Bier over de mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• JeroentjE
    replied
    erder nog vragen?
    Ja, mag ik vrijdag wel 'n biertje drinken ipv gooien @ foh? Of wordt Patrick dan boos.

?

Leave a comment:

• FiëstaLj
    replied
    Originally posted by Mike Manders
    ik was op pisart ja, dat was ook onze eigen produktie.

komende vrijdag mix ik Rowwen Heze in de Brabanthallen ja.

verder nog vragen?
    Wij doen vrijdag de videoinstarts in de brabanthallen ! Misschien tot vrijdag dan...

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    jammer, ik had je graag even willen begroeten!

Leave a comment:

• Mike Manders
    replied
    ik was op pisart ja, dat was ook onze eigen produktie.

komende vrijdag mix ik Rowwen Heze in de Brabanthallen ja.

verder nog vragen?

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    net 2 dagen Rowwen Heze gemixt, zonder bier over mezelf en de tafel! wat een genot.
    Je was dus op Pisart?

Waar k overigens net vandaan kom

Leave a comment:

• FiëstaLj
    replied
    net 2 dagen Rowwen Heze gemixt, zonder bier over mezelf en de tafel! wat een genot.
    Komend weekend ook naar de brabanthallen mike ?

Leave a comment:

• Mike Manders
    replied

Leave a comment:

• Smit-PA
    replied
    staan altijd in de zaal, maar je weet toch wanneer je even een stukje doek op de mixer moet gooien.

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    Dat zal volgende week vrijdag bij ons niet het geval zijn. Het is algemeen bekend dat je bij Rowwen heze niet droog blijft

Leave a comment:

• G.P.Fransen
    replied
    Omroepflevoland.nl - Nieuws - Dancefeest gestaakt na bier gooien

Nieuwsbericht
    EmmeloordDancefeest gestaakt na bier gooien 11-09-2010

De 538-night in de tent van het Pieperfestival in Emmeloord is vrijdagavond voortijdig afgebroken nadat één van de bezoekers met bier naar de apparatuur gooide.

Door het incident werkte de audioinstallatie niet meer, en zat er volgens de organisatie niets anders op dan alle 1900 bezoekers om kwart over twaalf naar huis te sturen. Het feest zou eigenlijk tot één uur duren.

De aanwezige beveiligers hebben de biergooiende man aangehouden. De man is niet gearresteerd door de politie. Wel is er iemand gearresteerd voor een mishandeling. De politie spreekt van een rustig verlopen feestavond.

Leave a comment:

• jens
    replied
    zń boterham zakje kan nog best nuttig zijn bij gebrek aan beter...

fijne avond

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    ooehhh duivels

Leave a comment:

• mhsounds
    replied
    Als je eens op de 1e pagina zou kijken is de 1e post er 1 met een filmpje, daarom staat hij in dit gedeelte!

EDIT oh! 666 berichten! veeeet!

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    Dat bedoel ik nou! je kunt er ook geen fotos van maken. Vandaar de opmerking dat het topic in het verkeerde forum deel staat. Maar ja. Schijnbaar is het allemaal raar wat ik zeg. En snapt bijna niemand dat dit topic gewoon verkeerd is geplaatst.

verder: Damn! alweer onnodig quote gebruik.

Leave a comment:

• MusicSupport
    replied
    Originally posted by dj-wojcik
    Je snapt het niet denk ik. Ik snap niet hoe een "bier over de mixer..." topic bij de "live forum - foto's" kan staan. Omdat hier totaal niks van foto's ooit maar gepost zullen worden.

Overigens lijkt me de betaling niet eens interessant. Wat zou het mij kunnen boeien hoe een of andere snabbelaar zijn vergoeding krijgt voor zijn mixertje?

Oke nu weer verder on-topic?

Dus uuh... Post maar de foto's die te maken hebben met bier en mixers?
    Hoe kun je nou een foto maken van bier over/in de mixer.
    Je kunt er met je camera niet zomaar in komen/kijken.
    Eer dat je je cam hebt gepakt en de zot die het heeft gedaan achter z'n vodden aan hebt gezeten is het bier lang en breed door diverse opening de mixer ingelopen en via diezelfde openingen aan de onderzijde weer naar buiten.
    Wat rest is een glimmende plakkende oppervlakte met knopjes en schuiven die niet helemaal meer doen wat ze zouden moeten doen

Leave a comment:

Working...