Kiva, T10 of VRX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Originally posted by frederic
    Ik heb de indruk dat er hier met ons voeten wordt gespeeld.
    Die snap ik niet, verklaar je nader ????

Comment

• qvt
      • Oct 2009
      • 721

ARCS WiFo is een stuk kleiner maar wel flexibeler, Wide = 30 graden en Focus = 15 graden spreiding

Verschillende platformen inderdaad.

Originally posted by desolation
      ARCS II en ARCS WiFo zijn toch 2 verschillende platformen ?
      There is no substitute for imagination

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Originally posted by MarkRombouts
        Die snap ik niet, verklaar je nader ????
        Die snap je niet? Meer dan een jaar geleden kom je met de vraag om een frontset aan te schaffen.
        Keuze tussen 3 merken/ modellen. Op zich niks mis mee.
        Plots, meer dan een jaar verder blijkt dat je nog niets hebt aangeschaft.
        Bovendien ga je systemen met elkaar vergelijken die in niet met elkaar te vergelijken zijn.
        Dit doet me vermoeden dat je aan het zeveren bent!
        Last edited by frederic; 04-01-13, 02:16.

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by frederic
          Die snap je niet? Meer dan een jaar geleden kom je met de vraag om een frontset aan te schaffen.
          Keuze tussen 3 merken/ modellen. Op zich niks mis mee.
          Plots, meer dan een jaar verder blijkt dat je nog niets hebt aangeschaft.
          Bovendien ga je systemen met elkaar vergelijken die in niet met elkaar te vergelijken zijn.
          Dit doet me vermoeden dat je aan het zeveren bent!
          Lekker constructief frederic ; en lekker op z'n Belgisch verwoord ook (gelukkig zijn Mark en ik Brabanders dus vatten we dat nog wel)

Geef Mark eens ongelijk; je kunt in deze tijd je geld maar 1 keer uitgeven. Ik ben het eens met het feit dat de hernieuwde keuze die Mark nu voorlegt niet overeen komt met de topicstart en een keuze is tussen twee compleet verschillende systemen, maar dat probeerde ik op een constructieve manier ook al te vragen een paar posts terug. Tot op heden heeft Mark daar nog niet inhoudelijk op gereageerd; daar wacht ik op en dat zou jij ook moeten doen
          d&b Audiotechnik

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

denk dat frederic geld genoeg heeft, die kijkt niet op een paar Milo's meer of minder....

Comment

• desolation
              • Jun 2012
              • 706

Het had natuurlijk héél sterk geweest als hij de ARCS WiFo al van in het begin als optie had kunnen bekijken ...

Comment

• MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

Het zijn inderdaad verschillende systemen, maar dat is vanaf het begin al zo geweest.
                Kiva en T10 tegenover VRX.
                en nu Nova Banana tegenover ARCS WiFo. Wat gezien de kostprijs in ieder geval aangeeft dat ik in deze tijd probeer kritisch om te gaan met het beschikbare budget.

Het afgelopen jaar heb ik met verschillende systemen gewerkt. Veel met Kiva, wat ik echt een super systeem vind. Ook een aantal keren met het goedkopere Banana, wat met toen ook erg goed is bevallen. WiFo nog niet, maar ja dat kan ook nog niet echt.

Als ik naar mijn portfolio van projecten kijk kan ik met beide soorten systemen vooruit. De echte line-array systemen zijn daarbij uiteraard wat flexibeler en makkelijker te vergroten, waarbij de constant curvations juist winnen in de eenvoud en kostenplaatje.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Originally posted by MacGyverSounds
                  denk dat frederic geld genoeg heeft, die kijkt niet op een paar Milo's meer of minder....
                  Ach, meneer komt wel vaker uit een nogal vreemde hoek (althans hier op het forum). Wij doen wel eens meer dan een jaar voordat we een knoop doorhakken en tot werkelijke aanschaf overgaan. Geld kun je maar één keer laten rollen en dat doe ik liever met een wel overwogen keuze. Wat is jouw probleem daarmee mister frederic miljardair?
                  Last edited by vasco; 04-01-13, 17:02.

Comment

• theo
                    • Nov 2001
                    • 503

Hier toch ook zelfde hersenspinsel.
                    Draai al wat jaren tot tevredenheid met de cobra4.
                    Maar zit te denken aan:
                    adamson spektrix.
                    eaw kf730
                    lacoustic wifo set.
                    Iemand nog voor of tegens?
                    Moet voor allerhande klussen ingezet worden, gestackt en gevlogen.
                    Zaaltjes tenten buitengebeuren.
                    Max 2000 man.
                    Bvd theo

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Max 2000 man en in tenten zijn Spectrix en KF730 niet meest voor de hand liggende oplossingen voor.
                      Het zal wel aan degene zijn die hier in de buurt met Spectrix werkt maar ik heb dat systeem nog nooit lekker horen klinken.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Als ik hem dan in de ergenissen top 10 een foto zie plaatsen van een loodgietersbusje (sorry hoe moet ik het anders omschrijven) waar hij zware cresten in moet duwen, dan vrees ik dat de waarheid iets anders is. Ik ken er hier ook wel die puur uit reclame inkomsten van alles op hun busje hebben staan, maar die hebben er geen ladders / trappen op liggen.

http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...-10-a-222.html

Misschien kan hij het zelf wat aanvullen / verduidelijken.
                        Last edited by DJ Antoon; 05-01-13, 12:26.

Comment

• mrVazil
                          • Mar 2010
                          • 330

Originally posted by MusicXtra
                          Max 2000 man en in tenten zijn Spectrix en KF730 niet meest voor de hand liggende oplossingen voor.
                          Het zal wel aan degene zijn die hier in de buurt met Spectrix werkt maar ik heb dat systeem nog nooit lekker horen klinken.
                          Ik heb adamson jammer genoeg nog nooit goed horen klinken. Wel alleen gehoord in eml opstellingen, maar die hebben anders toch een paar kanjers van systeemengineers rondlopen

Comment

• desolation
                            • Jun 2012
                            • 706

Originally posted by theo
                            Hier toch ook zelfde hersenspinsel.
                            Draai al wat jaren tot tevredenheid met de cobra4.
                            Maar zit te denken aan:
                            adamson spektrix.
                            eaw kf730
                            lacoustic wifo set.
                            Iemand nog voor of tegens?
                            Moet voor allerhande klussen ingezet worden, gestackt en gevlogen.
                            Zaaltjes tenten buitengebeuren.
                            Max 2000 man.
                            Bvd theo
                            Nexo GEO-S12.

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Wat heeft dat te maken met mijn opmerking over die zwalpende draad?
                              Jij moet me geen woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegt heb!
                              Last edited by frederic; 05-01-13, 16:23.

Comment

• frederic
                                • Jan 2006
                                • 3511

Originally posted by vasco
                                Ach, meneer komt wel vaker uit een nogal vreemde hoek (althans hier op het forum). Wij doen wel eens meer dan een jaar voordat we een knoop doorhakken en tot werkelijke aanschaf overgaan. Geld kun je maar één keer laten rollen en dat doe ik liever met een wel overwogen keuze. Wat is jouw probleem daarmee mister frederic miljardair?
                                Vasco, waar moei jij je eigenlijk mee?

Comment

Working...