Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrVazil
    • Mar 2010
    • 330

Yep, net als daan wil ik nog effe meegeven dat je echt wat meer aandacht moet besteden aan je websites. De VA site is een halfcomplete site, en eerlijk, ik denk dat potentiële klanten er op afknappen. Probeer die fout niet te maken met je nieuwe merk, ofwel zorg je dat alle info ingevuld is, ofwel zet je enkel een pagina met contactgegevens online, maar in 2012 maken we geen gebruik meer van under construction of dummie inhoud

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Met led verlichting erin denk ik dat je meer weer richting het SkyPech sfeertje gaat. En dat is niet helemaal de bedoeling..

Comment

• DMiXed
        • Jan 2008
        • 370

Originally posted by sjig
        Met led verlichting erin denk ik dat je meer weer richting het SkyPech sfeertje gaat. En dat is niet helemaal de bedoeling..
        VA heeft ook een monitor die versierd wordt met een aantal LEDlichtjes erin, en dat ziet er retestrak uit. Verder vind ik de vergelijking met SkyPech zoals je het zo mooi noemt meer een belediging, als je dit soort grapjes tegenkomt op hun website... (zie linkje hier beneden) Als je een slecht idee goed uitvoert, kan het opeens briljant worden
        Jeroen van Geffen

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Bij de Xtreme heeft de LED verlichting duidelijk toegevoegde waarde, het moest de indruk van een OK lamp geven. Daarbij heeft het design van VA een hogere prioriteit.
          Deze lijn ben ik gestart om vooral in een perfecte geluidskwaliteit gekoppeld aan gebruiksgemak te kunnen voorzien, gimmicks als LED strips zul je hierin dan ook niet snel tegen komen.
          Ik heb heel goed naar allerlei andere A-merken gekeken en heel goed nagedacht over wat er te verbeteren valt.
          Veel daarvan is in deze top terug te vinden.
          Zo is de hoorn asymmetrisch, de spreiding verticaal is 0° naar boven en 20° naar beneden, dat scheelt veel energie, ongewenste reflecties en maakt het onnodig de kasten te tippen.
          Door slim te construeren heb ik veel gewicht kunnen besparen zonder op de stijfheid in te leveren. Het styling elementje van de handgrepen maakt het makkelijk om de kasten op allerlei manieren vast te pakken en ga zo maar door.
          Als verhuurder wil je liefst een systeem dat schaalbaar is, dit systeem is te gebruiken voor evenementen van 50 tot 2000 man publiek, allemaal gebaseerd op dezelfde top, al of niet gevlogen, en aangevuld met kick en sub kasten.
          Dat kan allemaal doordat er een beest van een hoogdriver in zit, deze heeft bij een configuratie van 2 enkel 18" subs en 1 top per kant nog 20 dB headroom op de processor.
          De hele productlijn blijft ook heel simpel, er komt nog een 8"/1" coaxiaal kastje, een 12"/2" coaxiaal in dezelfde stijl, samen met de al bekende 12"/2" coaxiaal monitor en de bij deze top horende kick en sub en natuurlijk de dubbel 18" sub is de hele range eigenlijk al compleet.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Bedoelde meer dat je niet, net als skytech, de lampjes light-to-sound moet laten besturen. Dit leidt, wat mij betreft, alleen maar af!

Maar zoals bij de Xtreme, gewoon langzaam van kleur veranderen ziet er (inderdaad) mooi uit!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Originally posted by Hansound
              Je hebt natuurlijk wel weer je gratis reclame hier op het forum..
              Zat er eerlijk gezegd een beetje op te wachten.
              Die weg slaan we NIEt in en die snerende opmerkingen flikker ik allemaal naar het digihalla.

Het is iedere (!) fabrikant toegestaan om nieuwe producten te presenteren, zeker wanneer het met de follow-up gepaard gaat zoals Sander dat doet.
              Dat andere merken/importeurs hier maar mondjesmaat gebruik van maken is geen reden om mensen die de moeite wel nemen een trap na te geven.
              Gaan we dan ook zeker niet doen.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Wauw voor een kastje dat 2.5 kW kan verstouwen... en het zal nog een hoog rendement ook.
                Wat dat oranje betreft: dat oranje rond de woofer kan idd storend werken. Zou ik misschien ook niet doen. Dat oranje aansluitplaatje zou ik houden: zelfs bij zeer weinig licht zien onze ogen nog altijd een beetje contrast zodat je in het donker toch de aansluitingen kunt vinden. Idem voor dat oranje achter de handgrepen. Dat stoort minder omdat het op de zijkant zit en het staat wel chique als je er langs de zijkant op kijkt + handgrepen zeer makkelijk te vinden weer.
                Beat Audio: klinkt inderdaad VEEL te goedkoop voor zo een kwaliteitsproduct.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Ik mis nog de vraag : Richtprijs?
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Dat de naam Beat Audio niet goed is ben ik inmiddels wel van doordrongen.
                    Kom maar op met suggesties zou ik zeggen.
                    Ga ik nadenken over een leuke beloning.

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Direct maar hoog inzetten dan: Best audio
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Hengelosedrummer
                        • Feb 2011
                        • 23

-Coneworks (evt. Coneworkz, Coneworkx)
                        -Conebeat

Al kan dat natuurlijk ook voor een ijssalon gebruikt worden :-)
                        Pourquoi? Parce-que c'est possible!

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by Olaf Duffhuës
                          Ik mis nog de vraag : Richtprijs?
                          Prijs zit net onder die van veel A-merken.
                          Ga ze hier niet op het forum zetten.

