Wat mist er nog in mijn drive-in-show?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Robin
    • Jul 2001
    • 610

citaat:--------------------------------------------------------------------------------
    Dj robin zou je me dan eens een linkje willen geven naar het bedrijf dat je robe 250xt moving heads voor 870 euro ex btw (inclusief lamp) nieuw verkoopt? Zover ik me kan herinnneren is dat nog minder dan de dealerprijs bij de importeur.
    Deze prijs heb ik gekregen toen ikzelf aan het orienteren was op moving heads. Ik was toen opzoek naar 4 spots met het idee erna nog 4 washes erbij te nemen. Na overleg met mij vaste leverancier kon ik toen voor 870 euro ex per stuk deze spots aanschaffen. Over inclusief lamp heb je mij nooit overgehoord. Dat maak je er zelf van.

M.V.G
    EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Scan head
      • Feb 2004
      • 143

Nou ja, 870 x 119% = 1035,30 euro x 2 = 2070,60. dat betaal jij voor 2 Robe 250XT spot's.
      ik betaal er 2500 euro voor en ik heb kabels en de hele brut erbij... + jaja 4 JAAR garantie, nou beste mensen, wie is er goedkoper uit?

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

Het KAN goedkoper, en jij hebt wel demo-modellen en niet de
        nieuwe Robe 250 XT's waarvan je de prijs uitrekent.

Maar deze discussie is nutteloos want je hebt het toch al gekocht.
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

Maar als jij al zoveel duur spul hebt staan met je show neem ik aan dat je ook gewoon Legaal bezig bent en dat betekent dan ook dat je je btw trug kan vragen. Garantie heb ik gewoon bij m ijn leverancier , niet voor 1 of 2 of 4 jaar , gewoon zoals het hoort : waneer het nodig is.
          Maar deze discussie is inderdaad beetje verkeerde kant op aan het gaan. Ik bedoelde het eigenlijk meer als vraag eens rond wat offertes aan want dat kan je flink in prijs schelen.

M.V.G
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Scan head
            • Feb 2004
            • 143

Vinden jullie dit een koopje: 600 euro voor 4 golden strobes? (nouja, ik heb ze gister gekocht...)

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

wat wil je nou horen! dat je zulke goedkope dingen koopt?
              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ_Robin
                • Jul 2001
                • 610

Beetje zinloze post. Als je ze al hebt gekocht hoef je dat niet meer te vragen. Je hebt ze toch al.

Comment

• lichtpuntje
                  • Sep 2003
                  • 79

Ik denk dat je voor een drive-in beter geen mh kunt kopen... Het klinkt dom, maar als je de voordelen van een mh bekijkt is het enige dat ze om hun eigen as kunnen draaien. Verder vind ik sommige heads erg traag. Als je een scan en een mh tegelijkertijd van A naar B laat gaan is de scan er vrijwel altijd eerder.
                  Als je theateroptredens hebt, zijn mh daarentegen wel weer mooi. Ze zorgen voor een mooi beeld en ze hebben geen snelle pan en tilt movement nodig.
                  dus...

Comment

• DJ_Robin
                    • Jul 2001
                    • 610

citaat:Als je een scan en een mh tegelijkertijd van A naar B laat gaan is de scan er vrijwel altijd eerder.
                    Dat is volledig afhangkelijk van het programmeerwerk. Je kan als je een beetje tafel hebt de snelheid aanpassen zodat alle spots met dezelfde snelheid bewegen. Zo kan je dan dus ook alle spots op het zelfde moment een bepaald punt laten bereiken terwijl ze allemaal op verschillende afstanden van die positie hangen.

Als je in het voorrecht bet dat je veelal trussen in de zaal hebt hangen dan vind ik een MH een hele mooi investering. Ook op een achtertrusje misstaat hij niet omdat je makkelijker een spiegelbol ect meepakt die aan hetzelfde trusje hangt. (dit zal je niet lukken als je scan op dezelfde plaats hangt.

M.V.G

Comment

• maarten
                      • Jan 2002
                      • 268

lichtpuntje jouw idee van theater is erg op'van den Ende' gebaseerd heb ik het idee.
                      Ik heb genoeg produkties gezien waarbij scans erg prettig zijn,
                      omdat ze minder hoog zijn als ze in de kap zijn, ideaal voor afstoppen.
                      En snelheid als er weinig tijd is tussen standen met verschillende posities.

Comment

• Scan head
                        • Feb 2004
                        • 143

citaat:Geplaatst door DJ_Robin

citaat:Als je een scan en een mh tegelijkertijd van A naar B laat gaan is de scan er vrijwel altijd eerder.
                        Dat is volledig afhangkelijk van het programmeerwerk. Je kan als je een beetje tafel hebt de snelheid aanpassen zodat alle spots met dezelfde snelheid bewegen. Zo kan je dan dus ook alle spots op het zelfde moment een bepaald punt laten bereiken terwijl ze allemaal op verschillende afstanden van die positie hangen.

Als je in het voorrecht bet dat je veelal trussen in de zaal hebt hangen dan vind ik een MH een hele mooi investering. Ook op een achtertrusje misstaat hij niet omdat je makkelijker een spiegelbol ect meepakt die aan hetzelfde trusje hangt. (dit zal je niet lukken als je scan op dezelfde plaats hangt.

M.V.G
                        Ik denk dat hij bedoelt dat als je een scan en een Mh op hun max aan snelheid hebt ingesteld dat de scan dan verweg de snelste is... en tuurlijk, meestal programmeer je ze in, maar als je het handmatig zou doen dan gaat de scan sneller

Comment

• turbomaster
                          • Jan 2004
                          • 27

de vraag is natuurlijk wel waarom je die hogere snelheden nodig hebt he. persoonlijk gebruik ik zelden of nooit de maximale snelheid omdat het resultaat er nogal rommelig begint uit te zien dan. maar ja dan zitten we weer bij een heel andere discussie...
                          trouwens een mb aan een achtertruss? zou die eerder op de middentruss hangen
                          to be or not to be en waar diende dat knopje nu voor???

Comment

• Scan head
                            • Feb 2004
                            • 143

Mijn voorkeur in een drive-in-show feest met een leuk zaaltje neem ik 10 scans mee en 2 movingheads (net gekocht)... ook 4 barretjes, strobe en een paar blacklights. Helemaal niks achter of midden truss... de 2 mh's zijn voor mij meer iets wat het verhaal net even wat leuker maakt, ze komen echt nooit boven de scan's uit...

Comment

• Max
                              • Feb 2003
                              • 680

citaat:Geplaatst door Scan head

Mijn voorkeur in een drive-in-show feest met een leuk zaaltje neem ik 10 scans mee en 2 movingheads (net gekocht)... ook 4 barretjes, strobe en een paar blacklights. Helemaal niks achter of midden truss... de 2 mh's zijn voor mij meer iets wat het verhaal net even wat leuker maakt, ze komen echt nooit boven de scan's uit...
                              10 scans [)][:0]

Comment

• Scan head
                                • Feb 2004
                                • 143

Wat is daar mis mee? Bugdet laat het wel toe bij veel van de feesten...

Comment

Working...