Sorry vergeten ! Ben Hans van Demen 48 jaar en al zo'n beetje 31 jaar geluidsman, heb al veel gedaan over de gehele wereld met diverse artiesten, maar de laatste drie jaar zit ik weer lekker in Nederland en Belgie als vaste geluidsman van T- Spoon Reloaded en 2 Brothers on the fourt floor en de Divas of dance en als ik zelf tijd heb doe ik ook nog weleens Ray en Anita voormalig 2 unlimeted.
En geloof me allemaal, die intereseert het geen ruk wat voor galmpje er op de voorkant staat ! Als het maar niet te droog klinkt. En wel toevallig dat alle 4 deze acts alles op MD doen. Klinkt gewoon veel beter.
En geloof me allemaal, die intereseert het geen ruk wat voor galmpje er op de voorkant staat ! Als het maar niet te droog klinkt. En wel toevallig dat alle 4 deze acts alles op MD doen. Klinkt gewoon veel beter.

! Er trots op zijn dat je in Ahoy staat met een mid-kwaliteit taperackje zegt mij dat je net wat te lang in het tape-circuit zit en er wellicht goed aan doet nog eens terug te gaan naar de roots van GOED geluid. Misschien ga je eea dan toch wat anders bekijken.
Comment