hmm, ik heb bij iemand (een post boven je om precies te zijn) anders prima service gekregen tegen een heel goede prijs. De vertegenwoordiger die voor NL/B actief is wil ook graag verkopen, dus die zorgt echt wel voor leveringen. Misschien niet zoveel als in D, maar ik heb ze toch vrij snel kunnen beluisteren!
dB Technologies FlexSYS
Collapse
X
-
Het Flexsys-segment is uitgebreid!!!
Flexsys F8
Flexsys F10
Flexsys F12
Flexsys F15
Ik ben benieuwd naar de prijs, klank én levertijd?
Heb altijd al houten kastjes gewild, maar vond de DVX12 net iets te duur.Zuid-LimburgComment
-
Die DVX 12 is zijn geld echt driedubbel en meer waard. Wat een systeem. maar nu zie ik ook dat ze een 10" variant hebben... Jippie.
Ik zie de processor staan die ze nieuw in het assortiment hebben, dat is dus een Xilica met een andere naamsticker. Helemaal top.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Inmiddels heb ik een avond of 12 gespeeld met de Sub18D's, maar ik heb een probleem met de kasten. Toen ik ze ging beluisteren kwam er al een 'electronica brandluchtje' vermengd met lak/lijm/houtgeuren (vermoed ik) uit de kasten toen ik ze flink testte. Ik heb verschillende feesten gedaan, van rustig tot soms flink knipperende limiter-leds. Ik probier hier wel op te letten en draai het niveau wel wat terug. Ik lees in de handleiding dat de limiter "prevents amplifier distortion and protects the speaker against overloads". Dus dat zou toch geen probleem mogen zijn.hmm, ik heb bij iemand (een post boven je om precies te zijn) anders prima service gekregen tegen een heel goede prijs. De vertegenwoordiger die voor NL/B actief is wil ook graag verkopen, dus die zorgt echt wel voor leveringen. Misschien niet zoveel als in D, maar ik heb ze toch vrij snel kunnen beluisteren!
De geur is soms echter niet te harden, en zou volgens de importeur (door mijn leverancier nagevraagd) geen probleem zijn, er zouden verpakkingsmaterialen van losse onderdelen niet 100% verwijderd zijn maar dat zou geen kwaad kunnen en de lucht zou na enkele keren toch wel weg moeten zijn.
[LEFT][FONT=Arial]
[FONT=Verdana]Ik vind het vreemd maar vooral verontrustend. Gisteren stonden mijn klanten zich zorgen te maken omdat ze een brandlucht roken! Dat is toch niet normaal?! Na 10 minuten (minder heavy bass-plaat) is de lucht soms ook weer weg, maar ik vertrouw het niet. Zijn er andere gebruikers die dit soort ervaringen hebben? Ik maak me echt zorgen dat straks de spreekspoel aanloopt, de voeding uitfikt oid. Wat kan er nou aan los verpakkingsmateriaal zitten? Ik ga ze binnenkort ter controle laten wegbrengen/opsturen, maar ben er niet erg happy mee.
Ik heb uit ruimtegebrek voor de Sub18D's gekozen, als ik straks meer ruimte heb overweeg ik toch de RCF 4PRO8001, ook omdat deze BR is ipv BP. Ik hoop dat het een incident is en dat deze kasten toch idiot-proof zijn, maar ik heb zo mijn twijffels, als schijn in de enige met deze klacht(en) te zijn.
[/FONT] [/FONT][/LEFT]Last edited by Dimi; 23-05-09, 12:31.Comment
-
Dag Dimi,
Ik volg al een tijdje dit forum, maar nu zag ik iets waar ik toch op wilde reageren
.
Ik ben Dj, heb een discobar, en zijn de laatste tijd meer met evenementen bezig. Hierdoor zijn we wat gaan investeren in nieuw materiaal waaronder een flexys gala set, 4xsub15d en 2xf212 toppen.
Nu moet ik zeggen dat ik enorm te spreken ben van deze set (prijs/kwaliteit). Spijtig genoeg heb ik tijdje moeten wachten eer ik mijn laatste 2 sub's (backorder om u tegen te zeggen) in mijn bezit had.
