Foto's Nacht van Almelo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Jurjen niet gaan lullen als je niet weet waar het over gaat... Zoals Sander zegt; alles is veilig gebeurt, met inachtneming van alle huidige regelgeving... Hoop dat jullie nog foto's online krijgen van de show
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Ja eh.. Sorry hoor... Die safeties waren nou niet bepaald duidelijk te zien en die clamp en speakerstand-adapter was ik gewoon nog nooit tegen gekomen, terwijl mijn stabel licht- en geluidcatalogi bijna 2m hoog is. [xx(]

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Ja eh.. Sorry hoor... Die safeties waren nou niet bepaald duidelijk te zien en die clamp en speakerstand-adapter was ik gewoon nog nooit tegen gekomen, terwijl mijn stabel licht- en geluidcatalogi bijna 2m hoog is. [xx(]
        Nu ja...
        er is een verschil tussen producties en drive-inn gebeuren...
        Wordt weeral eens duidelijk
        Gaan we het nu eindelijk eens begrijpen of...?
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• movinghead
          • Aug 2001
          • 559

niet bepaald duidelijk te zien
          Dan ook geen conclusies trekken
          clamp en speakerstand-adapter was ik gewoon nog nooit tegen gekomen
          Dan ook niet...

Misschien kun je dan de volgende keer gewoon zeggen: "Wat een mooie stand voor je luidsprekers, zijn die zelf gebouwd of kun je die zo kopen? Ik heb ze nog nooit gezien namelijk".
          [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Vorig jaar heb ik de Nacht van Almelo ook gedaan, maar toen hadden we een ontwerp met "trussvingers" die naar voren staken. De organisatie wilde dit jaar een compleet ander plaatje, voor de afwisseling. Vandaar dit ontwerp, waarbij ik heb geprobeerd zoveel mogelijk diepte en hoogteverschil te creeeren. Niet supersimpel, omdat het natuurlijk een podiumwagen blijft Thnx to Sander ging de opbouw zeer soepel, en hebben we een relaxte klus gedaait. De combinatie ProFacilities / Decilux is weer zeer goed geslaagd Hoop dat de foto's gelukt zijn, laatste act was errug leuk

En het eten was daar goed ![]

PS op apparatuurlijst ontbreken nog 6x Altmann 2 kw fresnells... Verder MA dimmerpacks, 9 Par30 spooklights (ipv 10), blinders waren zoals te zien op de foto four-lights.
            Arvid Buit

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

alleen die ene ketteing takels, hangt aan een dwarspijpje tussen 2 staal-dak-trussen....( of zie ik dat verkeerd??)

verder idd, mijn oude gebou-trailer... Had ik al eerder gemeld....

leuk, een hengeloos bedrijf in almelo, een almeloos bedrijf in enschede, en de enschedeers vliegen morgen naar engeland.
              Hoezo file-probleem veroorzaken......

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

citaat:Geplaatst door **************

alleen die ene ketteing takels, hangt aan een dwarspijpje tussen 2 staal-dak-trussen....( of zie ik dat verkeerd??)
                Dat zie je verkeerd De steels hangen om het witte laddertrussje dat in de kap is bevestigd. Losse pijpen zijn niet gebruikt. Dakconstructie mag (als ik mij goed herinner, specs niet bij de hand) 800kg hebben.
                Arvid Buit

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Ziet er allemaal strak uit. En het is inderdaad, zoals Stijn al zij, niet gewoon om alles af te rokken. In het theater doen wij dit weer standaard wel bij de FOH. Wat was er verder nog bij de FOH en Monitor behalve de PM-3500 en de ML-5000 tafels? En ben ook benieuwd naar de "aktiefotos"

Jurjen en Mark, beter eerst vragen stellen waar je wat van kan leren voordat je commentaar levert op mensen hun werk. Zeker daar jullie geen ervaring hebben in de live wereld en vooral bezig zijn als DJ met een drive-in.

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

In het theater rokken we de FOH ook altijd af, en bij veel concerten ook hoor ! Maar bij wisselende bands, en continue omsteken achterop die geluidstafels, is het in dit geval niet erg practisch [8D]

Actie-foto's; we wachten op Sander. Die heeft foto's staan maken, had ik geen tijd voor...
                    Arvid Buit

Comment

• fl@x
                      • Oct 2003
                      • 194

Dag heren,

Morgen zal ik de pics van almelo by night ff plaatsen.
                      Ik ben dan namelijk eindelijk ff vrij na 6 dagen klussen.
                      Dus nog ff geduld a.u.b. Misschien lukt het vanavond nog wel...

Greetz Sander
                      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5429

citaat:Geplaatst door CyberNBD

Voor zover ik kan zien hangen die macs gewoon met doodnormale triggerclamps van dougthy op, niks mis mee. Sterker nog, die dingen worden standaard geleverd met 1 clamp!
                        Beetje zonde dat er weer stapels kritiek wordt geleverd terwijl mensen blijkbaar niet eens weten waarover ze het hebben. [V]
                        Hallo Cyber,
                        Misschien moest je eerst eens met Doughty contact opnemen over de manier / de richting waarop ze hier gebruikt worden.
                        De kritiek is wat dat betreft volkomen terecht!
                        Als jij je auto met 100km/u in de vangrail parkeert, ga je dan ook klagen bij de dealer over de krassen?
                        Lezen, denken, begrijpen en dan pas reageren!
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• LJ Floris
                          • May 2004
                          • 9

wat wilt u hier dan mee zeggen, dat de manier van 1 clamp toch niet veilig is?

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

"Installation
                            The luminaire shall operate in any orientation. It shall be supplied with a bracket to which a mounting clamp may be bolted"

De clamp mag volgens doughty idd rechtstandig belast worden met een SWL van 200Kg. D.w.z. 100 kg in ons geval. Een macje van 12 kg, mag absoluut wel op deze manier aan die clamp hangen. Hoe denk je dat Vari*Lites worden opgehangen ! Die hebben niet eens een superclamp...
                            Arvid Buit

Comment

• lichtmoderator
                              • Jun 2002
                              • 115

citaat:Geplaatst door AJB
                              Hoe denk je dat Vari*Lites worden opgehangen ! Die hebben niet eens een superclamp...
                              Sommige toch niet...
                              Maar wegen dan ook een stukkie minder
                              Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• fl@x
                                • Oct 2003
                                • 194

Dag Mensen,

Hier eindelijk wat pics van de nacht van Almelo.

Groeten Sander

Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...