Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MKProductions
    • Jun 2010
    • 43

Om deze discussie weer eens wakker te schudden....

Iemand al gebruikerservaringen toevallig? ben ik hard opzoek naar die AES50 stageblock maar kan m nergens vinden op internet.... wellicht iemand die me een helpende hand kan toereiken?
    Werk je om te leven, of leef je om te werken....

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

Originally posted by MKProductions
      Om deze discussie weer eens wakker te schudden....

Iemand al gebruikerservaringen toevallig? ben ik hard opzoek naar die AES50 stageblock maar kan m nergens vinden op internet.... wellicht iemand die me een helpende hand kan toereiken?

de DL451 van Midas is een aes50 stgeblock met 24 in 24 out. kost ongeveeer zo'n 9000 euro
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• MKProductions
        • Jun 2010
        • 43

slik!...

denk je met een tafel van 2600 niet al te duur uit te zijn... betaal je een vermogen aan zo'n stageblock! :S.... dr zijn toch wel cheapere dingen dan dat?

hoe duur is een dl251 dan?
        Last edited by MKProductions; 08-09-11, 11:49.

Comment

• Rieske
          • Aug 2002
          • 544

Zou de X32 inmiddels al niet leverbaar moeten zijn ? Dat "coming soon" staat ook al lang de Behringer site...
          Life is what you make it

Comment

• djyellow
            • May 2003
            • 83

Originally posted by Rieske
            Zou de X32 inmiddels al niet leverbaar moeten zijn ? Dat "coming soon" staat ook al lang de Behringer site...
            Toevallig heeft mijn oom gisteren een reactie gehad van behringer.
            Verwachting is december begin januari.

Maar goed, dat is natuurlijk ook weer te vershuiven

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

zal wel net zo snel gaan als de Inuke3000....

die is er ook niet "in de zomer van 2011"
              lekker belangrijk!

Comment

• MKProductions
                • Jun 2010
                • 43

Haha nee maar dat is logisch want het is nooit zomer geweest in 2011... hoop wel dat die x32 beetje snel geleverd kan worden....

Maar om even een vraag van mij te herhalen, weet iemand wat een DL251 kost? Of een andere multi voor de x32 die op AES50 werkt ??

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Haha nee maar dat is logisch want het is nooit zomer geweest in 2011...
                  Hahahaha.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• daviddewaard
                    • Mar 2008
                    • 627

Haha nee maar dat is logisch want het is nooit zomer geweest in 2011... hoop wel dat die x32 beetje snel geleverd kan worden....

Maar om even een vraag van mij te herhalen, weet iemand wat een DL251 kost? Of een andere multi voor de x32 die op AES50 werkt ??
                    de DL251 in inderdaar ook een geschikt stageblock ff niet aan gedacht :-)
                    zit indezelfde prijsklasse als een DL451
                    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• BJD
                      • Oct 2007
                      • 771

Behringer zal zelf wel een keer met een AES50 block komen. Als je een X32 icm een midas rack koopt kun je mijns inziens beter voor bijvoorbeeld een Ilive T112 of Roland M480 systeem gaan.

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

Naar verluidt nu vanaf november leverbaar. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we de X32 in het wild gaan zien...

Behringer levert trouwens zelf digitale stageblocks: Powerplay P16-1 en de P16-M Personal Monitoring mixers.

Ik heb zelf eigenlijk nog geen kwaad woord gehoord over de digitale systemen van Behringer, dus ik ben erg benieuwd.
                        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

Ik vraag me af wie 4-6K zal investeren in een merk die nu niet bepaald de beste reputatie heeft.

Comment

• MKProductions
                            • Jun 2010
                            • 43

Originally posted by Stoney3K
                            Naar verluidt nu vanaf november leverbaar. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we de X32 in het wild gaan zien...

Behringer levert trouwens zelf digitale stageblocks: Powerplay P16-1 en de P16-M Personal Monitoring mixers.

Ik heb zelf eigenlijk nog geen kwaad woord gehoord over de digitale systemen van Behringer, dus ik ben erg benieuwd.
                            Kun je de powerplay p16-i ook gebruiken als stageblock ? Dus bijv een links en een rechts van het podium en daar me mics op inprikken en dan zo met utp de tafel in..? Kan namelijk alleen vinden dat je dit gebruikt voor de personal monitoring...

Comment

• Stoney3K
                              • Sep 2007
                              • 1399

Kun je de powerplay p16-i ook gebruiken als stageblock ? Dus bijv een links en een rechts van het podium en daar me mics op inprikken en dan zo met utp de tafel in..? Kan namelijk alleen vinden dat je dit gebruikt voor de personal monitoring...
                              Met dank aan de folder:

EDIT: De A/D stageblocks zijn dus Behringer S16, maar die heb ik niet los op de site zien staan.

Voor zover ik kan zien is de X32 straks ook compatibel met Ethernet-blokken van Klark/Midas (niet zo gek ook), maar hoe dat precies uitpakt moeten we nog zien.
                              Last edited by Stoney3K; 20-09-11, 12:34.

Comment

• Stoney3K
                                • Sep 2007
                                • 1399

Dat had ik dus ook al gezien. In de illustratie zie je nog 2 verbindingen naar "S-16 Stageblock" staan, maar die heb ik niet als los te koop bij Behringer gezien.

Je hebt natuurlijk kans dat die bij de X32 zitten maar daar ga ik niet zomaar vanuit. In principe moet elk apparaat wat AES50 ondersteunt ook gewoon met de X32 werken als ik het zo zie.

Comment

Working...