Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

Originally posted by NesCio01
    Soms snap ik het allemaal niet zo.

Verder zie ik Sander in vele topics ook anderen met raad en daad bijstaan,
    iets wat ook niet iedereen doet of kan.

Like!

En vergeet niet, MusicXtra helpt ook met setjes doormeten enz. van medeforumers en stuurt vaak als je een probleem hebt een PM (of hoe dat dan ook heet) met eventueel een voorstelletje, en deelt zijn ervaringen en kunde met ons en waarschuwd waar hij problemen ziet, maar eventueel ook de oplossing, maar dat mag je dan zelf bekijken. Hij drukt niet, hij is kwa forumlid mijn inziens een prettige gesprekspartner en laat mensen veel al in hun waarde. Of het nu gaat over een TOP set of een budget of zelfbouw.

Dat heb ik tot op heden GEEN ENKELE fabrikant of leverancier hier (of in Nederland) zien doen!
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by Timo Beckman
      @ modje dat is de eerste reactie in dit toppic die ik briljant vind . Compliment :-)
      bedoelde dus de uitgeslapende bakker by the way . En ja het begint steeds meer op een reclame folder te lijken maar goed kennelijk geen probleem......
      \

vond die taart ook wel okee... En inderdaad, geen probleem mee.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

Terugkomend op de Dancefair... Op mijn facebook pagina was er iemand die dacht dat de extreme monitors alleen deco waren :P en ja hoor er werd gelijk gelinkt naar het forum. Volgensmij was hij daar ook aan het werk dus iets had hij niet begrepen.

Maar jij in de eene zaal en je excompagnon in de andere??? Gaat dat wel goed???

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by radioactivediscoshow
          Op mijn facebook pagina was er iemand die dacht dat de extreme monitors alleen deco waren :P
          Maar jij in de eene zaal en je excompagnon in de andere??? Gaat dat wel goed???
          DJ's ontdekte ook geregeld pas na afloop dat er geluid uit kwam, vonden die lampen erg cool maar wisten dus ook niet dat het monitoren waren.
          Wat betreft mijn ex compagnon: Ieder vaart zijn eigen koers, ik ben lekker op dreef met Brooklyn Audio zoals je hier regelmatig kunt lezen.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by kvdb013
            Ik vind het ook mooi dat het loopt met een Nederlands product, echter denk ik wel dat je pas over een aantal jaar kunt zeggen op het goed loopt ja dan nee. Met 1 type set ga je het niet redden denk ik, hoe functioneel deze ook is( niet dat ik niet denk dat er niets nieus meer aankomt in de toekomst)
            Klopt inderdaad dat het een paar jaar zal gaan duren voor ik als merk geaccepteerd zal worden, maar het begin is er.
            De Prospect set is natuurlijk niet de enige set die ik heb, ik heb nog steeds de line-array, deze ondergaat een restyling om hem beter geschikt te maken voor het touren. Daarnaast zijn er de floormonitor, de X218 sub, net nieuw de Xtreme en er zitten nog een paar mooie nieuwe producten aan te komen die de range compleet maken.
            Toch zullen er niet heel veel verschillende producten komen, 'less is more' gaat hier zeker op, ik probeer de range zo samen te stellen dat je alle mogelijke klussen met zo min mogelijk verschillende producten kunt doen. Dat maakt het interessant voor degene die het koopt want het is breed inzetbaar en zal dus al snel renderen.

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

't Wordt tijd dat er iemand eens een standje boekt op Pro Light + Sound ...
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• kvdb013
                • Nov 2010
                • 337

Wat betreft less is more ben ik het met je eens, maar mensen willen om de paar jaar toch graag nieuwe producten zien. Je ziet dit natuurlijk met alles op deze wereld, faceliftje hier nieuwe uitstraling daar. Al is het maar optisch! En niet te vergeten dat de technologie niet stil staat. Ben je niet bang als je te lang de zelfde producten verkoopt dat de eventuele klanten erop uitgekeken raken?
                Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

Hoe kun je uitgekeken raken op je speakers als deze gewoon erg goed klinken? Ik zie dat probleem niet zo. Waarom je erop uitgekeken raakt is omdat een set na een aantal jaren gewoon door touren versleten zal zijn. Daarom koop je nieuwe en anders niet in mijn ogen.

