Bier over de mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• sparky
    replied
    Jaaaaaa!!! Laten we vooral een show beoordelen aan de hand van een duidelijk zwaar overstuurd microfoontje van een consumenten-prut-cameraatje!

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Ik kan niet ontkennen dat het slecht klonk...

Leave a comment:

• Whitefarmer
    replied
    Tis dat de TS erbij zei dat na 75 sec het bier over de tafel ging, ik was vanaf sec 1 al een dikke storing aan het zoeken....

....(ieder zijn smaak...)

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Danke

enne... bestaat er wel een perfecte set

Leave a comment:

• moderator
    replied
    Staat genoteerd, maar heeft wel sterke concurentie van:
    " ik zoek een perfecte geluidsset voor 5000 euro" dus de strijd is nu al spannend!

Wat een graftakkeherrie trouwens!

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Originally posted by jens
    "ik snap ook niet dat die gek met al ze dure spullen ook altijd midden in de zaal moet gaan staan..." als ik me auto voor het podium parkeer weet ik toch ook wel dat ie stuk is op het end "
    MOD ik nomineer deze voor J&H forum zin van 2009

Leave a comment:

• jens
    replied
    "ik snap ook niet dat die gek met al ze dure spullen ook altijd midden in de zaal moet gaan staan..." als ik me auto voor het podium parkeer weet ik toch ook wel dat ie stuk is op het end "

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Tuurlijk van die meters wel.... bij op school zat er echt 1 'maken ze toch water/bierdichte tafels???' kucheikelkuche

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Ik hoop dat de sarcastische kant ook begrepen word...

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    zie steeds meer meters.... VU-meters , dB-meters, nu nog vochtigheidsmeters op of bij je tafel

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Lijkt me een strak plan.

Maar dan moet er ook een VU-metertje bijkomen. Voor de vochtigheidsgraad.

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Maar of dit ook werkelijk uit te voeren is
    Het probleem is al jaren bekend, dus waarom niet eerder met zo'n tafel gekomen?

Leave a comment:

• jens
    replied
    haha dranghekken dat doet me denken aan afgelopen zomer in slowakije...staat een band te spelen...weg met die hekken roepen ze...iedereen doet een paar stappen terug trekken al die hekken omver en toen stond iedereen wel vooraan!

ik denk dat midas eens een waterdichte tafel moet gaan fabriceren daar is denk ik wel een goede markt voor!

Leave a comment:

• partydrivein
    replied
    Moet niet gekker worden!
    Vroeger hadden we niet eens dranghekken nodig!

Leave a comment:

• peterwagner
    replied
    Originally posted by Olaf Duffhuës
    Toch de volgende keer maar de crew van Normaal of BZB inhuren?...

Kortst meegemaakte optreden....31 sec....Muziek start, artiesten springen het podium op, goedeavonnndddddddddd Uithuizennnnnnnnnnnnnnn....asbak en glas op het podium gegooid...Doei Uithuizen...;-)
    Hadden ze maar net als de Blues Brothers kippengaas voor het podium moeten spannen......

Leave a comment:

Working...