Tsja, het is inderdaad wel een kwestie van de juiste naam bij het beestje blijven noemen. Wat dat betreft zou het wel een leuke zijn om er nog een echte klasse-D uit het betere segment bij te betrekken. En sowieso een goed onderscheid houden tussen SMPS/conventionele voedingen en de verschillende klasses.
Digitale eindtrappen vs conventionele eindtrappen
Collapse
X
-
Ik ben door mijn broertje 4AC getipt over dit topic.
Wij (ovmusic.nl) willen ook wel langs komen bij deze amp-meeting.
Wat kunnen we meenemen:
- DAP Vision MK2 (2400/3500) als deze er dan nog zijn
- TSA (Tecno Star Audio) PW-5000
- QSC PL: 2, 4, 6 versie II non PFC
- QSC PLX2: 1804, 1802, 3602
Wat betreft speakers eventueel; EAW fr129z, TSA C115N en Iven AL TSE subs
Laat maar weten hoe&wat.
Mvg
Hugo Oude VrielinkComment
-
Denk dat het niet veel zin heeft dat iedereen speakers meeneemt, om een goed beeld te krijgen van de versterkers is het van belang dat deze allemaal op dezelfde speakers worden getest.
Als het niet te ver rijden is kan ik zorgen voor 2 of drie sets met een dubbel 18 sub en daarop drie toppen. Een drietal processoren en bekabeling zodat de versterkers snel uitwisselbaar zijn en er twee of drie typen in een a, b en eventueel c vergelijking direct vergeleken kunnen worden.
De setjes zijn heel hoog belastbaar dus er kan ook een goede indruk van het geleverde vermogen gekregen worden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
In poppodium Estrado in Harderwijk zijn de volgende data nog beschikbaar:
11 en 18 september
2 en 23 oktoberSteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Comment
-
Ik wil kijken of zondag 25 september kan.
tijd tussen 12 uur en 3 uur
-optionele locatie musicon.nl den haag
1) Graag suggesties voor centralere locaties
(de loods van J&H zou trouwens wel erg centraal liggen)
2) En graag hieronder aanmeldingen van komers op die dag en hun groffe locatie!lekker belangrijk!Comment
-
-
-
Mijn aanbod staat ook nog steeds, de tijd ontbreekt me om het te organiseren.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
september was weer een heksenketel. en er waren veel afhakers maar weinig aanmeldingen van mensen die kunnen / konden in september.
Ook blijf ik er bij dat ik een centraal gelegen locatie zoek.
Utrecht ergens.
Anders is den haag voor mij nog steeds het beste te regelen. goede koffie, passende zaal, gratis parkeren enzo
Maar is er geen forumlid met een loods in het midden van het land?
dus ik zit een beetje naar tijd en plaats te zoeken.lekker belangrijk!Comment
-
zondag 23 oktober kan het in estrado in harderwijk. veel centraler als dat kom je niet denk ikSteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Gaat mij een een collega net zo we willen wel komen kijken/ luisteren en eventueel een amp meenemen (chevin) maar het zit hem even vast op de datum wanneer het georganiseerd wordt.
En eigelijk hebben we nu eens geen zin om naar Utrecht of
Den Haag te rijden maar liever iets centraler in Nederland
zoals de locatie die metalteacher opgeeft.Comment
Comment