Nieuwe sub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Wanneer ga je in opdracht bouwen? Dit is echt geweldig!

Zeg, zou je er een flensje (nee, niet zo'n halve pannekoek, maar een tophat, of hoe je het wilt noemen) in kunnen maken? En zou dat een beetje willen met mijn LEM T400 topjes?... (ik word je eerste klant!)

Oftewel: Een groot compliment! Ik ben verliefd....

Daan
    Last edited by djspeakertje; 07-10-09, 18:37.
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by djspeakertje
      Wanneer ga je in opdracht bouwen? Dit is echt geweldig!

Zeg, zou je er een flensje (nee, niet zo'n halve pannekoek, maar een tophat of hoe je het wilt noemen) in kunnen maken? En zou dat een beetje willen met mijn LEM T400 topjes?... (ik word je eerste klant!)

Oftewel: Een groot compliment! Ik ben verliefd....

Daan
      Zit er wel stevig over na te denken om in opdracht te gaan bouwen.
      Krijg door de line-array en nu deze sub inmiddels mails van over de hele wereld van mensen die interesse hebben.
      Er zou wel een speakerflens in kunnen maar denk dat deze sub een maatje te groot is om een topje op een paaltje erop te plaatsen.
      Jouw Lem T400 topjes gaan dit ding bij lange na niet bijhouden.
      Er zijn wel plannen om een soortgelijk ontwerp te maken maar dan met een dubbel 15" erin. Die is een stukje kleiner, gaat ook minder hard maar denk wel dat ik deze ook zo laag kan laten gaan. Hier komt dan ook een speakerflens in zodat deze in combinatie met één of twee line-array kastjes voor gigs tot ca 150 man dienst kan doen. Uiteraard is hij dan ook bruikbaar voor andere toppen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Ik voel concurrentie voor Iven opborrelen...

Ps. Al bevindt Iven zich wel een paar niveau'tjes hoger, om tussen alle complimenten door ook wat anders te zeggen.
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by 4AC
          Ik voel concurrentie voor Iven opborrelen...

Ps. Al bevindt Iven zich wel een paar niveau'tjes hoger, om tussen alle complimenten door ook wat anders te zeggen.
          Denk dat het niet te vergelijken is, Iven maakt, voor zover mij bekend, vooral gebruik van bestaande ontwerpen, ik ben meer van de ongebaande paden bewandelen.
          Overigens wil ik ook geen concurrent van Iven worden, mijn ambities liggen op een ander vlak.

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Zou je deze sub ook kunnen "halveren"?
            Dus slechts een kantje gebruiken? Dat zou een ontzettend compacte 118 sub opleveren!

Dat van mijn topjes was natuurlijk sarcastisch, maar na een fatsoenlijk mixertje en een of 2 cases wil ik toch serieus gaan nadenken over een nieuw setje, met bijv. 4* 1*12" topjes en 2* jouw subje (of eventueel 4* die halve, nog mooier!), dat gaat als een trein!

Ach, ik loop weer te dagdromen... Voordat ik zover ben... (moet ik eerst eens fatsoenlijk baantje vinden, altijd maar die saaie krantjes...)

Daan

Snelle visualisatie (goed geschreven?) in paint: Picasa Web Albums - spiekerfreak - geluid/licht
            Last edited by djspeakertje; 07-10-09, 18:52.

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Originally posted by MusicXtra
              Denk dat het niet te vergelijken is, Iven maakt, voor zover mij bekend, vooral gebruik van bestaande ontwerpen, ik ben meer van de ongebaande paden bewandelen.
              Overigens wil ik ook geen concurrent van Iven worden, mijn ambities liggen op een ander vlak.
              Iven heeft meerdere eigen ontwerpen, waaronder line-array's en meerdere kasten die daarop lijken. Jammer dat zijn internetsite één grote zooi is, anders kon ik wel wat foto's tonen.
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• ivo
                • Jul 2003
                • 390

Er is een nieuwe site in de maak, de oude is door de drukte inderdaad een rotzooi geworden.

Ik maak overgens niet allen kasten van bestaande ontwerpen ik maak ook veel eigen ontwerpen, ik zou zo een lijn op de markt kunnen zetten....
                Mijn eigen intresse gaat uit naar ontwerpen/berekenen en bouwen/experimenteren waardoor ik een hoop kennis en ervaring heb opgedaan over systemen die je met alleen een simulatie niet aan het licht krijg.
                Wat dat betreft zou het goed klikken tussen ons Musicxtra.

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• 4AC
                  • Nov 2007
                  • 1791

Kijk, beter dan dit kan het natuurlijk niet. Bedankt voor je reactie Ivo!
                  uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by ivo
                    Er is een nieuwe site in de maak, de oude is door de drukte inderdaad een rotzooi geworden.

Ik maak overgens niet allen kasten van bestaande ontwerpen ik maak ook veel eigen ontwerpen, ik zou zo een lijn op de markt kunnen zetten....
                    Mijn eigen intresse gaat uit naar ontwerpen/berekenen en bouwen/experimenteren waardoor ik een hoop kennis en ervaring heb opgedaan over systemen die je met alleen een simulatie niet aan het licht krijg.
                    Wat dat betreft zou het goed klikken tussen ons Musicxtra.

Dit kon ik inderdaad niet uit je website opmaken, het kastje op de foto ziet er in elk geval bijzonder gelikt uit.

Comment

• teunos
                      • Feb 2008
                      • 352

heej ivo, dat kastje ziet er leuk uit
                      Maar Musicxtra, je kunt inderdaad zoals ivo al zegt aan de simulatie niet alles zien, maar een plotje van een snel metingkje zou geen kwaad doen, vooral om te weten te komen of de ''voorkamer'' zich gaat gedragen ( aangezien dit snel uit een grafiekje af te lezen is)
                      ''diamonds are forever''

Comment

• Beckers Entertainment
                        • Dec 2008
                        • 650

Ziet er strak uit MusicXtra! Kan niet wachten op de foto's waar je alles compleet hebt staan! Als je eens 'n keer in de richting van Limburg gaat met je setje moet je het zeker melden, dan kom ik graag eens luisteren!
                        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Originally posted by Beckers Entertainment
                          Ziet er strak uit MusicXtra! Kan niet wachten op de foto's waar je alles compleet hebt staan! Als je eens 'n keer in de richting van Limburg gaat met je setje moet je het zeker melden, dan kom ik graag eens luisteren!

Me2!

En als je ooit nog eens in noord-oost twente (oldenzaal is nog beter) komt, moet je ook dat even melden, want dan ben ik er!

Daan

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Ik hoop met een week of twee, drie alles klaar te hebben.
                            Tegen die tijd zal ik een paar mooie plaatjes schieten van de hele set en hier posten. En waar in het land deze set allemaal terecht gaat komen weet ik nu nog niet. Boek me maar.

Comment

• salsa
                              • Jan 2007
                              • 1315

Misschien reeds gevraagd door iemand, maar wil je dit bouwplan in het openbaar maken? Of blijft dit jouw geheim?

Dave
                              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

En welke amps ga je eigenlijk gebruiken?

Daan

Comment

Working...