Compacte 15” sub en 10”+1” Top

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Heb zo een beetje rondgeneusd en met de oude prijzen van neodyniumspeakers ( komen nieuwe prijzen maar die zijn erg verhoogd )

Maar volgens mijn oude prijslijst kom ik uit op de prijzen :

15LW9500 269,00 in BTW
    10NMB420 135,00 in BTW
    NSP1095 175,00 in BTW
    XT1086 29,00 in BTW

Dus in totaal kom ik met deze prijzen op 1216 euro voor 2 tops en 2 subs ( wel zonder filtering )

LET wel dit zijn oude prijzen ( sindkort is de prijs van Neodynium erg gestegen vanwege tekort aan neodynium.

Verschil kan oplopen tot 30% duurder.

Helaas nog geen nieuwe prijzen bij de hand omdat tot op heden niemand deze kan aanleveren
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vdbeke
      • Aug 2011
      • 74

10NMB420 139
      NSD1095 179
      XT1086 47

totaal: €365 voor de speakers voor de top, bij LWA shop. Komt wel nog BTW bij! En dan kom ik op 434,35 euro incl BTW.
      Kwa service en betrouwbaarheid ed. is LWA mij volledig onbekend.

Prijs voor het front is per set (2 x sub, 2 x top)?

Comment

• PeterSchut
        • Jul 2010
        • 109

Originally posted by vdbeke
        Nee dat is helaas per stuk.
        Ik heb hier 5 euro per front marge gehouden voor als er geen komplete platen opgebruikt worden. Bij een groot aantal zal het verlies verwaarloosbaar worden en moet het voor wat minder kunnen.

Als iemand dit beter kan regelen is dat ook prima. Ik kan de tekening aanleveren voor knippen en zetten.

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

10NMB420 139
          NSD1095 179
          XT1086 47

totaal: €365 voor de speakers voor de top, bij LWA shop. Komt wel nog BTW bij! En dan kom ik op 434,35 euro incl BTW.
          Kwa service en betrouwbaarheid ed. is LWA mij volledig onbekend.

Toch duurder .........
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vdbeke
            • Aug 2011
            • 74

Bedoel je tov wat ik eerst zei? Klopt ik wist niet dat er nog BTW bij moest. Hier in België is het verplicht de prijzen incl BTW te vermelden. Dus ging er vanuit dat de genoemde prijzen inclusief BTW waren.

LWA is dan bij een van de duurdere. Maar er zijn goedkopere alternatieven, waaronder in slowakije. Slechts 351 euro incl BTW voor de benodigde speakers en hoorn per top. Verzendkosten? Geen idee.

@Peter: dan valt mijn interesse voor het front af.

Comment

• robbey
              • Sep 2011
              • 1

Ik heb net 19 pagina's door zitten lezen maar mocht er nog een optie zijn om mee te doen hou ik me aanbevolen! Handgrepen e.d boeien me niet echt omdat ik ze vast in m'n iets te grote huiskamer wil zetten ;-)

Comment

• vdbeke
                • Aug 2011
                • 74

Het lijkt me het beste dat de geïnteresseerden zich hier melden en dat we een lijst samenstellen? Zodat er in één keer een hele hoop speakers gemaakt kunnen worden. Ik weet niet hoe Peter dit het liefst geregeld had.

Misschien dat we voor de luidsprekers hetzelfde kunnen doen?

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Mocht er interesse zijn dan kan ik wel kijken als fabrikant wat ik voor de luidsprekers betaal.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdbeke
                    • Aug 2011
                    • 74

Kwaad kan het in ieder geval niet.

Comment

• PeterSchut
                      • Jul 2010
                      • 109

Het lijkt me het beste dat de geïnteresseerden zich hier melden en dat we een lijst samenstellen? Zodat er in één keer een hele hoop speakers gemaakt kunnen worden. Ik weet niet hoe Peter dit het liefst geregeld had.

Misschien dat we voor de luidsprekers hetzelfde kunnen doen?
                      Dat is Prima,
                      een optelling van alle geinteresseerde en dan in een keer bestellen.

niemand is ook goed, ik verdien er niets aan.

Peter

Comment

• vdbeke
                        • Aug 2011
                        • 74

Originally posted by PeterSchut
                        Heren,
                        In een eerdere mail is mij gevraagd of we deze set niet in een batch kunnen maken voor meerdere gebruikers.
                        Ik heb nu alle prijzen en kan het volgende regelen:

Een gebouwde set sub kasten (2 stuks) kost 200 Euro (ongebouwd 150 Euro)
                        Een gebouwde set Top kasten (2 stuks) kost 150 Euro (ongebouwd 125 Euro)
                        De kast wordt dan met ronde kanten gefreesd en geschuurd.