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Biet Audio hahahah het had juist rood moeten zijn, niet Oranje...
                            hahaha we worden kampioen,
                            Sorry.... maar ik vind het geen gezicht, je speakers zijn geen onderdeel van welke show dan ook, daarom zijn ze ook meestal zwart of in elk geval donker gekleurd...
                            En even een ander kleurtje spuiten lijkt me ook niet echt eenvoudig...

Mischien ga je ze veel verkopen, maar er zijn heeeel goede speakers op de markt die bijna niet worden verkocht vanwege hun uiterlijk...
                            Wat jij verteld klopt niet. Speakers zijn tegenwoordig meer en meer een onderdeel van de scene, of het podium.
                            Een opmerkelijk design van speakers kan een meerwaarde betekenen van jou evenement.

Zij die zeveren over kleur, wat moeten deze heren dan zeggen?:
                            Dat zijn de meest verkochte Bass speakers die er zijn.

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Ik zou wel overwegen verschillende felle kleuren aan te bieden.
                              Dit kan decoratief wel een meerwaarde zijn.

Het ontwerp doet mij denken aan Meyer Sound CQ1/2
                              Last edited by frederic; 08-06-12, 01:00.

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Originally posted by MusicSupport
                                Om eerlijk te zijn. Commercieel gezien heb je een schizofreen product gemaakt. Je wil VA voor dance en club toepassingen (past ook prima met het huidige design; neem de column als voorbeeld) maar dan ga je vervolgens met Beat Audio het pad in voor de algemene commerciële allround toepassingen en geef je de kast een afschuwelijk schreeuwerig ontwerp mee waar veel inkopers, verkopers, bedrijven, personen op af knappen en die net zo goed past in het VA straatje.

Ze weten dat ze bij jou terecht kunnen voor een kwalitatieve top met goed geluid maar weten ook dat het NL Elftal slechts een paar weken per jaar voetbalt en dat er daarna alleen maar commentaar komt op de kleurstelling en het open design.

Stel dat ik nu op zoek zou zijn naar een mooi top om die fijne subs van je onder te schuiven om zo een goede set te vormen... Jij verteld dat je bezig bent met een nieuw top die helemaal 'je van het' gaat worden... Hoge verwachtingen... etc, etc.

Ik vraag me af. Welke markt heeft jou gevraagd om dit zo te ontwerpen?

Neem voor Beat audio een algemeen voorbeeld aan de auto industrie; ontwerp een goede A of B segment topkast (auto) die geaccepteerd wordt en bij het gros van het volk in de smaak valt en gebruik de inkomsten daarvan om je C en D segment en excessen te ontwerpen.

Gezien wat ik eerder heb gehoord van je verwacht ik geen verrassingen en zal het een goede kast zijn dus daar heb ik geen commentaar op. Persoonlijk vind ik hem er wel ruig uitzien maar kopen zou ik het niet doen.

En de tip van Mac is zo gek niet. Die coating die JBL spuit op z'n kasten is nog een stapje verder dan Warnex. d&b past het nu ook toe op z'n nieuwe V-serie. Het is een poly urethaan blend.
                                +1! Er zijn zo veel branches waar je je kast nooit aan zal verkopen vanwege de looks. Wat dat betreft heeft de Column meer stijl...

Ik heb zo veel klussen gedaan waarbij je met het complete spul onzichtbaarder moet zijn dan het behang. Daar ga je met deze kasten echt niet mee wegkomen...

Wat betreft die poly-urethaan verf: In gitaarland wordt het al eeuwen gebruikt.Het werd tijd dat de geluidsmannen dat 'ns oppikten...

Originally posted by MusicXtra
                                Dat is jouw stelling..... En smaak.
                                Mijn stelling is dat iets wat onmisbaar is best zo gemaakt mag worden dat het gezien mag worden.
                                Zie mijn reactie hierboven! Hetzelfde wat Hansound hieronder zegt: je speakers zijn geen onderdeel van welke show dan ook. Als dat wel zo zou zijn, dan had jij of je set wel als artiest op het podium gestaan... Is toch een verschil van inzicht en welke klussen je op het oog hebt. En aangezien jij aangeeft dat je met dit merk je juist niet op de dance-scene wil richten...

Sorry.... maar ik vind het geen gezicht, je speakers zijn geen onderdeel van welke show dan ook, daarom zijn ze ook meestal zwart of in elk geval donker gekleurd...
                                En even een ander kleurtje spuiten lijkt me ook niet echt eenvoudig...

Mischien ga je ze veel verkopen, maar er zijn heeeel goede speakers op de markt die bijna niet worden verkocht vanwege hun uiterlijk...
                                Zullen we een lijst maken van goede merken/speakers die je nooit ziet en zelfs geen (fatsoenlijke) NL-vertegenwoordiger hebben? Wordt een lange lijst...

Er is hier toch echt een tijd geweest dat elke reclame (van wie dan ook) met de botte bijl verwijderd werd! Heb ik als enigste die memo met de wijzigingen in dit beleid gemist of zijn er meerdere?

Originally posted by frederic
                                Wat jij verteld klopt niet. Speakers zijn tegenwoordig meer en meer een onderdeel van de scene, of het podium.
                                Een opmerkelijk design van speakers kan een meerwaarde betekenen van jou evenement.

Zij die zeveren over kleur, wat moeten deze heren dan zeggen?:
                                Dat zijn de meest verkochte Bass speakers die er zijn.

JA, BAS SPEAKERS!!! Voor BASGITARISTEN!!! Da's iets heel anders....

Moet ik je verwijzen naar dat ene topic waarin ik je iets uitleg of geef je nu zelf toe dat je toch minimaal wat ervaring mist?
                                Last edited by Outline; 08-06-12, 03:28.

Comment

Working...