Wat mist er nog in mijn drive-in-show?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Scan head
    • Feb 2004
    • 143

1250 euro voor nieuwe Robe 250XT spots? volgens mij niet... ik heb ze vele duurder zien staan:s

Ik heb er (moet er wel even bijgenoemd worden) 2x 20 m 3-polige DMX kabel bij. G-haken en 4 jaar garantie... zou het dan veel zijn? nouja, ik ben er wel tevreden mee...

Comment

• DJ_Robin
      • Jul 2001
      • 610

Gefeliciteerd met je aankoop .

Maar lullig als het is , voor 2000,- en met goed zoeken voor minder had je ze ook kunnen hebben. Iniedergeval veel plezier ermee , en post is wat fotos van een show waar je je set hebt gebruikt. We zijn ondertussen denk ik wel benieuwd, in iedergeval ik wel.

M.V.G
      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Scan head
        • Feb 2004
        • 143

Maar dat van 2000 euro zijn ze tweedehands toch? en die kabels kosten ook wat en die G-haken ook! nouja, Ik heb het er wel voor over... en trouwens, tweedehands heb je geen garantie van 4 jaar!

Comment

• LuPuS
          • Dec 2002
          • 457

Inderdaad, garantie is onbetaalbaar moest er in die vier jaar iets mee gebeuren!

Betaal ook liever 200 € meer, en wetende dat ik zo 2 jaar garantie heb.
          ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Scan head
            • Feb 2004
            • 143

Dus zo slecht was die aankoop toch niet? maar aan de andere kant, ik moest misschien juullie raad nog even vragen.. maar ja, ik was vanochtend meteen verkocht.... ik was er van onder de indruk!

Comment

• Michael
              • Nov 2002
              • 643

Ik vind 2500 euro best netjes. Al krijg je ze wel nieuw hiervoor maarja zijn bijna nieuwe demootjes met garantie en al, dat zit dus wel goed. Ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben. Wel een ding stop ze direkt in een flightcase want anders zul je niet veel plezier van ze hebben als je veel on the road met die beestjes gaat.

klopt voor een 1000 euro per stuk krijg je ze wel tweede hands alleen zijn ze 2dehands bijna nergens te vinden. Het faillissement van de vision was eenmalig en zelfs toen moesten we nog een 800-900 euro per mh dokken dus......

Comment

• Scan head
                • Feb 2004
                • 143

Nouja, gezien de tijdnood, garantie en de andere dingen die een rol hebben gespeeld in de aankoop ben ik er best blij mee, Flgihtcase had ik overigens al, maar die gebruikte ik helemaal niet voor een MH:$.

Comment

• DJ_Robin
                  • Jul 2001
                  • 610

Ik heb al eeb aabtal nieuwprijzen voor 870 eurotjes ex voorbij zien komen hoor. En tsja , g-haken en dmx kabel heb ik hier al voldoende liggen dus daar houd ik persoonlijk niet zoveel rekening mee. Mijn vaste leverancier kijkt meestal ook niet op een haakje.
                  Opzich is 2500,- geen slechte prijs , maar met wat meer zoekwerk had je er wellicht ook nog 2 zwaardere scans bijgehad , of gewoon nog meer geld van je budget overgehouden.

M.V.G
                  EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• pro`d`user
                    • Jun 2002
                    • 534

Ja, als je toch geld overhebt dan kijk je inderdaad niet eerst
                    even rustig rond, en als je haast hebt is een beetje op internet
                    zoeken en rondvragen ook binnen dagje gelukt dus hoeveel haast?

Maar als je er zelf maar blij mee bent...
                    Gefeliciteerd met je aankoop.
                    Barry K.
                    Wij werken met EV ole ole
                    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Michael
                      • Nov 2002
                      • 643

Dj robin zou je me dan eens een linkje willen geven naar het bedrijf dat je robe 250xt moving heads voor 870 euro ex btw (inclusief lamp) nieuw verkoopt? Zover ik me kan herinnneren is dat nog minder dan de dealerprijs bij de importeur.

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Maak maar eens een dealprijs michael... http://www.rolight.nl

Koop een lichttafel + 4 heads...en voila... onderhandelingspositie is een stuk sterker

Over inkoopprijs dealer moet je je niet zomaar uitlaten...Deze zijn altijd een stuk voordeliger dan menigeen denkt...
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Scan head
                          • Feb 2004
                          • 143

citaat:Geplaatst door pro`d`user

Ja, als je toch geld overhebt dan kijk je inderdaad niet eerst
                          even rustig rond, en als je haast hebt is een beetje op internet
                          zoeken en rondvragen ook binnen dagje gelukt dus hoeveel haast?

Maar als je er zelf maar blij mee bent...
                          Gefeliciteerd met je aankoop.
                          Nou, Zondag is het toneelstuk... vanmiddag willen ze al dat we komen opbouwen omdat het Perfect moet worden. daar heb ik geen problemen mee, wij worden wel betaalt en we kunnen dan ook echt tot alles in de puntjes goed doen. Maar ik had dus erg haast... ziet u?

Comment

• Michael
                            • Nov 2002
                            • 643

klopt maar scan head koopt gene vier mh's met tafel dus.........
                            Normaal krijg je gemiddeld een 30-45% op de adviesprijs.

Comment

• Scan head
                              • Feb 2004
                              • 143

Maar hebben jullie nog iets in jullie hoofd al bijvoeging aan een drive in show voor 500 euro? (niet dat het opmoet ofzo)

Comment

• Michael
                                • Nov 2002
                                • 643

Is het mischien niet een leuk idee om te gaan sparen om de tornado scans te verwisselen voor robe's 250xt scans of de dj scans van robe(geen mh's)? Ik weet ik val in herhaling maarja je vraagt er ook om

Comment

Working...