Samenstelling taperack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Keuze voor mixer is IIG Mixwizzard ( vanwege de acceptatie )

Ik denk dat ik de WZ122DX neem kost 930 euro en groot genoeg voor mijn wensen.

Heb in feite maar 2 stereo kanalen nodig met 2 micro en 2x mono van DJ in te prikken

Verder gaat er een minidisc en cd speler in en 2x Shure draadloos en mss nog een DBX EQ op de inputs
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

zou er toch echt ook n flashcard reader inbouwen..... komen er veel mee aanzetten tegenwoordig.
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• sn-partyservice
        • Jan 2011
        • 14

Vanwaar alles connectoren boven op geplaatst? Dat is toch super on handig allemaal kabels lopend naar beneden?
        Ik zou alles gewoon onderin houden lekker makkelijk ook met eventueel door lussen van versterkers e.d.
        Verder ziet er leuk uit!

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Het rack wordt niet ingezet om continu tape acts te gaan doen.

De personen die ik zo af en toe doe gebruiken of cd of md en geen flashcard.

Zo een speler kan ik altijd nog aanschaffen mocht het meer gebruikt gaan worden ( kun je niet omheen ) maar op dit moment is het voor mij niet nodig
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Leon1984
            • Dec 2009
            • 15

Met de berekening van wat er allemaal nog in moet komen gaat het niet meer passen om het onderin te bouwen. Ivm 2 lades (1xvoor mic, beltpack, antennes en lampje) en een kabellade. Wil graag alles in 1 rack hebben zonder meeslepen van een extra kabelkist of microkoffer.

Comment

• Hans van Demen
              • Oct 2011
              • 113

Originally posted by jadjong
              Door dan alle kanalen die je gebruikt te selecteren?
              Kanaal voor kanaal, de tape ( of live mix, die ik retour krijg van de band) iets terug houden, dan de stemmen kanaal voor kanaal iets hoger ingainen.

Op die manier hou ik overzicht zonder te luisteren. Natuurlijk probeer ik altijd in de zaal te gaan luisteren, maar dat lukt niet altijd.
              De concollega op het front geeft meestal ook wel een aanwijzing door aan de monitorman ter plaatsen.

Zo zie je maar dat samenwerken, de oplossing is om samen een goed performance neer te zetten.

Comment

• RonaldH
                • Aug 2009
                • 274

Originally posted by ivo
                Ik heb Hans afgelopen zaterdag mee mogen maken, mijn complimenten voor zijn vakmanschap, hij weet waar hij mee bezig is.
                Hans ziet er goed uit met hakken en slierten
                Er is meer te koop dan je betalen kunt

Comment

• Leon1984
                  • Dec 2009
                  • 15

Afgelopen vrijdag m'n nieuwe draadloze mic ontvangen. Gekozen voor een Line 6 XD-V75. Heeft net iets meer opties dan de V70. Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben! Ga er nog wel een fatsoenlijke grill op zetten, want die van Line 6 ziet er niet uit. Vooral de instellingen Beta58 en EV 767 zijn echt heel mooi van klank. En ongecomprimeerd. Maargoed... heb m'n Sony 1HE MD verkocht en hiervoor een Tascam MD 350 aangeschaft. De Sony had namelijk geen gebalanceerde in- en uitgangen. Antennes van de Line 6 staan nu boven op het rack (als je goed kijkt). Als ik een in ear heb gevonden gaat deze antenne rechtsboven op het rack. Nu ben ik bezig met een racklade voor de draadloze mic/bedrade (schrijf ik dat zo?) mic, de antennes, batterijen en in de toekomst in ear belt pack. Zo... kunnen we weer even vooruit!

Comment

• Leon1984
                    • Dec 2009
                    • 15

En voor de mensen die het willen weten... Het speakersetje op de achtergrond is m'n HK Lucas 2000 setje. Voor de kleinste klusjes (lees: presentaties, huis-/tuinfeestjes en kleine kroegjes tot 100 man).

Comment

Working...