Sorry, maar ik vermoed dat de RCF TT25 A + TTS28 niet echt in dit rijtje thuis horen...
.....geen eerlijke vergelijking met de rest denk ik zo. Da's peren met uien vergelijken, ook al er zit bij dB deels RCF speakers in, maar het totale concept schijnt toch vééééél anders te zijn.....enne....de prijs ook! Niks mis met dB, want de DVA S09 en de DVX 10 hebben ook mijn interesse
Maar naar deze RCF TT+ serie luisteren is zeker de moeite waard als jou budget dat toe laat.
Ik hoop dat je tzt jou bevindingen hier post.
suuk6
.....geen eerlijke vergelijking met de rest denk ik zo. Da's peren met uien vergelijken, ook al er zit bij dB deels RCF speakers in, maar het totale concept schijnt toch vééééél anders te zijn.....enne....de prijs ook! Niks mis met dB, want de DVA S09 en de DVX 10 hebben ook mijn interesse
Maar naar deze RCF TT+ serie luisteren is zeker de moeite waard als jou budget dat toe laat.
Ik hoop dat je tzt jou bevindingen hier post.
suuk6

Maar mijn kasten klinken niet anders met nieuwe speakers. De leverancier heeft alleen de kasten even in de loods getest nadat hij van zijn leverancier/importeur de opdracht had gekregen om de speakers dus door RCF's te vervangen.
)
)??
Comment