Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansound
    • Apr 2006
    • 832

Originally posted by drbeat
    Goed werk kost tijd, toch?

EN het schept gewoon ook een soort van exclusiviteit van je systeem...en ik zou me erg speciaal voelen als ik er even op moet wachten omdat het op bestelling gebouwd wordt...op een of andere manier wekt dat bij mij een soort van vertrouwen, maar das persoonlijk...Gauw eens een keer naar een optreden waar de set wordt gebruikt gaan kijken!
    Dat klinkt inderdaad goed, maar ik draai het principe om, ik bestel een set pas als ik weet dat ik hem nodig heb, en zet hem niet een half jaar van te voren in mn loods.
    Dat iedereen met zo min mogelijk voorraad werkt snap ik helemaal, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom de spullen op voorraad ga zetten totdat ik hem mischien nodig heb... zo ken ik namelijk als 10tallen bedrijfjes in den lande..

Wel leuk dat het nu gaat lopen met Broeklyn Audio, met meerdere tegelijk bouwen drukt de prijs...

Comment

• 2mancrew
      • Feb 2010
      • 96

Originally posted by MacGyverSounds
      binnenkort wel, denk ik...
      MAc Gyver ik ga niet raden wie grinzzzz en moet zeggen sinds dat we dat setje buiten in breukelen hoorden (jazz) hoor ik alleen maar goede dingen over deze set . Greetz Ed
      ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Hansound
        Dat klinkt inderdaad goed, maar ik draai het principe om, ik bestel een set pas als ik weet dat ik hem nodig heb, en zet hem niet een half jaar van te voren in mn loods.
        Wel leuk dat het nu gaat lopen met Broeklyn Audio, met meerdere tegelijk bouwen drukt de prijs...
        We hebben het hier niet over een levertijd van een half jaar maar van een maand.
        Ik snap ook heel goed dat, wanneer je eenmaal de knoop door hebt gehakt iets moois te kopen, je er niet lang op wilt wachten.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MELO
          • Feb 2011
          • 77

23 feb. In vorden bij Zutphen met 3 bands en de prospect set, wie wil komen luisteren is welkom. Even PM voor op de gastenlijst.
          Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4516

hey, MusicXtra,
            Ik kwam mooie foto's van Laidback Luke op de dancefair tegen. (seminar/workshop)
            Mooie reclameplaats voor je speakers!

gefeliciteert!

Last edited by showband; 18-02-13, 11:45.
            lekker belangrijk!

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Dat is de set waar mijn voormalig compagnon mee in de Polar zaal stond.
              Zelf stond ik in de Spark zaal met een Prospect setje en een nieuwe uitvoering van de Xtreme, dit keer in de 6" uitvoering, beter te hanteren, 22 in plaats van 38 kg en klinkt zelfs nog ietsje beter.

Zag pas bij het terugkijken van de foto's dat de linker wel een heel leuke tekst op zijn trui heeft.

Comment

• Rieske
                • Aug 2002
                • 544

Ben ik de enige die vind dat dit topic teveel op een reclame folder begint te lijken ?
                Life is what you make it

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Hoi Rieske,
                  Je bent niet de enige, maar ik wil je wel meegeven dat ik heel blij zou zijn wanneer andere speakermerken zich zo actief zouden gedragen op het J&H forum.
                  Voorts: het geld wordt je niet uit de achterzak getrokken, het is informatief.

