ik ben van plan om mijn setje ook te upgraden (na het verliezen van één mackie swa1501).
Db technologies komt er nu qua prijs wel bovenuit (boven RCF zelf dan)
dimi? wat zijn de grote verschillen tussen uw oude mackie's en uw nieuwe subs?
Wat zijn zoal de grote verschillen tussen een F12 en de nieuwe digitale Opera 602? Ik vind dat db technologies momenteel echt veel verschillende kasten maakt.
Heb zaterdag eerste keer DVX12 top met S10 sub getest en klonk wel mooi afgewerkt (was ook redelijke lange zaal). Maar helaas is dat ver boven mijn budged en een DVX12 iets te nauw (60graden) voor de meeste locaties waar ik sta.
Ik dacht momenteel om 2 betere tops te kope +één 18D sub
Zijn er al mensen die ze in vlaanderen ergens gebruiken waar ik een keertje kan gaan luisteren?
Vriendelijke groeten
Db technologies komt er nu qua prijs wel bovenuit (boven RCF zelf dan)
dimi? wat zijn de grote verschillen tussen uw oude mackie's en uw nieuwe subs?
Wat zijn zoal de grote verschillen tussen een F12 en de nieuwe digitale Opera 602? Ik vind dat db technologies momenteel echt veel verschillende kasten maakt.
Heb zaterdag eerste keer DVX12 top met S10 sub getest en klonk wel mooi afgewerkt (was ook redelijke lange zaal). Maar helaas is dat ver boven mijn budged en een DVX12 iets te nauw (60graden) voor de meeste locaties waar ik sta.
Ik dacht momenteel om 2 betere tops te kope +één 18D sub
Zijn er al mensen die ze in vlaanderen ergens gebruiken waar ik een keertje kan gaan luisteren?
Vriendelijke groeten

.
)
Comment