Hoezo is die al in gebruik tijs ?? neem jij je printer mee tijdens een dixo ?<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> En ooit wels gehoord van ee dataswitch
Greetz...Frank
Greetz...Frank
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.


Comment