Line Arrays......

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Originally posted by salsa
    Wat een gedoe!!

Ik heb de Nexo CD18 subs gehoord en jawel! Achter de subwoofer geen laag!
    Wat was ik daar van onder de indruk zeg!!

Moest ik ff kwijt, maar er werd in dit topic gezegd dat je lage tonen niet kan richten...

Dave
    Neem het topic dan nog maar eens goed door (er was ook een ander topic over het richten van sub, effe zoeken). Er wordt niet gezegd dat het niet kan, er worden alleen kanttekeningen geplaatst bij sommige oplossingen die technici / fabrikanten gebruiken.

Originally posted by renevanh
    Heeft iemand trouwens ervaring met gevlogen STS? Zover ik weet heeft Ampco daar geen grids voor, maar het kan wel...
    Tuurlijk heeft Ampco daar het materiaal voor, hoe denk je dan dat ze al die festivals draaiden? Stacken?

Cheers!
    Last edited by berolios; 11-12-07, 15:41.
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by MacGyverSounds
      zou maar s met een vergrootglas naar de zonnebaan afreizen
      Voor grids heb je geen vergrootglas nodig... maar zover ik weet zijn er enkel W8L grids (Zowel Mini, Compact als Longbow). Heb STS grids in ieder geval nog nooit voorbij zien komen.

Originally posted by berolios
      Tuurlijk heeft Ampco daar het materiaal voor, hoe denk je dan dat ze al die festivals draaien? Stacken?
      Guess what... line array.
      Kleine setjes niet, dat is dan weer STS, en dan inderdaad gestacked.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

RH-STS SUB, RH-STS COMBI , RH-STS COMBI 215, RH-STS MH, The Renkus Heinz Synco Touring Systems

lijkt mij toch verdacht veel op een grid(je)

maar goed volgens mij weer back on topic

Comment

• ostracized
          • May 2002
          • 214

Guess what... line array.

gelukkig draaien ze ook nog festivals met STS... en dat zijn dan echt niet alleen "kleine"(doet ampco wel klein? is ook maar relatief begrip...) festivals in een tentje oid...
          (...)

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Kom regelmatig in Ahoy STS tegen.
            Dat staat echt niet allemaal op de grond

Comment

• flash-a-new-generation
              • Nov 2006
              • 228

line array

toch wil ik mijn duit ook wel in het zakje doen. dit weekend was ik mee op een klus van een firma waarbij wij 2* JBL HLA subjes en ik meen 6 Adamson Y10 per kant neer hadden gepoot in Papendal. en ik moet zeggen dat dit helemaal niet onaardig klonk. ik geloof dat diezelfde firma Alicia Keys met een dubbele Adamson spextrix setje had gedaan in de HMH. en dan klonk volgens de heren die daar waren ook zeker niet onaardig.

Ik ben wat dat betreft enthousiast over de arraysetjes. mede doordat ze veelvuldig ingezet kunnen gezet worden. zowel vliegen als groundstacken.

Ik begrijp wel als je niet kunt stacken/vliegen of niet weet hoe het systeem werkt je er zeker niet aan moet gaan staan om zn setje te bouwen.

het ligt ook veel aan de kennis van de firma over wat te gebruiken.

zelf gebruiken we de dB technologies DVA t4. hele fijne kasten zowel om te groundstacken als te vliegen. men moet zich gewoon houden aan de calculatie en als het niet wil werken moet men gaan hobbyen met de graden van het systeem tot je krijgt wat je wilt (bij een groundstack dan)

volgens mijn gedachtegang is kennis van het systeem cruciaal. dan heb je een mogelijk probleem zo opgelost.
              EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Wat betreft die STS grids...

Het schiet me niet te binnen dat Ampco die (natuurlijk) wel heeft...
                Grote kisten met 3x3 en 4x4 grids... die zijn natuurlijk voor STS (ja... waar anders voor eigenlijk).

Jullie hebben gelijk... tuurlijk :P

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Grote kisten met 3x3 en 4x4 grids... die zijn natuurlijk voor STS (ja... waar anders voor eigenlijk).

en hoe kom je aan die wijsheid??? maw, wie heeft je dat aangewezen?? enne, had je wel een toegangspasje voor de loods?

Comment

• pmx
                    • Jan 2005
                    • 29

nee, hij heeft nelson vast omgekocht met een stukje banaan

kom net terug van een clubtourtje door europa, en het was 80 procent line arrays in clubs met lage plafonds, en sommige niet groter dan 600 man. het enige voordeel was eigenlijk de extra meters aan podiumruimte die gewonnen werden...

Comment

• gvvulpen
                      • Jan 2005
                      • 27

De website helpt ook wel: Linkje

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

en hoe kom je aan die wijsheid??? maw, wie heeft je dat aangewezen?? enne, had je wel een toegangspasje voor de loods?
                        Uhmm... soms schiet je op eens iets te binnen... kan toch?

Enne... toegangspasje???

Originally posted by gvvulpen
                        De website helpt ook wel: Linkje
                        De website van Synco zegt niks natuurlijk, Ampco is niet de enige die STS verhuurt.
                        Last edited by renevanh; 15-12-07, 10:51.

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

Is het niet zo dat line Arrey massaal gekocht wordt omwille van de lagere arbeidslast? Gewoon als groep laten gangen in een liftje op wielen. Toekomen, uit de vrachtwagen rijden, en op hoogte krikken, afgelopen?

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Uhmm... soms schiet je op eens iets te binnen... kan toch?

Enne... toegangspasje???.
                            sja,,, blijven schieten

De website van Synco zegt niks natuurlijk, Ampco is niet de enige die STS verhuurt.
                            moa, zoveel zij er nu ook weer niet in nl...

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

moa, zoveel zij er nu ook weer niet in nl...
                              We kunnen we door blijven gaan natuurlijk... wie zegt dat die foto in NL genomen is?

Wat je precies met dat toegangspasje bedoelt weet ik niet... Hebben we het over hetzelfde bedrijf?? APR heeft geen toegangspasjes, toegang verkrijgen gaat anders, in ieder geval wat werknemers betreft.

Misschien is het een idee om terug naar het onderwerp te gaan ipv te discussieren over het wel of niet bestaan van pasjes, daar schiet niemand wat mee op...
                              Last edited by renevanh; 15-12-07, 17:39.

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Wat je precies met dat toegangspasje bedoelt weet ik niet... Hebben we het over hetzelfde bedrijf?? APR heeft geen toegangspasjes, toegang verkrijgen gaat anders, in ieder geval wat werknemers betreft.
                                achter de blauwe deur waar een blauw pasje voor geldt liggen die sts-rigs normaalgesproken opgeslagen .... maar das inside-informatie die je absoluut niet verder mag vertellen...En zeker niet op het internet zetten..

Comment

Working...