Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by SPS
    Volgens mij beweer je iets dat je geheel niet kunt bewijzen. Ofwel gel*l in de ruimte.

En dat op een "PRO" forum tss
    Past dan wel bij uitspraken van sommige anderen...
    Nee ik kan dat inderdaad niet bewijzen, echter in de konijn rondzing winkel waar ik de mijne heb gehaald praten ze enkel over de x32 en word de presonus niet meer aanbevolen. Als er daar ook beweerd word dat ze er al meer dan 50 verkocht hebben... (En dat was rond de jaarwisseling)

Klein bewijsje:

Hier vindt u onze meest verkochte artikelen uit alle productsecties in een oogopslag.

X32 op 3 en de S16 op 6. En de X32 staat al even in de top 3...

Geen presonus bij de 1e 50. (Bestaat natuurlijk ook al langer.)
    Last edited by DJ Antoon; 02-03-13, 16:09. Reason: Even wat gezocht

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Is ook vrij logisch als je het verschil in mogelijkheden ziet tussen de X32 en de Presonius en dan naar de prijs kijkt.....
      Dan maar een apparaat waar Behringer op staat.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

Originally posted by SPS
        Zoooo, waar haal jij die salesinformatie vandaan? En geldt die dan voor NL, EU, VS, of worldwide?
        Volgens mij beweer je iets dat je geheel niet kunt bewijzen. Ofwel gel*l in de ruimte.

En dat op een "PRO" forum tss
        nauwelijks presonus ga ik me niet over uitspreken, maar de X32 gaat hier zeker als zoete broodjes over de toonbank. als al gewoon de tourcase van gator zijn eerste container 100% verkocht was in presale ...

Comment

• RobertK
          • Jun 2012
          • 82

Verkoop gaat door NL zeker voorspoedig..
          En een feitje:
          Tot op heden heeft Bax-shop er nog maar 1 retour gekregen vanwege een d.o.a.
          Goed teken!

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Originally posted by desolation
            gewoon de tourcase van gator zijn eerste container 100% verkocht was in presale ...
            ik heb eens gekeken naar die case...

Maar daar snap ik geen pepernoot van.
            Een digitafel met multikabel over CAT daar ga je toch geen oversized doghouse omheen plaatsen? Met een "handig" kabelinvoersysteem?
            Nu is die kist net zo groot als een kist voor een conventionele tafel. Dat schiet toch niet op?

lekker belangrijk!

Comment

• mrVazil
              • Mar 2010
              • 330

Ik denk dat er heel veel mensen die tafel kopen om een bestaande oplossing te vervangen, en geen geld hebben voor de stageracks. Die gebruiken de tafel dus lekker met hun oude analoge multi, en dan heb je zo'n doghouse toch echt nodig.

Comment

• desolation
                • Jun 2012
                • 706

Dat, en ik ben zeer blij met mijn "lompe" doghouse. Ik heb daar namelijk:

- een 8way powerstrip
                - airport express met airplay
                - 2 velcrotjes voor mijn littlite vast te houden
                - lange usb en firewire kabel
                inzitten, en in de toekomst een vaste distribox in alu met een powercon input voor de powerstrip en 2 neutrik ethercons voor het netwerk (de behringer "ethercons" zijn niet topkwaliteit)

Dat doe je dus niet zonder een doghouse. Daarnaast wordt de tafel idd ook af en toe gebruikt met een analoge multi, en ook voor bv het verstoppen van de ipod voor de achtergrondmuziek, wat insertkabelarij, gsm die oplaad, etc.. is het ideaal.
                Ik moet er nog eens een drukcontactje op monteren en een LED strip in kleven zodat hij bij het openen ook verlicht is.

Het geeft daarnaast ook een goede pasvorm en steun voor je tafel, want hij klemt over de volledige achterkant tegen de doghouse

Tov de gator is de bekende thomann/music store case echt rommel eerste klas (dat hij eigenlijk sowieso, heb dat rotding snel verkocht want die zat continu te torsen omdat het van 7e knoopsgat hout gemaakt is)

Comment

• PvG
                  • Sep 2012
                  • 979

Ik heb de Prodjuser case (zonder doghouse dus). Ik kan deze net zelf tillen indien nodig. Achter de mixer is net voldoende plek voor:
                  - een airport express (onder de aux aansluitingen)
                  - een 6-voudig slofje
                  Ik heb er geen paneeltje met chassisdelen opgezet: gewoon 2 ethercon kabels van ca 2.5m en een shuko snoer van ca 5m aan de slof samen vastgezet in een trekontlasting. Ideaal: deksel eraf en inpluggen in mijn haspels.

