Wll?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by Stoney3K
    Dit geldt dan wel alleen voor het beroepsonderwijs. Ik krijg als universitair student Elektrotechniek echt niet de IEC/CENELEC regels voor mijn neus geschoteld, ik hoor als ik op de stof afga niet eens te weten hoe een CEEform connector eruit hoort te zien...
    Het is toch ook al jaren bekend dat vooral HBO en universitair onderwijs nauwelijks aansluit bij de praktijk....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• LJmalcolm

Originally posted by kokkie
      Dit zijn regels!
      En als je niet weet hoe de Europeese- en Nederlandsewetgeving in elkaar zitten, dan moet je je misschien daar ook eens in verdiepen, alhoewel je dit op iedere technische vakopleiding uitgelegt krijgt.

Misschien moet jij ook de tip van Rinus eens opvolgen en de Argh website eens doorzoeken???
      Als het regels zijn die nagevolgd moeten worden dan is het dus wel nuttig om mezelf er in te verdiepen i guess..

Maar dat is niet wat ik vroeg.. Op de ARGH site kom ik AI-17 tegen, is dit dan een informatieblad die toegespitst is op de rigging van licht/geluid ed.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Onderwerp even afgesloten, wanneer mensen niet willen gaan lezen en nadenken dan heeft discussie even heeeeel weinig zin.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...