Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Nieuwsbericht
EmmeloordDancefeest gestaakt na bier gooien 11-09-2010
De 538-night in de tent van het Pieperfestival in Emmeloord is vrijdagavond voortijdig afgebroken nadat één van de bezoekers met bier naar de apparatuur gooide.
Door het incident werkte de audioinstallatie niet meer, en zat er volgens de organisatie niets anders op dan alle 1900 bezoekers om kwart over twaalf naar huis te sturen. Het feest zou eigenlijk tot één uur duren.
De aanwezige beveiligers hebben de biergooiende man aangehouden. De man is niet gearresteerd door de politie. Wel is er iemand gearresteerd voor een mishandeling. De politie spreekt van een rustig verlopen feestavond.
Dat bedoel ik nou! je kunt er ook geen fotos van maken. Vandaar de opmerking dat het topic in het verkeerde forum deel staat. Maar ja. Schijnbaar is het allemaal raar wat ik zeg. En snapt bijna niemand dat dit topic gewoon verkeerd is geplaatst.
Je snapt het niet denk ik. Ik snap niet hoe een "bier over de mixer..." topic bij de "live forum - foto's" kan staan. Omdat hier totaal niks van foto's ooit maar gepost zullen worden.
Overigens lijkt me de betaling niet eens interessant. Wat zou het mij kunnen boeien hoe een of andere snabbelaar zijn vergoeding krijgt voor zijn mixertje?
Oke nu weer verder on-topic?
Dus uuh... Post maar de foto's die te maken hebben met bier en mixers?
Hoe kun je nou een foto maken van bier over/in de mixer.
Je kunt er met je camera niet zomaar in komen/kijken.
Eer dat je je cam hebt gepakt en de zot die het heeft gedaan achter z'n vodden aan hebt gezeten is het bier lang en breed door diverse opening de mixer ingelopen en via diezelfde openingen aan de onderzijde weer naar buiten.
Wat rest is een glimmende plakkende oppervlakte met knopjes en schuiven die niet helemaal meer doen wat ze zouden moeten doen
Leave a comment: