Behringer X32
Collapse
X
-
Klein verschil misschien als je gewend bent met firewire te werken, dit zal er waarschijnlijk niet meer opzitten, het is nu gewoon USB.
Er komt een nieuwe insteekmodule voor de x32, die het mogelijk maakt direct naar harde schijf op te nemen. Leverdatum is nog niet bekend, maar dit kan misschien ook interessant zijn.Comment
-
-
Comment
-
-
Ha luitjes,
Volgens mij mijn 1e bericht op dit forum maar ik lees al een paar jaartjes mee..
Voor een Coverband die bij ons licht en geluid huren wilde ik een X32 aanschaffen.
nou kreeg ik echter van meerdere kanten de tip om even te wachten tot januari 2014 omdat er iets zou gebeuren bij Behringer waar de huidige x32 gebruiker niet gelukkig van gaan worden.
(prijsdaling/nieuwe nog betere x32? ) Ik weet het niet en het blijven geruchten...
Iemand die wat meer kennis hierover heeft?
Grtz MaartenLast edited by MaartenV; 03-12-13, 21:52.Comment
-
Dan zullen ze het over de X16 hebben.
Deze tafel was al aangekondigd, maar door de grote hoeveelheid feedback heeft behringer besloten het ontwerp te veranderen. Er zijn geruchten dat het concept of de proto in januari bekend gemaakt gaat worden. Bedenk wel dat het dan nog een hele tijd gaat duren voordat deze echt leverbaar word.
Meer info is te vinden op het soundforums.net forum.
Ik zou echter niet weten waarom een X32 gebruiker daar niet blij zal van gaan worden. Het word zeker een kleinere tafel. Maar als de X32 aan de grote kant is voor je, dan ja misschien.Comment
-
Dank voor je reactie,
Ik denk dat je het wel bij het rechte eind hebt, als er een "dikkere X32" zou komen op zo'n korte termijn zal het geruchten circus al op volle toeren draaien..
waarom ze erbij zeggen dat huidige bezitters van een X32 niet blij zullen worden weet ik ook niet, het is mij ook maar zo verteld en ik was daarna gewoon nieuwsgierig of er mensen zijn die wat meer weten.
Nogmaals thnx.Comment
-
dan gaat het over dit concept volgens mij:
En dan denk ik dat men de zelfde toer op gaat als met de Roland M200i dat men het schermpje door de ipad gaan vervangen. Denk dat dit laatste zo maar een idee kan zijn voor een vervolg op deze ideen van Behringer...
Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Behringer heeft deze X16 al gepresenteerd in juni 2012, althans het idee met plaatjes. Deze sluit trouwens niet aan op het X32 concept, je kan o.a. geen Behringer digisnake hieraan koppelen. Verder vast aantal ingangen(16), 6 auxen, stereo master en ultranet voor hun monitorsysteem. Zie niet in waarom X32 gebruikers ongelukkig gaan worden van dit concept, andere markt en doelgroep lijkt mij zo.
Hier een plaatje met X16 iPad app voor een complete indruk.
Comment
-
Ding is van de Berry site af. Misschien heeft de echte straks wel AES50 en/of ultranet (met nieuwe ultranet io-boxes)? Waarschijnlijk willen ze de concurrentie geen kans geven iets vergelijkbaars te maken.
Ik zit eigenlijk met smart op een nieuwe dcx met ultranet input te wachten...As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Comment
-
De i-Pad ondersteunt alle functies en vanwege het touchscreen
werkt dit wel erg makkelijk.
Hiernaast blijven alle Roland opties open en aansluitbaar.
(en na de prijsverlaging door Roland.........)
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Wat kun je doen met 4 twisted pair in een rj45 en daaroverheen 16 kanalen?
Ik verwacht een vrij simpele oplossing... Anders hadden ze AES50 wel gebruikt.
Een ultranet naar 16 xlr uit, zou erg handig kunnen zijn voor monitoren etc. (Dus zonder behringer monitor systeem)Comment
Comment