Ziet er goed uit Sander! Vertel wel even voor de enthousiastelingen die een dergelijk kast willen nabouwen (voor PA doeleinden) erbij dat het coaxiaal ontwerp betreft met 70 graden spreiding en dat dit prima is voor een zaaltje van max 10M diep met een dansvloertje voor de band. Met andere woorden; hij zal ongetwijfeld strak en hard gaan en goed klinken maar na 10M is het gewoon op; gedaan met de energie in het hoog en midhoog omdat er geen hoorn in zit. (Heb je aan fase correctie gedacht voor de hoogdriver?)
(Tipje: Bouw een M20 flens in je subs en zet daar een K&Mtje tussen om je topje op te zetten! Ziet er nog gelikter uit! (Voor zover dit nog niet aanwezig is.)
(Tipje: Bouw een M20 flens in je subs en zet daar een K&Mtje tussen om je topje op te zetten! Ziet er nog gelikter uit! (Voor zover dit nog niet aanwezig is.)

. Deze opstelling zul je van mij maar zelden tegenkomen, vandaar dat er geen statiefflens in de subs zit. Deze monitor wordt bi-amp aangestuurd en is 'ge-time-aligned' en bij iedere opstelling zet ik altijd mijn toppen in fase met de subs.
Comment