Contructies bass

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Originally posted by michiel12
    dus met anderen woorden bedoel jij dat ik geen dislecytie heb als je dat bedoelt moet je niet zo lullig doen want het is zo dus wen er maar aan dat er wel mensen rond lopen die dit probeem wel hebben en wat er bij jouw allemaal mis is intereceert mij hellemaal niks!!!!!!
    Do I need to say more.....

Dyslectie is geen ernstige ziekte, dus behoeft van mij ook geen medelij, wel vind ik dat er ernstig misbruik van gemaakt wordt op momenten dat 'iemand' lastig en door blijft 'drammen' terwijl er al door diverse mede forumleden 'diegene' ernstig op weg geholpen is...

Dave. (Ook ik ben dyslecties hoor!)
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• DJ_Progrezz
      • Apr 2008
      • 104

Jup, dyslexie heeft niets te maken met standaard met een t schrijven. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als ik iets verkeerd schrijf komt er een rode stippellijn onder dat woord te staan. Volgens mij kunnen mensen met dyslexie dat nog steeds zien hoor

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik erger me er gewoon aan dat de mensen die de aandoening hebben en dus eigenlijk harder moeite moeten doen om op hetzelfde taalniveau te komen als de rest, dat het net die mensen zien dat er totaal hun kloten aan vegen en zich constant verschuilen achter de "ziekte". Ga maar eens bij een ******patiënt aankloppen met je ziekte, ik ben eens benieuwd of hij daar mee kan lachen.

PS; Ik weet niet waar je naar school bent geweest, maar meestal ligt daar de fout hoor. Op het middelbaar mocht je een grote groene D bovenaan je toets schrijven en dan werd er geen rekening gehouden met dt- en andere taalfouten. Daar kon ik me altijd mateloos aan ergeren. Ik bedoel maar... Ga je bovenaan je cv ook een grote groene D schrijven? Mensen met dyslexie moeten ook een brief zonder fouten en met een goede structuur kunnen schrijven willen ze serieus genomen worden in het leven. (tenzij je ambities een ander vakgebied liggen natuurlijk)

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Ik bedoel maar....

Mee eens!

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Originally posted by DJ_Progrezz
          Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als ik iets verkeerd schrijf komt er een rode stippellijn onder dat woord te staan.
          tjah, er zijn nog steeds mensen die dit niet hebben bij IE. En bij firefox is dit al standaard. Maar ik denk niet dat mensen van dit caliber dit gebruiken of weten wat het is

Originally posted by DJ_Progrezz
          Jup, dyslexie heeft niets te maken met standaard met een t schrijven. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als ik iets verkeerd schrijf komt er een rode stippellijn onder dat woord te staan. Volgens mij kunnen mensen met dyslexie dat nog steeds zien hoor

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik erger me er gewoon aan dat de mensen die de aandoening hebben en dus eigenlijk harder moeite moeten doen om op hetzelfde taalniveau te komen als de rest, dat het net die mensen zien dat er totaal hun kloten aan vegen en zich constant verschuilen achter de "ziekte". Ga maar eens bij een ******patiënt aankloppen met je ziekte, ik ben eens benieuwd of hij daar mee kan lachen.

PS; Ik weet niet waar je naar school bent geweest, maar meestal ligt daar de fout hoor. Op het middelbaar mocht je een grote groene D bovenaan je toets schrijven en dan werd er geen rekening gehouden met dt- en andere taalfouten. Daar kon ik me altijd mateloos aan ergeren. Ik bedoel maar... Ga je bovenaan je cv ook een grote groene D schrijven? Mensen met dyslexie moeten ook een brief zonder fouten en met een goede structuur kunnen schrijven willen ze serieus genomen worden in het leven. (tenzij je ambities een ander vakgebied liggen natuurlijk)
          voor de rest: mee eens

okeee.... gaan we nu weer ontopic?
          Last edited by dj-wojcik; 31-03-09, 14:20.
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Klik hier eens..
            Geloof dat dit gaat over een bassbox en niet over het hebben of niet hebben van dyslexie?

Groeten Jasper
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by Beckers Entertainment
              Klik hier eens..
              Geloof dat dit gaat over een bassbox en niet over het hebben of niet hebben van dyslexie?

Groeten Jasper

yep... een hele pagina forum over dislectie, ik zal maar niet zeggen dat dit alleen voor professioneel licht en geluid is, want dat hebben ze ook tegen mij moeten zeggen..... en nu weer ECHT ON-TOPIC!!!

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...