Ja het is dikke reclame voor Brooklyn Audio, Nee, J&H verdient daar geen rochel aan, is het ongewenst, nee...hopelijk een trigger voor andere merken om ook hun voordeel met blogs/fora te doen...

mocht je er verder over willen filosoferen dan aub via PM, voorkomt vervuiling van een onderwerp.
                  Vond je vraag zeker legitiem, hopelijk kan je je vinden in mijn toelichting.
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• drbeat
                    • Jun 2012
                    • 671

Mijn inziens logisch daar het topic ook BA presenteert heet......mooi dat het loopt.....zijn die truien ook te bestellen bij een set? Wel met t officiele logo!
                    Denk dat ik op dit moment alleen de trui kan betalen...
                    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• kvdb013
                      • Nov 2010
                      • 337

Ik vind het ook mooi dat het loopt met een Nederlands product, echter denk ik wel dat je pas over een aantal jaar kunt zeggen op het goed loopt ja dan nee. Met 1 type set ga je het niet redden denk ik, hoe functioneel deze ook is( niet dat ik niet denk dat er niets nieus meer aankomt in de toekomst) Wat betreft de ergenissen van andere forum leden, kan ik aan de ene kant wel begrijpen omdat het enigszins tegen de forum regels in gaat, aan de andere kant is natuurlijk ook een stukje gunnen.

En zoals de moderator al zegt is iedereen met zulke initiatieven van harte welkom deze te presenteren hier op het forum.
                      Wat betreft BA, Thumbs up!
                      Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Timo Beckman
                        • Jul 2006
                        • 1298

@ modje dat is de eerste reactie in dit toppic die ik briljant vind . Compliment :-)
                        bedoelde dus de uitgeslapende bakker by the way . En ja het begint steeds meer op een reclame folder te lijken maar goed kennelijk geen probleem......
                        Last edited by Timo Beckman; 19-02-13, 22:57.

Comment

• NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

Soms snap ik het allemaal niet zo.

Iemand ontwikkelt iets en vraagt aan mede forummers
                          raad en daad en plaatst ook foto's van hetgeen hij ontwikkelde.
                          Dit zie ik met name in de fora over drive-in en o.a. ook in het topic
                          over BA. Ik ken Sander niet persoonlijk en heb ook BA nooit gehoord,
                          maar wat ik lees belooft het wel iets te zijn.

Verder zie ik Sander in vele topics ook anderen met raad en daad bijstaan,
                          iets wat ook niet iedereen doet of kan.

Ik lees iig met veel interesse de posts over BA. Natuurlijk zit daar een vorm
                          van reclame in, maar ja, die maak ik ook als ik schrijf over de merken
                          waarmee ik zo fijn werk.

Ik begrijp niet zo goed, dat als je iets leren kunt in een topic,
                          dat je dat juist vergeet en de accenten ergens anders legt.
                          Doorgaans zegt dat dan ook meer over jou dan over het topic,
                          denk ik dan maar.

Nu maar snel weer elkaar helpen mensen, want daarvoor zijn we toch hier?

@mod: Bel eens met Sander, mss kun je dealer worden

grtz

Nes

ps: Ja , m'n bril is ietwat roze, dat komt door Prospekt
                          wat voor mij bewijst, dat Sander ook nog eens openstaat voor
                          ieder zijn mening, gedachte en/of input.

Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

Originally posted by MusicXtra
                            Afgelopen weekeind dus met de line-array in Nijmegen gestaan op een dance feest.

Zes toppen per kant, overkill maar nodig om de spreiding te halen.
                            Heb je hier nu de array aan de horizonbatterij gerigd? Of zit ie apart vast? Ik zie wel aan één kant een los takeltje hangen...
                            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by Stoney3K
                              Heb je hier nu de array aan de horizonbatterij gerigd?
                              De line array hangt aan de leuning van de portaalbrug op een punt waarmee de portaalbrug met een verticale balk aan het dak hangt, de leuning is van twee duims pijp en de verticale balk is ook meer dan sterk genoeg..
                              Verder zie je twee oranje sjorbandjes om de set 'op koers' te houden, die zitten aan de leuning van de portaalbrug.

Comment

• Rieske
                                • Aug 2002
                                • 544

Dank je Moderator voor je heldere toelichting. Mijn opmerking was puur relativerend bedoelt en uiteraard wens ik Sander veel succes met de ontwikkeling van zijn merk.
                                Life is what you make it

Comment

Working...