Compacte 15” sub en 10”+1” Top
Collapse
X
-
-
DAar ben ik ook wel benieuwd naar.
wat dat kost om de set te laten frezen en als bouwpakket aan te leveren !
Ik hou me aanbevolen.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Comment
-
Is deze set ook bruikbaar voor live?
Wat ik tot nu toe heb meegekregen is het alleen voor drive in?
GreetzComment
-
-
Setje ziet er geweldig uit. Ik moet zeggen dat ik ook wel interesse heb in de 10" topkastjes, vooral voor kleine systeempjes zoals een presentatie of congres.
Misschien zelfs een idee om er een actieve variant van te maken, met een uitsparing voor inbouwversterker en uitsparingen voor M10 ogen of vliegstrips?First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Ja, dat is wel een super idee zeg.
Ik weet niet precies hoeveel ze wegen maar dat lijkt wel super handig.
Misschien kan je ze dan ook als centerfills gebruiken?
Ik heb ook wel intresse in die CNC-pakketjes, ze lijken me een goede combi voor boven de 15" sub van Musicxtra.
Dan heb je een enorm compact setje!Last edited by I.T. drive in; 12-08-11, 10:43.Comment
-
al wat meer bekend over de prijzen peter?Comment
-
Comment
-
Comment
-
Volgens mij is mijn Subje nog wat kleiner. Dat kon omdat de TS parameters van de 4 Ohm versie (met voor en nadelen) een wat kleinere kast toelieten. Verder xal het uiteraard met de MusicXtra sub ook prima gaan.Ja, dat is wel een super idee zeg.
Ik weet niet precies hoeveel ze wegen maar dat lijkt wel super handig.
Misschien kan je ze dan ook als centerfills gebruiken?
Ik heb ook wel intresse in die CNC-pakketjes, ze lijken me een goede combi voor boven de 15" sub van Musicxtra.
Dan heb je een enorm compact setje!Comment
-
Heren,
Een gebouwde set sub kasten (2 stuks) kost 200 Euro (ongebouwd 150 Euro)
Een gebouwde set Top kasten (2 stuks) kost 150 Euro (ongebouwd 125 Euro)
De kast wordt dan met ronde kanten gefreesd en geschuurd.
Dit is dus helemaal CNC gefreesd, met alle gaten (behalve de speaker en hardware montage gaten).
Blank hout multi (11) laag Berken Multiplex (de goede kwaliteit)
Ik weet nog niet hoe we dit het beste kunnen aanpakken, maar ik zit wel aan een soort vooruitbetaling te denken.
Handig is wel dat we even proberen er een bestelling van te maken.
Dit is een hobby aanbieding waar ik zelf tussenuit stap en in hobbytijd wordt gemaakt.
Ik hoor het wel.Comment
-
Comment

)
Comment