Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MELO
    • Feb 2011
    • 77

The Midas M32 is available at a suggested U.S. MAP of $4999.99 – and is covered by Music Group’s 3-Year Warranty Program.

bron: .Prosoundweb.com

lullig als je net een X32 hebt aangeschaft...
    Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

om en de nabij € 3.750,= mag de M32 gaan kosten.

Daar koop je ook een Roland M-200i voor, met digirack
      S1608, incl btw.

grtz

Nes
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

Originally posted by MELO
        The Midas M32 is available at a suggested U.S. MAP of $4999.99 – and is covered by Music Group’s 3-Year Warranty Program.

bron: .Prosoundweb.com

lullig als je net een X32 hebt aangeschaft...
        Heb hem net staan proberen, het is een érg nette console voor de prijs en het 7" scherm werkt beter dan dat op de X32.
        Het enige ding is wel: buiten de preamps is het ding eigenlijk quasi hetzelfde als de X32. En het is niet dat die van de X32 zo slecht klinken. Het prijsverschil is ook niet ZO klein.
        Of ik me nu zo lullig moet voelen met mijn X32, ik weet het niet. Er is net een V2.01 beta voor de X32 gereleased met een berg aan nieuwe features.

In principe moet ik gewoon mijn S16's verkopen en DL16's kopen, dan heb ik dezelfde tafel op het schermpje na...

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Het is mij nu nog niet helemaal duidelijk of deze M32 op 96kHz draait...

Verder toch slim? Ik zie niet waarom een X32 dan een slechte aankoop zou zijn.
          Dat is enkel voor bedrijven in de (losse) verhuur, die geen behringer naam willen hebben, of de klant naar een midas vraagt. Voor iemand die hem zelf gebruikt...

Comment

• desolation
            • Jun 2012
            • 706

92k is een toekomstige upgrade, momenteel is het nog 48k

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by NesCio01
              om en de nabij € 3.750,= mag de M32 gaan kosten.

Daar koop je ook een Roland M-200i voor, met digirack
              S1608, incl btw.
              Dan zal voor velen de keus snel gemaakt zijn in het voordeel van de midas. Het merk midas heeft toch iets meer uitstraling dan roland vrees ik. (Op het gebied van mengtafels)

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Originally posted by DJ Antoon
                Het is mij nu nog niet helemaal duidelijk of deze M32 op 96kHz draait...

Verder toch slim? Ik zie niet waarom een X32 dan een slechte aankoop zou zijn.
                Dat is enkel voor bedrijven in de (losse) verhuur, die geen behringer naam willen hebben, of de klant naar een midas vraagt. Voor iemand die hem zelf gebruikt...
                Slechte aankoop misschien niet, maar de X32 heeft veel minder processing kanalen dan de Midas M32.
                Via AES50 96 in en outputs.

Comment

• Big Bang
                  • Apr 2008
                  • 652

Dan zal voor velen de keus snel gemaakt zijn in het voordeel van de midas. Het merk midas heeft toch iets meer uitstraling dan roland vrees ik. (Op het gebied van mengtafels)
                  Moah, naar mijn idee zijn het tafels met een verschillende toepassing. De Midas inderdaad voor de verhuur, kleine festivals e.d.

De Roland m200i zie ik meer als een ideale tafel voor een freelance tech met eigen tafel. Een kit met tafel, stageboxjes, een paar haspeltjes en eventueel nog een eigen setje microfoons past in de achterbak van iedere auto, is uitstekend alleen te tillen, uiterst flexibel en een goede klank.

De werkwijze is echter wel wat anders dan op de meeste tafels (daarmee niet beter of minder, gewoon anders) en zo'n ipad maakt hem natuurlijk ook niet ideaal voor de verhuur. Dat is echter als het je eigen tafel is geen enkel bezwaar.
                  It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Ik zie eigenlijk buiten de prijscategorie conceptueel geen verband tussen Roland m200i en Midas M32.

Comment

• VANEENBERGEN
                      • Sep 2003
                      • 187

Originally posted by frederic
                      Slechte aankoop misschien niet, maar de X32 heeft veel minder processing kanalen dan de Midas M32.
                      Via AES50 96 in en outputs.
                      De x32 heeft ook 96 inputs en outputs via AES 50.
                      2 AES50 poorten betekent 2x 48in en 48uit
                      de M32 heeft net als de x32 40 kanalen (waarvan 32 volledig zijn en 8 uitgekleed, lijkt mij).

M32 is een rebranding van de x32 met misschien iets andere converters en voorbereid voor 96K. 96K zal waarschijnlijk wel een beperking iets gaan worden, want dat gebruikt nou eenmal 2x de processor kracht. misschien hebben ze een dikkere DSP er in gedaan.

we zullen zien, wel erg goede zet van de music group x32 en de m32
                      Joost van Eenbergen
                      ELC lighting

Comment

• muppet
                        • May 2009
                        • 94

(Haast) geen ervaring met andere digi-tafels, maar moet zeggen dat de M200i erg fijn werkt!
                        Daarnaast heeft de Roland het grote voordeel tov. de Midas dat deze 19-inch is...
                        Sound should sound like it should sound...

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4524

zolang ik de verschillen niet scherp op het netvlies heb, weet ik even niet waarom ik per se meer geld wil neerleggen voor de sticker "midas" op het front.

een groter scherm en kwalitatief betere faders zijn toch niet zo veel waard?

lekker belangrijk!

Comment

• DJ Antoon
                            • May 2005
                            • 1681

Voor mij zou het nadeel zijn dat de midas een grotere flightcase nodig heeft.

Comment

• DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

Originally posted by muppet
                              (Haast) geen ervaring met andere digi-tafels, maar moet zeggen dat de M200i erg fijn werkt!
                              Daarnaast heeft de Roland het grote voordeel tov. de Midas dat deze 19-inch is...
                              Oh maar er kan nog makkelijk een M32 producer (19") komen, of een compact.

Comment

• showband
                                • May 2001
                                • 4524

als ik naar de prijslijsten kijk is behringer bezig de prijzen van de mengtafels te verlagen.
                                en ondertussen de stageboxen (Behringer S16) en andere ascesoires stevig te verhogen.

Volgens mij betaal je voor een set van tweeBehringer S16 inmiddels bijna 400 euro meer dan bij introductie op de markt. Die mediamarkt/hoornback praktijken maken de mengtafel in de praktijk wel fors duurder..... .

customer lock-in is bijna pagina 1 bij de nima cursus
                                lekker belangrijk!

Comment

Working...