Edit: de achterwand is met vilt bekleed, dus ik kan m'n lampje ook vastzetten met klittenband. Goed idee!
                  Last edited by PvG; 10-03-13, 15:32.
                  As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• desolation
                    • Jun 2012
                    • 706

De gator case is inderdaad niet zelf te tillen, maar dat hoeft ook niet.. daarvoor is de EZ tilt uitgevonden

Comment

• NesCio01
                      • May 2010
                      • 1987

mwah,

Wat een booth heb je dan FOH staan,
                      een knijter van een case met EZ tilt eronder.........

Da's een 3-dubbele investering op bijzaken t.o.v.
                      een minimale investering op juist het product waar
                      het grotendeels om gaat: de tafel, denk ik dan

Die X32 moet dan wel echt heel erg goed zijn.
                      (ik kwam hem nog steeds niet tegen)

grtz

Nes

Last edited by NesCio01; 10-03-13, 16:51.
                      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• desolation
                        • Jun 2012
                        • 706

De gator case kost eigenlijk geen knijt, 349EUR btw inbegrepen. Voor dat geld heb je een héél degelijke tourcase.
                        Een EZ tilt moet je voor jezelf uitmaken, maar ik vind de investering in een stalen tilt nog goed te doen. Je hebt er van Guil voor denk ik rond de 300EUR en dat is een héél stuk goedkoper dan en paar keer per jaar naar de chiropractor omdat je regelmatig een lompe case heffen die je nét de baas kunt.
                        Ik zet hem gewoon op een heavy duty keyboardstand of een andere FC, die stand heeft denk ik 40EUR gekost. Met 2 personen gaat het als niets.

Ok een thon case kost 150EUR minder, maar dat ding was echt pure rotzooi. Slechte sloten, gammel beslag, bovenkant torste langs alle kanten bij afnemen. Leuk voor wat bescherming bij fixed install, maar zeker niet bruikbaar voor mobiel gebruik. De ProDJUser case kost normaal dacht ik een 250EUR (maar dat zullen de mannen in zwaag wel kelderen voor idereen) maar dat hef ik toch liever op men alleen ook niet...

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4524

ik vind 700 euro op een gebakkie van 2700 euro best veel. 25% extra. Zeker als je er een kleine mengtafel voor een persoon mee omwerkt tot een lompe jonge.
                          lekker belangrijk!

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

In mijn ogen slaat die gator case ook werkelijk nergens op. Veel te hoge prijs ten opzichte van wat er in zit/komt. Zeker omdat het om een tafel gaat die vooral op klussen komt waar je veelal met 1 techneut staat en er dan ook een tilt van een paar honderd euro bij moet om te liften. Noop dit kan echt beter dan een thon case voor minder euro dan de gator. Had je al een offerte gevraagd bij een case bouwer om maar een goedkopere straat met kwaliteit te noemen. Men denkt wel dat bouwers duur zijn maar als ik dit lees weet ik zeker dat gator prefab ook heel duur is.
                            Last edited by vasco; 10-03-13, 22:32.

Comment

• RobertK
                              • Jun 2012
                              • 82

Dit is dan wel weer te gek!
                              bij elke klus is er altijd wel iemand die even 2 sec een handje kan helpen, bar personeel is daar uitermate geschikt voor!
                              Met een goeie babbel, grapje erbij en je rug is weer blij

Over de doghouse:
                              Persoonlijk ben ik een voorstander, ik ga de tafel deze zomer bestellen (binnenkort proefdraaien, als het bevalt dan bestellen).
                              Ik zal hem voornamelijk als monitor tafel gebruiken, met analoge tafel op front.
                              Harting break out in de doghouse, snake naar versterkerrack, lampjes, meukjes, talkback... Alles er lekker in laten!

Ben wel beetje aan het zoeken naar wifi routers die geschikt zijn voor dit klusje, iemand ideetjes?
                              Last edited by RobertK; 10-03-13, 23:38.

Comment

• frederic
                                • Jan 2006
                                • 3511

Netgear R6300 is momenteel de beste wifi router op de markt.

Comment

Working...