Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

oranje doet het in deze periode normaalgesproken wel erg goed. :-)
    Wel ff met de viltstift over dat hoekje linksonder..LOL .

En echt, marketing is de belangrijkste afdeling van je bedrijf, als je geld wilt verdienen met welk product dan ook.
    Als Ome John niet gesteund was geweest door Tante Helen was hij nog steeds in zn garage aan het zagen en solderen geweest, zegt-ie zelf....

oh, na de standaard Warnex lak hebben we sinds kort ook een iets steviger variant, versterkt met kevlar, en dus hamer-proof .. (mijn hamer, mijn rechterklauw..)

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by MusicXtra
      Grappig, ik ontwerp een opvallende top die gezien mag worden en vervolgens komt iedereen met suggesties om hem te camoufleren.
      Waarom mag een mooi product niet gewoon gezien worden?
      Om eerlijk te zijn. Commercieel gezien heb je een schizofreen product gemaakt. Je wil VA voor dance en club toepassingen (past ook prima met het huidige design; neem de column als voorbeeld) maar dan ga je vervolgens met Beat Audio het pad in voor de algemene commerciële allround toepassingen en geef je de kast een afschuwelijk schreeuwerig ontwerp mee waar veel inkopers, verkopers, bedrijven, personen op af knappen en die net zo goed past in het VA straatje.

Ze weten dat ze bij jou terecht kunnen voor een kwalitatieve top met goed geluid maar weten ook dat het NL Elftal slechts een paar weken per jaar voetbalt en dat er daarna alleen maar commentaar komt op de kleurstelling en het open design.

Stel dat ik nu op zoek zou zijn naar een mooi top om die fijne subs van je onder te schuiven om zo een goede set te vormen... Jij verteld dat je bezig bent met een nieuw top die helemaal 'je van het' gaat worden... Hoge verwachtingen... etc, etc.

Ik vraag me af. Welke markt heeft jou gevraagd om dit zo te ontwerpen?

Neem voor Beat audio een algemeen voorbeeld aan de auto industrie; ontwerp een goede A of B segment topkast (auto) die geaccepteerd wordt en bij het gros van het volk in de smaak valt en gebruik de inkomsten daarvan om je C en D segment en excessen te ontwerpen.

Gezien wat ik eerder heb gehoord van je verwacht ik geen verrassingen en zal het een goede kast zijn dus daar heb ik geen commentaar op. Persoonlijk vind ik hem er wel ruig uitzien maar kopen zou ik het niet doen.

En de tip van Mac is zo gek niet. Die coating die JBL spuit op z'n kasten is nog een stapje verder dan Warnex. d&b past het nu ook toe op z'n nieuwe V-serie. Het is een poly urethaan blend.
      d&b Audiotechnik

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

Ik wil niet een negatieve spiraal in gang zetten maarrrr...

Ben je niet bang dat de naam Beat audio erg veel verwarring oplevert en misschien verkeerde opvattingen?
        Dit doordat er een ander merk is wat wel schrikbarend lijkt op deze naam en veel consumenten prul (ja het is bagger) levert (het kan natuurlijk ook zijn dat je bewust deze naam kiest om die reden).
        Tevens geef je aan dat je met VA de Dance markt doet, Beat Audio doet ook erg aan dance denken.... Misschien Rock Audio

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Om te beginnen, ik respecteer dat je commercieel bent gaan bouwen en dat je dat erg goed blijkt te doen, getuige de foto's van je producten en de reactie van mede-forummers. Het is ook daarom dat ik met je wil delen wat mijn eerst reactie op de merknaam was: Dit is waarschijnlijk weer low-budget spul gericht op discoboeren. Maar het blijkt dus een product van jou te zijn. Wat zijn de asociaties die je zelf bij de merknaam hebt? Ik heb je de mijne verteld en je hebt die van mede-forummers kunnen horen. Het is ook tegenstrijdig: Je wilt dat deze producten niet met de dancescene worden geasocieerd en noemt het van alle mogelijke namen Beat Audio.. Nogmaals, het is ongetwijfeld een goed product, maar ik zou een andere naam overwegen.

Gefeliciteerd met je nieuwe ontwerp, wellicht hoor ik het nog eens ergens.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• I.T. drive in
            • May 2009
            • 352

Originally posted by MacGyverSounds
            Vind de naam Beat niet echt pakkend. Wat is er tegen bv. Shipping audio, of Brooklyn Audio??
            En denk goed na over de type-aanduiding, 12-2 en 15-2's hebben we al genoeg. GS12 en GS15 vs SS12 en SS15 (GeweldigSpul en SuperSpul) etc....
            Hahahahahaha dat is een heel goed idee xD (GG12) geweldig geluid haha.
            Maar goeg beats audio klinkt voor het geld inderdaad net zoals mijn oude philips shp-2500.
            Ik vindt die kermis uitstraling behoorlijk meevallen.
            Als clubeigenaar zou ik toch nog eerder kiezen voor het dutch dance system gebeuren.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Dit is feedback waar ik wat mee kan, dank allen voor de moeite om te reageren.
              Die naam Beat Audio lijkt inderdaad niet zo goed gekozen, daar gaan we wat anders op verzinnen.
              Verder denk ik dat op de foto's het oranje veel schreeuweriger overkomt dat het in werkelijkheid doet.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

O, dat Oranje is juist gepast voor bij jullie in holland.
                Last edited by frederic; 07-06-12, 14:56.

