorheeft.....lekker belangrijk!Comment
-
Dan hier de update: http://www.allen-heath.com/uk/Produc...ProductId=Qu16
Het beestje gaat Qu-16 heten.d&b AudiotechnikComment
-
De aanval op Behringer is begonnen
. Klein minpuntje; het schermpje is echt niet groter dan dat van een smartphone. Natuurlijk gaat het hierbij niet om om de visuele experience maar om een snelle goedkope digimixer.
d&b AudiotechnikComment
-
Hele reactie getypt, druk ik op het verkeerde knopje... *zucht*.
Kwam erop neer dat ik de QU16 niet als concurrent van de X32 zou zien qua features, o.a. door vaste (en beperkte) bus setup, 16 kanalen enz.
Wel als concurrent van de Presonus tafels en alle oude Yamaha spul (O1V etc).
FAQ QU16Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment

Comment