Bier over de mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj-wojcik
    replied
    Je snapt het niet denk ik. Ik snap niet hoe een "bier over de mixer..." topic bij de "live forum - foto's" kan staan. Omdat hier totaal niks van foto's ooit maar gepost zullen worden.

Overigens lijkt me de betaling niet eens interessant. Wat zou het mij kunnen boeien hoe een of andere snabbelaar zijn vergoeding krijgt voor zijn mixertje?

Oke nu weer verder on-topic?

Dus uuh... Post maar de foto's die te maken hebben met bier en mixers?

Leave a comment:

• NesCio01
    replied
    had je dan een foto of filmpje van de backstage betaling gewenst?

denk dat daar andere sites/lectuur voor zijn ......

grtz

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    hahaha nu snappen jullie ook waarom ik doorvroeg. Het was gewoon een verhaal als een boterhamzakje dat gevuld word met kwaliteit-Alpen-lucht. En schijnt te helpen aan betere longen als je astma hebt en is goed voor je bloedvaten. Maar uit eindelijk komen we er achter dat het niks geneest. bu-bu-bull-shit dus.

Mooi verhaal. Maar het zakje is zo lek als wat. Dus mooie Anti-climax.

oke nog 1 ding?... Waarom staat dit topic eigenlijk in het "LIVE FORUM - FOTO'S"? Er is nog geen enkele foto gepost. (misschien als we het filmpje mee tellen?) En het lijkt me verder ook niet echt interessant hoe een mixer uitziet na een douche. Dus dit topic was eigenlijk gedoemd om te stranden in de "DE LOUNGE"

Goede avond Nederland!

Leave a comment:

• NesCio01
    replied
    Het eind van dit topic is toch wel een hoogtepunt

Leave a comment:

• CasB
    replied
    Wel een beetje een anti-climax.

Leave a comment:

• TGeersing
    replied
    @ dj-wojcik

nou ze wou het "ongeval" met haar verzekering regelen. de verzekering heeft met ons contact opgenomen om het verhaal aan te horen. die heeft dus niet uitbetaald en ze heeft het uit eigen portemonnee moeten betalen.

Haha geen "natura" betaling natuurlijk :P

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    Jij snapt niet dat het irritant is wanneer iemand quote op een bericht dat er gewoon onder staat. Daar hebben we dit voor.

Ik snap het wel. Maar ik maakte er eerder een grapje over het bier. Omdat ik het raar vind dat iemand hier komt vermelden dat er niet op de normale manier word gehandeld. Dus geen verzekerings kwestie.

Verder lijkt met me stug dat wanneer iemand (een klant) een Midas Vernice sloopt. Dit op deze manier afhandeld ipv verzekeringswerk.

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Je snapt het schijnbaar nog steeds niet hé.

Mvg,

Teun
    Last edited by 4AC; 07-09-10, 09:53.

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    hangt af van de kwaliteit...... van het bier? Neem ik dan aan.

Ik weet niet over wat voor mixer "TGeersing" het heeft. Maar ik denk dat als het een tafel(tje) was geweest van €10.000,- denk ik niet dat dit via de achterdeur was opgelost. Ik heb het echt zelden maar mee gemaakt dat iemand die schuld was aan schade, dat deze contant werd afgerekend.

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Net als bij de mixer, hangt dat af van de kwaliteit!

Mvg,

Teun

Leave a comment:

• NesCio01
    replied
    uhhhh,

nwe mixer €10.000,=

wat kost dan een 'gevalletje backstage'

grtz

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Beter bekend als betaling in natura...

Mvg,

Teun

Leave a comment:

• jens
    replied
    Originally posted by TGeersing
    vorig jaar gehad in een studentenvereniging dat een dame rustig een vol amsterdammertje over de mixer heen goot terwijl ze mij doodleuk aankeek toen ik na het optreden kabels aan het rollen was. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest!

Alles betaald door de dame maar niet door de verzekering

die knipoog zet me wel aan het denken...gevalletje backstage

Leave a comment:

• dj-wojcik
    replied
    Hoe bedoel je? Wel betaald maar niet de verzekering Nu snap ik even niet wat je daar mee bedoeld. Is het nu opgelost? Of hebben ze moeilijk gedaan om de betaling.

Leave a comment:

• TGeersing
    replied
    vorig jaar gehad in een studentenvereniging dat een dame rustig een vol amsterdammertje over de mixer heen goot terwijl ze mij doodleuk aankeek toen ik na het optreden kabels aan het rollen was. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest!

Alles betaald door de dame maar niet door de verzekering

Leave a comment:

Working...