Foto's Nacht van Almelo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

citaat:Ajb dat van de gewichts verbetering van die macjes was meer als geintje bedoelt dan als kritiek ben er heilig van overtuigt dat het veilig is, Zou het zelf hebben kunnen doen........
    Maar ja wij hebben er dan ook M12 in zitten (past de bout precies in het gat van de klem kan je hem zonder sleutels vast draaien )
    Hey,

In die macs van ons zit ook M12 dus qua veiligheid zit dat wel goed.
    Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

citaat:Geplaatst door badboyscrew

Maar blijt een feit dat jij graag mensen op hun fouten wijst, maar doet een ander dat bij jou reageer je daar toch op zijn zachts gezegd redelijk geirriteerd op.
      Ik zie niet in waarom op deze klus fouten gemaakt zouden zijn. En idd gebruikten wij ook M12, heb daar niet zo veel verstand van [:I] Ben geen bouwvakker maar lichtontwerper tenslotte Kritiek is altijd welkom, mits onderbouwd (als je mij erop betrapt dat ik geen argumenten lever bij kritiek, meldt het dan ff)
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Wat men mooi vind is nog altijd een kwestie van smaak, dus wat mij betrefd zijn de afgelopen 3 pagina's vol gezeur compleet overbodig. Robert vind de plaatjes niet zo mooi, had het zelf misschien anders gedaan... kan! Arvid heeft het zo gedaan en is er tevreden over; prima!

Ik heb zelf ook wel een mooiere dingen gezien (wie niet), maar ook zeker zaken die vergeleken hierbij helemaal nergens op trekken, dus al met al een mooi klusje te noemen! En over smaak valt nog altijd niet te twisten

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Lijkt me een duidelijke samenvatting
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...