Dit is dus helemaal CNC gefreesd, met alle gaten (behalve de speaker en hardware montage gaten).
                        Blank hout multi (11) laag Berken Multiplex (de goede kwaliteit)

Ook de stalen fronten zijn te bestellen, en dat zou ook bij voorkeur in een bestelling moeten gaan.

Afhankelijk van het aantal (want we moeten dit per plaat van 1x2 meter bestellen) gaat zo'n gezet front tussen de 40 en 50 Euro kosten. Dit kan wat lager uitvallen als we precies hele platen opmaken.
                        Er is ook geopperd om de inhoud gezamenlijk in te kopen, dat laat ik graag aan iemand anders over.
                        Ik hoor het wel.
                        Zijn er nog mensen in het aanbod van Peter geïnteresseerd? Degene die een tijdje geleden interesse toonde heb ik gecontacteerd, tot grote spijt heb ik maar van één iemand antwoord gehad (met negatief antwoord).
                        Bij deze een "oproep" voor deze zelfbouw set. Wie is er geïnteresseerd?

Comment

• yorick
                          • Oct 2010
                          • 37

Ziet er erg netjes uit!
                          Geloof best dat er veel uurtjes in verwerkt zitten
                          Last edited by yorick; 14-12-11, 16:32.

Comment

• PeterSchut
                            • Jul 2010
                            • 109

Heren (en dames?!)

Ik ga het setje verkopen.
                            Het was achteraf meer mijn hobby dan die van mijn zoon. Hoewel het ontwerpen, onderzoeken en bouwen een te gek project voor ons was staat de set voornamelijk stil en is in totaal zo'n 5 keer gebruikt.

Nieuw prijs van de hele set is € 6500. Alles in een koop € 3500.

Speakers:

Dat is dus de set uit dit topic. 15" sub, en 10"mid met 1" titanium driver (allemaal neodium speakers van 18-sound).
                            Er zit ook een extra set verwisselbare stalen fronten bij met schuim laag voor als er een beschadigd. Hierdoor kun je de set nog eens maken of de subs verdubbelen met exact de zelfde look.
                            (voor de kenners, de volgende units zijn gebruikt)
                            15NLW9500-4
                            10NMB420
                            NSD1095N
                            XT1086
                            Inclusief K+M middenpaal met lock
                            Nieuw €2891 nu €1500
                            ---
                            2x 2RU flight case met
                            EV Q1212 nieuw €829 + €89 nu €650 per stuk
                            ---
                            1x 10RU flightcase (nieuw € 139)
                            Dynacord Powermax 230 (Occ € 250)
                            ART 231XL (nieuw €525)
                            Aphex 204 (occ €150)
                            Behringer RX1202 (nieuw €178)
                            Phonic power distribution + light + kabels (nieuw €90)
                            Samen € 1332 nu € 700

twee kunstof kisten met diverse speaker kabels, line kabels en mains kabels (ter waarde van 370 euro)

Eventueel ook los te koop mail me maar waarvoor je interesse hebt.
                            Ik heb een XLS lijstje met alle onderdelen die ik je graag toestuur.

Alles is in echt onberispelijke staat als nieuw, ik ben er heeeel zuinig op geweest.

Groeten,
                            Peter

Comment

• kvdb013
                              • Nov 2010
                              • 337

Het is inderdaad jammer als zo'n mooi setje onder het stof staat! Succes met het vinden van een koper.
                              Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• PeterSchut
                                • Jul 2010
                                • 109

Nou de speakers zijn verkocht. (toch wel met pijn, want wat klinken ze lekker)

Te koop is nu nog de aansturing.
                                Dus als iemand interesse heeft in 2x Q1212 (eventueel in handige 2RU flightcase). Dit zijn echt super versterkers. vooral het LPN filter maakt dat het laag gewoon beter klinkt en dit filter werkt alleen als het in de eindtrap is ingebouwd. Voor midden hoog maakt de hoeveelheid power dat de versterker altijd lekker rustig blijft een aanrader.
                                De art 231XL is minder bekend, maar ook daar heb ik destijds een studie van gemaakt en dit ding is gewoon veel beter dan de DBX die je meestal ziet (die heeft nl een flinke eigen ruis). Ook heeft deze ART meer mogelijkheden om vervelende resonanties van een ruimte weg te halen door de mogelijkheid om 18dB te verzwakken.
                                In een neutrale stand heeft deze EQ geen hoorbaar effect op het geluid, en een grafische EQ werkt toch altijd wat makkelijker dan een DSP apparaat.

Groeten

Comment

Working...