Hoelang gaat bijv. de RX reeks van EV al niet mee?

Comment

• desolation
                    • Jun 2012
                    • 706

Originally posted by laserguy
                    't Wordt tijd dat er iemand eens een standje boekt op Pro Light + Sound ...
                    Naar mijn mening niet. Er komt elk jaar minder en minder volk naar PLS en PLASA, als er dan een beurs is waar je moet gaan staan dan is ze net geweest (ISE). SIE in Parijs is ook nog wel druk bezocht.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Een stand op Prolight zit er voorlopig nog niet in, daarbij heb ik sterk mijn twijfels over het nut van een beurs waar je alleen maar kastjes kunt bekijken terwijl het om de klank gaat. Dan zie ik eerder nut in de Frankfurter Messe, daar kun je een set laten horen.
                      Nee, ik zal zeker niet om de zoveel jaar een nieuwe Prospect set uitbrengen, klanten die een dergelijke set hebben willen daar mogelijk op uitbreiden en zullen het mij niet in dank afnemen wanneer het na 3 of 4 jaar ineens een andere set is geworden.
                      Pas wanneer de techniek zover is gevorderd dat er werkelijk een veel beter product te maken is zal het worden vervangen en dus niet voor hier of daar een dBtje winst.
                      Brooklyn Audio is dus een merk met een eenvoudige en duidelijke product range die makkelijk onderling te combineren zijn, klankmatig zoveel mogelijk identiek zijn en lang ongewijzigd in productie blijven. Denk dat met een goeie maand de site ook online gaat, daar komt de hele range overzichtelijk op te staan en is de logica ervan ook heel duidelijk te zien.
                      Nog even terugkomend op opmerkingen uit een ander topic dat ik het wiel opnieuw uitgevonden zou hebben: Dat is helaas niet het geval, wel heb ik een, met de Prospect set, unieke configuratie door de combinatie van de 2"/1" driver op een asymmetrische hoorn. Waarom andere fabrikanten structureel de helft van hun geluid richten op plekken waar nooit mensen zijn heb ik nooit gesnapt en na de ontwikkeling van de Prospect top ben ik daar alleen nog maar minder van gaan snappen.

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Originally posted by MusicXtra
                        combinatie van de 2"/1" driver op een asymmetrische hoorn. Waarom andere fabrikanten structureel de helft van hun geluid richten op plekken waar nooit mensen zijn heb ik nooit gesnapt en na de ontwikkeling van de Prospect top ben ik daar alleen nog maar minder van gaan snappen.
                        Ik kan zo geen voorbeelden noemen van bms drivers op een a symmetrische hoorn, maar er worden wel meer asymmetrische gebruikt...

Comment

• PvG
                          • Sep 2012
                          • 979

Vraagje: als de Prospect top een asymmetrische hoorn heeft, hoe zet je die dan in in bijv. een theater met oplopende tribune?
                          Tilten? Al getest?
                          As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• purplehaze
                            • Jul 2004
                            • 692

..omgekeerd..?

Comment

• PvG
                              • Sep 2012
                              • 979

Originally posted by purplehaze
                              ..omgekeerd..?
                              Dan heb je ook in kleine theaters front fills nodig om de eerste rijen af te dekken...
                              As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Dat gaat inderdaad niet met 1 top per kant.
                                De oplossing is inderdaad een tweede top omgekeerd op de eerste plaatsen, daarmee vergroot je de spreiding tot 40 graden verticaal.

Comment

Working...