System One Audio
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
3900 euro voor een systeem dat geen naam en dus een lage verhuurwaarde heeft is gewoon veel geld. Bij Meyer krijg je er MAPP bij, veel mooiere en handigere kisten, een bewezen reputatie, speciale processors en line-drivers,... Plus je kan makkelijker ergens wat kistjes gaan inhuren als je even wat meer nodig hebt.
System One Audio kan je gewoon niet dat complete pakket bieden en dat is een groot minpunt.Comment
-
Maar heeft er iemand hier dit systeem ook wel degelijk gehoord ?
In mijn ogen is het zijn geld niet waard to de Amerken ik bedoel hiermee dat de prijs idd erg hoog is om een Amerk te evenaren met nog meer kwaliteit voor een hogere prijs, of heb ik dat verkeerd ?EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
En iemand heeft deze speakers al gehoord?
Want ik lees vooral dat het duurder is dan de A-merken, en daarom een gedurfde zet is.
Maar over de prestaties ervan heb ik nog niks gelezen.
[Edit] Rolandino was me net voor...Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Ik heb de site een beetje zitten bekijken, daar maken ze zichzelf al min of meer belachelijk.
Een verhaal plaatsen dat je geen 31 bands EQ moet gebruiken, onder andere omdat je hiermee het geluid slechts op één plek goed krijgt.
In plaats daarvan een breedbandige toonregeling, alsof je daarmee het geluid ineens wel op iedere plek goed krijgt.
En wat dan te doen met vervelende feedback problemen bijvoorbeeld wordt er ff niet bij verteld.
Wanneer je 33 opamps in je signaalketen plaatst krijg je niet 33 keer zoveel ruis als zonder die opamps, een groot deel van de ruis heft elkaar gewoon op waardoor de toename slechts minimaal zal zijn.
Hetzelfde geld voor het FMC verhaal, maar dat is hier al eerder aangehaald.
Verhalen op je site neerplanten die door je potentiële klanten makkelijk onderuit gehaald kunnen worden is marketingtechnisch gezien zo ongeveer het domste wat je als bedrijf kunt doen. Dit zijn leuke verhaaltjes voor de HIFI branche, (ze halen het er zelf ook bij) daar kun je nog vertellen dat een blauw kabeltje een sprankelender hoog geeft als een rood kabeltje.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
En kennelijk heb ik, volgens System One, een waardeloze PA want ik ben toch wel blij met mijn 31 bands EQ's.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
En ik ken ook mensen die niks weten over het product wat ze verkopen en zo maar lullen.
Het kan heel goed zo zijn dat de bouwers en ontwerpers van de speakers de site niet hebben ingevuld.
Voor commentaar lijkt luisteren mij toch wel gewenst!Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Het enige dat ik zie is een site met heel veel onzin praat en daar heb ik mijn commentaar op.
Overigens wel eens geteld hoeveel opamps er in een beetje analoge mixer zitten? (kon het niet laten)
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Niet mee eens. Ruis heft elkaar nooit op. Wel is het zo dat de invloed van noise gewoonlijk na de eerste opamp (sterk) afneemt omdat deze een gain (veel) hoger dan 1 geeft. (zie Friis formule)Comment
Comment