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Ziet er goed uit Sander! Eindelijk een keer wat anders

Als ik jou was zou ik volledig zwart toevoegen aan de standaardkleuren, en een schuimfrontje voor/achter de grille als optie erbij doen, voor de mensen die er inderdaad theaterwerk/sjieke klussen mee willen gaan doen. Het oranje knalt er wel lekker uit, maar dit valt inderdaad meer onder het VA gebeuren, ondanks de door jou aangegeven redenen. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de sub en kick trouwens, die kick lijkt me ook nog wel een aardige oplossing in plaats van een subje bij je drumfill, dat sublaag daar hebben die drummers toch niks aan, de kick lijkt me logischer (heet tenslotte niet voor niets zo).

Elke keer als je hier weer met wat nieuws op de proppen komt neem ik me voor om toch echt te gaan sparen, maar het is er nog niet van gekomen helaas (en de behoefte aan meer/andere PA is er ook niet echt, aangezien ik a) nauwelijks eigen klussen heb, bijna altijd voor een werkgever en b) dan niet altijd eigen PA nodig heb)

Nog een dingetje: Als je een aparte website gaat maken, houd hem dan een beetje up-to-date, en je huidige VA site ook...

Daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4516

voor de promotie is die kleurstelling misschien niet fout.
                    Iedereen heeft het er over.

Voor de verkoop denk ik dat het misschien beter wat onopvallender kan.
                    (eventueel optie schuimfront? of een zwarte hoes met schuimfront)

Wat ik mis bij een zware top is de constructie om hem op een paal te krijgen.
                    Die vraag ga je denk ik namelijk veel krijgen. Dus ik zou minimaal in licentie een K&M oid stand erbij afbeelden.
                    lekker belangrijk!

Comment

• Hansound
                      • Apr 2006
                      • 832

Biet Audio hahahah het had juist rood moeten zijn, niet Oranje...
                      hahaha we worden kampioen,
                      Sorry.... maar ik vind het geen gezicht, je speakers zijn geen onderdeel van welke show dan ook, daarom zijn ze ook meestal zwart of in elk geval donker gekleurd...
                      En even een ander kleurtje spuiten lijkt me ook niet echt eenvoudig...

Mischien ga je ze veel verkopen, maar er zijn heeeel goede speakers op de markt die bijna niet worden verkocht vanwege hun uiterlijk...
                      Je hebt natuurlijk wel weer je gratis reclame hier op het forum..

Comment

• daviddewaard
                        • Mar 2008
                        • 627

dat oranje is ook niet zo mijn ding, valt teveel op vind dat je apperatuur niet hoeft te zien.
                        misschien nog een tip kwa rigging: nog een flytrack achterop om hem na achter toe te kunnen trekken als de hem diep moet laten duiken
                        ben er benieuwd naar de klank, ben namelijk nog op zoek naar 2 goede toppen voor een vaste installatie. was al aan het kijken voor een 2e hands setje Meyer CQ1 of iets dergelijks, maar denk dat deze toppen ook wel aan mijn eisen voldoen.
                        in welke prijsklasse zitten deze toppen ongeveer?
                        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

Misschien een klein marktonderzoekje starten?

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by Hansound
                            Sorry.... maar ik vind het geen gezicht, je speakers zijn geen onderdeel van welke show dan ook, daarom zijn ze ook meestal zwart of in elk geval donker gekleurd...
                            Dat is jouw stelling..... En smaak.
                            Mijn stelling is dat iets wat onmisbaar is best zo gemaakt mag worden dat het gezien mag worden.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

@David,

Er komt nog een fly-bumper specifiek voor deze toppen, daarmee kun je ze ook diep laten duiken.

Comment

• DMiXed
                                • Jan 2008
                                • 370

Ik vind het gewaagd, maar wel erg tof!
                                Het is weer totaal wat anders dan alle andere saaie zwarte stapels, maar voor velen zal het lef om dit neer te zetten wel missen als ik dat zo lees. Aan de andere kant is het wel een leuk detail, bijvoorbeeld het oranje vervangen door de kleur die in het bedrijfslogo terugkomt, bij mij zou dat dan geel moeten zijn. Als herkenbaar handelsmerk! Voor het drive-in werk en clubs/café's dus een erg origineel ontwerp!

Een actieve versie met LEDstrips onder de handvaten is ook nog een gaaf idee, zoals eerder genoemd, maar dan wordt het pas echt gedurfd
                                Misschien ook nog een versie met glitters en de Toppers willen geheid een setje bestellen voor in de Arena volgend jaar!
                                Jeroen van Geffen

Comment

Working...