Na eindelijk ontvangen te hebben heb ik mijn laatste ontvangen sub's een tweetal weken kunnen uittesten op een countrybal.
Bij het inprikken van de stroom kwam er uit 1 van de subs ook een brandluchtje uit en sprong de zekering.
Wat blijkt er nu gebeurd te zijn... in de sub zat nog zo'n geurzakje van de fabrikant in verwerkt te zijn. Deze is tegen de electronica gekomen en veroorzaakte de kortsluiting en de brandgeur.
Bij transport kan het geurzakje niet in de sub gevallen zijn gezien het inwendig met een soort gaas is afgedekt. Dus het zit er wel degelijk van bij de fabrikant in.
Gelukkig zijn ze onder garantie en heb ze meteen teruggestuurd met mijn verhaal. Wel jammer, want persoonlijk vindt ik het geweldige speakers.
Misschien kan je ook beter inwendig laten nakijken dat ze niets vergeten zijn...Comment
-
[FONT=Verdana]Misschien wel een leuk weetje voor je geurzakjes:[/FONT]
[FONT=Verdana]Silicagel[/FONT][FONT=Verdana]: het spul dat in verpakkingen voor apparatuur en schoendozen zit. Kleine bolletjes in witte zakjes. Ook te verkrijgen in grotere zakjes in je fotowinkel. Stop ze in je dozen voor in je opslag, of als je hele grooten zakken hebt onder in je flightcase.:P. De zakjes trekken het vocht weg. Naar het schijnt zouden ze roze kleuren als ze vochtig worden.[/FONT]
[FONT=Verdana]Zoiets dus:P[/FONT]
[FONT=Verdana]
[/FONT]
[FONT=Verdana]Sorry, moest het even kwijt voor de nieuwsgierige onder ons die zich wel eens afvragen voor wat dit dient
[/FONT]
[FONT=Times New Roman][/FONT][CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Het kan zeker een ander reden hebben, maar het zakje zag er toch verbrand uit.
Niet te min, het mag niet aanwezig zijn IN de sub.
Ik weet meer als het terugkomt uit reparatie.
Hopelijk moet ik er niet te lang op wachten... ik weet niet hoe het zit met herstellingen bij db technologies...Comment
-
Herstelling????Het kan zeker een ander reden hebben, maar het zakje zag er toch verbrand uit.
Niet te min, het mag niet aanwezig zijn IN de sub.
Ik weet meer als het terugkomt uit reparatie.
Hopelijk moet ik er niet te lang op wachten... ik weet niet hoe het zit met herstellingen bij db technologies...
Je schrijft dat de sub direct bij de eerste keer aanzetten de zekering doorbrandde. Dat noemen wij een DOA (Dead on arrival).
Je hebt in Europa absoluut recht op een OMRUIL voor een nieuw apparaat!
Dus, hop naar de leverancier, en een nieuwe sub eisen!
Paul.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Helaas vallen dit soort goederen niet onder consumptiegoederen maar onder professioneel materiaal waar de standaard consumentengarantie NIET geldt.Je hebt in Europa absoluut recht op een OMRUIL voor een nieuw apparaat!
Het staat de leverancier natuurlijk vrij om een "geste" te doen. En misschien vind hij ook wel dat drie weken niet kan zodat hij eens contact kan opnemen met de fabrikant om e.e.a. wat te versnellen. Indien mogelijk natuurlijk.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
-
De algemene wettelijke verkoopsvoorwaarden zijn hier wel van doen.Helaas vallen dit soort goederen niet onder consumptiegoederen maar onder professioneel materiaal waar de standaard consumentengarantie NIET geldt.
Het staat de leverancier natuurlijk vrij om een "geste" te doen. En misschien vind hij ook wel dat drie weken niet kan zodat hij eens contact kan opnemen met de fabrikant om e.e.a. wat te versnellen. Indien mogelijk natuurlijk.Comment
-
ik heb mijn subs weer opgehaald bij m'n leverancier. Speakers vervangen en electronica (niet nader gespecificeerd: de limiters misschien?
). Netjes en snel opgelost dus. We gaan ze weer proberen volgend weekend!
Als ze me nu wel goed blijven bevallen, toch een keer een 2e setje erbij ooit
Comment

Comment