Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by renevanh
    iPad wel, X32edit nog niet. Die ga je o.a. nodig hebben om je shows en scenes te converteren.
    Idd de ipad app is nog niet gelanceerd. Er komt trouwens eerst een app die dezelfde functionaliteit heeft als de oude maar werkt met de nieuwe firmware. Daarna komt er een update met de nieuwe snufjes.

X32edit heb je niet nodig om je scenes te converteren, inladen op de tafel en vervolgens opslaan is voldoende.

Comment

• drbeat
      • Jun 2012
      • 671

zou dat nog eens komen dat ze ook een app voor Android maken? want bv asus of samsung, zijn heel erg goede tabletjes en zelfs misschien beter dan de Ipad. (mijn samsung galaxy is bv kwa scherm en resolutie en handelbaarheid (overal op aan te sluiten met reguliere systemen) veel beter dan de Ipad 2.

Vind dat voor al die digitafels wel een gemis hoor, dat android gewoon schraal ondersteund wordt...kan aan mij liggen..
      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Dat is er al weer een tijdje.
        Wel niet door behringer gemaakt, maar werkt gewoon goed.
        Mixing station kan zo'n beetje alles en heeft zelfs een custom layer.
        Xmonitor is een beetje de monitor app voor de muzikanten.
        Het schijnt zelfs al met 2.02 te werken, dus sneller als de ipad beschikbaar.

Ik heb het trouwens wel op mijn android telefoon, een samsung S advance, maar krijg het niet op een samsung tab van de 1e generatie... Niet eens zichtbaar in de playstore?

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

dat wist ik niet zeg, das leuk! ik heb overigens dezelfde Telefoon, de samsung S advance... Prima telefoontje. Welke app gebruik je dan? want ik kan hem in de palystore vinden.... Beiden overigens niet, Xmonitor en Mixing station idd niet te vinden..

Ben benieuwd!!
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Voor xmonitor heb ik met een apk installer moeten werken:

Mixing station:

Download Mixing Station XM32 for Android: a free tools app developed by davidgiga1993 with 1,000,000+ downloads. Control your X32/M32 with your smartphone or tablet! With...

ik heb de telefoon moeten updaten naar android 4.1.2.
            jelly bean geloof ik...

Telefoon word wel erg traag de laatste tijd. Ik wil een andere, 1 met de performance van een note3 en de scherm grootte van de s advance...
            Last edited by DJ Antoon; 13-03-14, 22:19.

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Expensioncards voor o.a. MADI en Dante.

Comment

• Soundadb
                • Sep 2014
                • 1

Originally posted by showband
                ik denk dat je vanuit midas minimaal zelf toch al een antwoord op je site wil geven waarom je niet voor 1000euro minder de X32 koopt...

betere preamps+faders gaan volgens mij in het gevecht om de 2000-tot-4000 euro digimixers geen 1000 euro verschil maken.
                Er gaan analoge tafels voor een prikkie op marktplaats die fabelachtige pre-amps hebben... En veel (yamaha) digi-eigenaren die het verschil waarderen. Die hebben allang een set preamps erbij gekocht.

Niet dat ik het wil wegzetten als oninteressant. Het ziet er weer GAS inducing uit. Maar gezien de cash momenteel ruled als nooit tevoren....
                Is het iemand opgevallen dat de talkback microfoon-ingang van de M32 vierpolig is ??
                Er was zeker haast bij het ineen schroeven van het demo-model....

Comment

• peterwagner
                  • Oct 2008
                  • 317

Originally posted by Soundadb
                  Is het iemand opgevallen dat de talkback microfoon-ingang van de M32 vierpolig is ??
                  Er was zeker haast bij het ineen schroeven van het demo-model....
                  Ben je niet in de war met de aansluiting voor de desklight aan de achterkant? De TB-ingang aan de voorkant is toch echt 3-polig.

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Soundadb heeft gelijk dat in het CAD (getekende) plaatje op de website van Midas aan de voorzijde bij de talkback microfoon een vier polige XLR is getekend. Dit is (maar) een CAD tekening, in de echte versie zit wel een drie polige geschroefd zie ik op foto's.

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

Originally posted by showband
                      ik denk dat je vanuit midas minimaal zelf toch al een antwoord op je site wil geven waarom je niet voor 1000euro minder de X32 koopt...

betere preamps+faders gaan volgens mij in het gevecht om de 2000-tot-4000 euro digimixers geen 1000 euro verschil maken.
                      Er gaan analoge tafels voor een prikkie op marktplaats die fabelachtige pre-amps hebben... En veel (yamaha) digi-eigenaren die het verschil waarderen. Die hebben allang een set preamps erbij gekocht.

Niet dat ik het wil wegzetten als oninteressant. Het ziet er weer GAS inducing uit. Maar gezien de cash momenteel ruled als nooit tevoren....
                      Het is zelfs meer dan 1000EUR minder. Ik moet je gelijk geven hierin, had de M32 ruimte gehad voor 2 expansion cards dan kon ik ergens nog het prijsverschil snappen, maar nu? De 96k mode is nog altijd zeer vaporware, dus meer dan een X32 in een mooier doosje is het eigenlijk niet.

Comment

• timmetje
                        • Dec 2012
                        • 424

Originally posted by desolation
                        Het is zelfs meer dan 1000EUR minder. Ik moet je gelijk geven hierin, had de M32 ruimte gehad voor 2 expansion cards dan kon ik ergens nog het prijsverschil snappen, maar nu? De 96k mode is nog altijd zeer vaporware, dus meer dan een X32 in een mooier doosje is het eigenlijk niet.
                        Belangrijkste verschillen:

- 96Khz
                        - Midas faders
                        - Andere 'luxure' behuizing

Voor mij niet het prijsverschil waard, zeker niet nu de X32 ook gewoon de Midas stageboxes ondersteunt.
                        Tim

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

Ik heb deze week een demo bij Thomann in Burgebrach.
                          Ben ingeschreven. Ondertussen ook een uitstapje doen naar Nurnberg
                          De verkoper vertelde dat het toch wel een heel ander niveau was van mengtafel.

We zullen zien.

Comment

• timmetje
                            • Dec 2012
                            • 424

Originally posted by frederic
                            Ik heb deze week een demo bij Thomann in Burgebrach.
                            Ben ingeschreven. Ondertussen ook een uitstapje doen naar Nurnberg
                            De verkoper vertelde dat het toch wel een heel ander niveau was van mengtafel.

We zullen zien.
                            'Een ander niveau' kan op heel veel punten natuurlijk. Daarnaast ben ik licht allergisch voor 'meningen' van verkopers.

Zou leuk zijn als je je bevindingen hier zou posten. Tot nu toe blijkt het namelijk nogal ingewikkeld om de concrete 'real-life' verschillen duidelijk te krijgen.
                            Tim

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Die 96kHz en die andere faders zijn best wel behoorlijke verschillen....
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Hitvision
                                • Jun 2003
                                • 388

Ben ook benieuwd hoe dat de pre amps zich verhouden tussen de X32 en M32. Op papier zouden die van M32 een stuk beter moeten zijn dus ben benieuwd naar de praktijk.
                                Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

Working...