Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Ik heb hem mogen testen in een winkel. Een demomodel.
    5 min bezig: 2x mogen heropstarten.

Na 10min had ik genoeg gezien. En de verdeler van Behringer die daar was begon zo lichtjes aan bleek te worden.
    Last edited by frederic; 30-04-12, 18:52.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by MusicSupport
      Heb je hier een bron van Joost?

Gelukkig is er op het einde van de rit in veel gevallen nog een DA conversie nodig en zit er tussen de preamp (AD) en de DA nog een stuk DSP waar een hoop klank mee om zeep geholpen kan worden of worden gemaakt. De 'Midas' kwaliteitsnorm/designs' maakt deze mixer niet gelijk en wereldmixer van vergelijkbare (geluids)kwaliteit. Ergens moet het verdiend worden natuurlijk.

Volgens mij is de Lexicon een emulatie, of ik heb het verkeerd begrepen.

En de faderbuttons zijn in ieder geval identiek aan de laatste VeniceF die ik zag.
      En de preamps zijn ook maar gebaseerd op Midas.
      En na dit weekend, heb ik ook kunnen vaststellen dat het rommel is.

Comment

• Graniet
        • Sep 2009
        • 33

Mag ik vragen in welke winkel dat was ? Ik wil dat ding ook wel eens zien en horen.
        Alle problemen van de wereld kunnen opgelost worden met 2 dingen ; WD40 en Gaffa. Als het vast zit en het moet los, WD40. Als het los zit en het moet vast, Gaffa.

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Originally posted by Graniet
          Mag ik vragen in welke winkel dat was ? Ik wil dat ding ook wel eens zien en horen.
          Ja Frederic, dat wil ik ook wel eens weten.. Het model is nog helemaal in z'n proef stadium, nog niet eens geleverd aan afnemers/distributeuren.....
          Raar verhaal weer!

Dave
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by frederic
            Ik heb hem mogen testen in een winkel. Een demomodel.
            En zal hier niet het probleem kunnen zitten?

Behringer released deze mengtafel nog niet omdat ze weten van problemen met de software. Mij is bekend dat ze het nu hebben over ongeveer 35 weken, dan hebben we het over oktober 2012. Het kan helemaal waar zijn maar de vraag is dan ook zit hier de laatste release in waarmee ze hem nu ook echt op de markt willen gaan brengen of zijn ze er nog mee bezig waardoor de test met dit demomodel hierdoor niet heel relevant is voor de werkelijkheid.
            Last edited by vasco; 02-05-12, 11:55.

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Originally posted by vasco
              En zal hier niet het probleem kunnen zitten?

Behringer released deze mengtafel nog niet omdat ze weten van problemen met de software. Mij is bekend dat ze het nu hebben over ongeveer 35 weken, dan hebben we het over oktober 2012. Het kan helemaal waar zijn maar de vraag is dan ook zit hier de laatste release in waarmee ze hem nu ook echt op de markt willen gaan brengen of zijn ze er nog mee bezig waardoor de test met dit demomodel hierdoor niet heel relevant is voor de werkelijkheid.
              Het is idd een "pre" demomodel. Hij komt uit eind juni volgens de invoerder.
              Wel een domme zet om een model te lanceren waar nog alle fouten inzitten, als je een nieuw product wil lanceren.
              De Soundcraft Si compact heb ik zo ook mogen zien voor de release datum. Die was echter wel af, en zonder fouten.

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

De Soundcraft Si compact heb ik zo ook mogen zien voor de release datum. Die was echter wel af, en zonder fouten.
                Zelfs in versie 2 van de software van de Si Compact heb ik het idee met een pre-beta release te werken... Die software is nog lang niet af, zeker niet voor de prijs die er aan hangt!
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

Originally posted by Graniet
                  Bekafun in Izegem (Belgie).
                  Hij zou beschikbaar zijn eind juni/ juli voor verkoop.

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by renevanh
                    Zelfs in versie 2 van de software van de Si Compact heb ik het idee met een pre-beta release te werken... Die software is nog lang niet af, zeker niet voor de prijs die er aan hangt!
                    Punten en comma's verkeerd, is niet te vergelijken met volledig verkeerde teksten...

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Ik de SI3. Deze was verre van af tijdens de eerste demo's en had ook fouten in de software in die tijd.

Ook Behringer is nog bezig met de software waardoor de conclusie misschien wat voorbarig is. Zolang de tafel niet officieel in de winkel staat kan er nog van alles gedaan worden aan de software. Ze hebben tot nog toe niets doms gedaan met lanceren van een nieuw model want de lancering moet nog komen.

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Rieske
                          • Aug 2002
                          • 544

Hahaha, geven ze nu in het einde van het filmpje "verborgen"kritiek op Presonus ? Ik kan wel heel veel "they don't..." over Behringer opnoemen. Beetje zielige marketing.
                          Last edited by Rieske; 18-05-12, 11:51. Reason: tiepvoutje
                          Life is what you make it

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Drie jaar erover doen om een ruisgenerator te ontwikkelen is best lang.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• esound
                              • Oct 2004
                              • 193

leuk die filmpjes tussen door van de produktie van dl unit van midas en de pro 2c. En de ipad app van de behringer ziet er het zelfde uit als die van de midas.

Comment

• djyellow
                                • May 2003
                                • 83

We zullen pas weten wat allemaal klopt van deze marketing video zodra er daadwerkelijk eindelijk eens units in de winkel liggen en getest kunnen worden.
                                Ziet er allemaal veel belovend uit, maar toch heb ik een beetje het gevoel: "when it sounds to good to be true, it usualy is..."
                                Ik hoop echter dat ik er volledig naast zit en dat dit een super apparaat is/word.

Comment

Working...