leuker kunnen we het niet stacken, wel makkelijker!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• devries
    replied
    misschien was de helft wel niet aangesloten... o nee dat zou wel heel dom zijn..

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Originally posted by frederic
    Ze zouden carnaval moeten verbieden
    Ach welnee, is toch humor.
    Het bloed komt uit je oren als je daarachter gaat staan.

Leave a comment:

• frederic
    replied
    Originally posted by MacGyverSounds

Zoiets? Klonk niet op vrijdag...
    Ze zouden carnaval moeten verbieden

Leave a comment:

• koen g
    replied
    toevallig een groep uit silvolde?

Leave a comment:

• hardstyle
    replied
    Hetzelfde verhaal als System One kastjes op je wagen willen hebben tijdens carnaval(4 sub+bijbehorende topkasten), maar daarvoor moeten wij bij een ander topic zijn, of niet?

Leave a comment:

• jens
    replied
    Hehe jah een collega van me ( nee ik ben niet werkzaam in de L&G branche maar wel hobbyist) die begon ook al is over het huren van een line array op een kar...Ik heb het hem maar af geraden en maar verteld dat ie het beter bij hun dubbele c7 set kon houden vind ik ook al redelijk overdreven...

Leave a comment:

• BJD
    replied
    "Maar het ging wel hárd en vér, en dat sub..." Volgens mij zit er best wel een markt in de verhuur van dummies

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied

Zoiets? Klonk niet op vrijdag...

Leave a comment:

• qvt
    replied
    Originally posted by rinus bakker
    Kom kom - als je spannen en sjorren ook onder rigging wilt onderbrengen,
    "toeh mah danh". Dah krikht wieht noh wah druhk, ja".
    Maar dan is er niks vaags mee hoor.
    Ben eerder nieuwsgieriug naar dat 'steigerbouw?' setje wat ziorgvuldig achter het zwart verstopt zit.
    Ik vraag me trouwens af of de lokale dorpsveldwachter het Wegenverkeersreglement
    en het Landbouwtrekkerverkeersdeelnamebesluit wel gelezen heeft.
    Want dan is dat sjorwerk maar een ondergeschikt detail...
    Beste Rinus je begrijpt me verkeerd, onder vage rigging versta ik de types die het op zijn zij zetten van een kast niet toelaten. Zoals bijvoorbeeld bij V-Dosc waar de angle straps het lastig maken om de kast verticaal neer te zetten.

De rigging van die foto hierboven durf ik van alleen de foto niet te beoordelen en ga dat ook niet doen want daar heb ik simpelweg te weinig kaas van gegeten

Leave a comment:

• RenéE
    replied
    @Rinus:

Je begrijpt het verkeerd. Als er vaste riggingmaterialen (dus ja, echte rigging) aan de zijkant van de speakers zitten of er zitten basreflexpoorten dan is het praktisch gezien gewoon een beetje lastig om die speaker op de zijkant neer te zetten.

Leave a comment:

• rinus bakker
    replied
    Originally posted by qvt
    Nou kan zo ongeveer elk line-array wel zo gebruikt worden, behalve die met speakers/poorten/vage rigging aan de zijkant. Uiteraard wel ff op letten met spreiding van het hoog/mid aangezien dat zo wel aardig wil reflecteren en vervolgens kammen
    Kom kom - als je spannen en sjorren ook onder rigging wilt onderbrengen,
    "toeh mah danh". Dah krikht wieht noh wah druhk, ja".
    Maar dan is er niks vaags mee hoor.
    Ben eerder nieuwsgieriug naar dat 'steigerbouw?' setje wat ziorgvuldig achter het zwart verstopt zit.
    Ik vraag me trouwens af of de lokale dorpsveldwachter het Wegenverkeersreglement
    en het Landbouwtrekkerverkeersdeelnamebesluit wel gelezen heeft.
    Want dan is dat sjorwerk maar een ondergeschikt detail...

Leave a comment:

• Ericsamandj
    replied
    zulke wagens gaan sowieso nergens over, is gewoon een db wedstrijd onderling. Meestal draaien ze nog de verschrikkelijkste muziek ook.

Leave a comment:

• Rieske
    replied
    Originally posted by MusicXtra
    voordeel is dat je horizontale spreiding goed controleerbaar is.
    Mits dat ie stil staat

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Originally posted by 4AC
    Komt me dat even bekend voor...
    Deze manier van gebruiken van een line-array kan op zich prima, voordeel is dat je horizontale spreiding goed controleerbaar is.

Leave a comment:

• qvt
    replied
    Nou kan zo ongeveer elk line-array wel zo gebruikt worden, behalve die met speakers/poorten/vage rigging aan de zijkant. Uiteraard wel ff op letten met spreiding van het hoog/mid aangezien dat zo wel aardig wil reflecteren en vervolgens kammen
    Last edited by qvt; 03-06-11, 19:21. Reason: typvautjes..

Leave a comment:

Working...