Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
is toch de hoofdrede waarom ik mijn materiaal nooit los verhuur, maar steeds zelf mee ga.
heb je het zelf gezien als er iets mis gaat, hoor je later ook geen 10 verschillende verhalen over wat er gebeurd is.
Dat is de keus, of je blijft klein, of je accepteert gedeeltelijk dat het zo gaat.
Het gaat inderdaad zo, uitzonderingen daar gelaten. Ik heb me er in het verleden ook erg aan geergert toen ik naast mijn eigen ding ook nog in loondienst was. Ik zal nooit meer vergeten dat een collega voor aan de straat op de rem ging staan, achter in de bak een hoop herrie... En vervolgens de opmerking: Zo nu ligt alles op zijn plaats. Ik weet niet hoe ver ik toen getelt heb maar 10 was niet genoeg...
die dame die de mac uittest met bier doet me denken aan sommige helpers die ozo graag mee wille helpen opstellen, maar zich niet bewust zijn van het materiaal waarmee zij "spelen"
vb bij het uitladen van kisten heb ik ooit gezien dat ze de kist n goeie duw geven, gaan de hele zaal door, komen knallend tegen de muur tot stilstand.
je gaat naar die personen, vraagt ze vriendelijk om er voorzichtiger mee om te gaan en krijg je de reactie "maar die kisten zijn toch ervoor gemaakt??"
ik ervaar het enorm vaak dat mensen enkel voorzichtig zijn met eigen betaald materiaal, maar de gekste dingen doen met materiaal van iemand anders.
je moest zo maar eens een beker over die dame gooien, ze zou nog langskomen met de kosten van de kapper
is toch de hoofdrede waarom ik mijn materiaal nooit los verhuur, maar steeds zelf mee ga.
heb je het zelf gezien als er iets mis gaat, hoor je later ook geen 10 verschillende verhalen over wat er gebeurd is.
Gisteren op een studentengala stond de FOH nog redelijk in de zaal, MAAR zonder bierkap.
Oze vrolijke studentjes begonnen met bier te gooien en toen lag het optreden ineens stil...
Al hebben de pearl, dmx splitters, en ik ook veel bier moeten verdragen
Het ergste was een jonge dame die om te kijken wat het effect was bier over een Mac250 stond te gieten...
Was op decibel 2006 als ik het me niet vergis, moet ergens wel opname hebben maar zal nog op dvcam staan dus helaas (of ik moet me eens een nachtje wel heel erg vervelen )
Ik heb hier wel iets gevonden.
Dit is opgenomen voor de grote regenbui
bijna aan het eind valt het even stil
Ik heb ook al eens gezien dat men een dun plastic zeiltje/folie over de mengtafel hing en dit aan de zijkant en achterkant vastzette. Vervolgens een paar dikke ventilatoren er onder zodat het zeiltje een mooie koepel vormde over de mengtafel, waardoor er redelijk ongestoord gemixt kon worden. Vond ik ook wel een grappige oplossing.
Al eens aan gedacht wat er gebeurd wanneer er bier in de ventilator terecht komt?
was ook een mooi filmpje met metal theo ergens, dat er water in ze mixer zit en een heel festifal stil legt..
hij pakt de mixer op en het water komt eruit stromen..
kan alleen het filmpje niet meer vinden helaas
Was op decibel 2006 als ik het me niet vergis, moet ergens wel opname hebben maar zal nog op dvcam staan dus helaas (of ik moet me eens een nachtje wel heel erg vervelen )
Ik heb ook al eens gezien dat men een dun plastic zeiltje/folie over de mengtafel hing en dit aan de zijkant en achterkant vastzette. Vervolgens een paar dikke ventilatoren er onder zodat het zeiltje een mooie koepel vormde over de mengtafel, waardoor er redelijk ongestoord gemixt kon worden. Vond ik ook wel een grappige oplossing.
Leave a comment: