Verbod op zenderfrequenties???
Collapse
X
-
Helaas is dit inmiddels toch wel gedeeltelijk achterhaald...Zeker bij de grote bedrijven die daar al lang bezig zijn.
En anders komt het wel uit india, daar ontwikkelt het zich nog veel sneller...Comment
-
ombouw-Sennheiser SK50/skm5000,
als je iemand kan vinden die de bejaarde 82S129 proms kan programmen, en de PLL prescaller waardes los kan peuteren bij Sennheiser, ben je voor 6euro materiaal klaar;-)moet hij binnen de werkbare band zitten, anders moet je het filtertje aanpassen. (hij moet dan nog wel opnieuw afgeregeld worden, maar met een spectrum lukt dit prima)
Vraagje, de 82s129 is deze kopieerbaar?
Ik heb een en ander wat wel in de band zit maar verkeert raster.
Ik zou er dus 1 voor goud naar sennheiser kunnen sturen en de rest kopieeren?
RichardComment
-
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
gezien ze alle 2 (Shure en Sennheiser) laten weten dat we moeten rekenen op een kortere afschrijfperiode voor onze draadloze systemen, hebben ze inprincipe hun antwoord gegeven.Comment
-
Maar ik weet zeker dat er in het verenigings/praise segment (waar er best veel staan) straks zal worden uitgeweken naar merken die voor de helft van het geld zeer acceptabele spullen leveren (Samson, JTS, AKG enz.)
Die klanten zijn de twee merken dan mooi kwijt. Hoogop dat Shure nog meekan in het PG en/of PGX prijssegment...
Ik ga in ieder geval wel bij Sennh weg. Gelukkig hebben m'n headsetjes 4 soorten kabeltjes dus......
Let op! Ik ben dus geen prof. verhuurder he!Last edited by SPS; 31-01-13, 16:37.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Sennheiser en Shure (toch wel de marktleiders toch?) verdienen al genoeg aan deze verkoop van frequenties. Er zijn veel mensen die al apparatuur vervangen hebben of dat gaan doen. Ik zou het schappelijk vinden als ze met een redelijk geprijsde oplossing zouden komen. Ik heb geen zin om nogmaals de nieuwprijs te betalen om de G2 serie te kunnen blijven gebruiken. Dan is het inderdaad hopen op hobbyisten die er iets op vinden.
Ik neem aan dat je volgende smartphone ook een toestel is met 4G, maakt dat je niet net zo debet aan deze situatie?
Vat het niet persoonlijk op, maar probeer van je kikkerview naar een helicopterview te gaan kijken en het totale plaatje eens te zienComment
-
Wel makkelijk om de bal bij de fabricanten neer te leggen, net of zij daar invloed op hebben gehad? Ook zij worden geconfronteerd met een veranderd spectrum en alle aanpssingen van dien...
Ik neem aan dat je volgende smartphone ook een toestel is met 4G, maakt dat je niet net zo debet aan deze situatie?
Vat het niet persoonlijk op, maar probeer van je kikkerview naar een helicopterview te gaan kijken en het totale plaatje eens te zienComment
-
als je het met helicopterview kijkt zou ik eens wiki doen naar de term
"planschade"
als de gedupeerden shell hadden geheten was er een regeling voor gedupeerden uitgekomen.
Zelfs illegaal wonende *nondiscriminerende term waar ik niet op kan komen* krijgen soms nog een ton om hun woonwagen te verplaatsen. Of een vrijstaand huis om naar te verhuizen. In den haag vlak bij mij in de buurt had de gemeente voor een verplaatsing tientallen miljoenen over.
In dit geval zou een landelijke inleververgoeding goed mogelijk zijn geweest.
Al is het maar een geste in de vorm van een ombouwkostenbijdrage van 100euro per aantoonbaar unieke set. Dat zou de markt al kunnen sturen naar een oplossing in ombouw in plaats van milieuvervuilend dumpen van goed materiaal.
helicoptervieuw iemand?Last edited by showband; 01-02-13, 08:27.lekker belangrijk!Comment
-
Kopieerbaar is een groot word wel uitleesbaar, wat je zegt zou kunnen, als je een prom brander heb kun je ze zelf branden. er waren (20jaar geleden) zelfs branders op de markt die ze direct kunnen kopieren. prop hem daarna in je sk50 en klaar.Comment
-
Ik laat regelmatig onderdelen in China maken, en ik moet zegen dat het klopt wat je zegt als het in europa 3 cent kost. gemiddeld ben ik 1/3 goedkoper uit(incl. verzenden en invoeren) daarbij is het sneller klaar. en ze reageren op een vraag, maar misschien heb ik het erg getroffen met mijn Chinese vrienden.Comment
-
Je kan de G2 set ook niet blijven gebruiken. Koop een nieuwe set heb je gelijk weer 2 jaar garantie.
Comment
-
Ben ik met je eens maar laten we ook niet doen alsof het allemaal nu pas op 1 januari 2013 rauw op ons dak valt. We wisten allemaal al jaren dat dit boven ons hoofd hing en daarop had men al actie kunnen ondernemen. Ook de fabrikanten waarmee ze een mooi gebaar zouden (kunnen) afgeven aan hun klanten.
Nu heb je nog tot 1 januari 2016 om het in orde te krijgen en ondertussen mag je gebruik maken van de ruimte rondom de G4 als je het lukt om de set hierbinnen storingsvrij in de lucht te krijgen.
Comment
Comment