leuker kunnen we het niet stacken, wel makkelijker!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BJD
    replied
    Originally posted by renevanh
    Jij strapt je stack aan elkaar en gaat daarna verder met opbouwen?
    De spanband zit zo te zien enkel over de flybumper heen

Leave a comment:

• renevanh
    replied
    Originally posted by BJD
    Maar misschien was dit wel tijdens het opbouwen van de stack?
    Jij strapt je stack aan elkaar en gaat daarna verder met opbouwen?

Leave a comment:

• BJD
    replied
    Een slechte foto om bij je advertentie te plaatsen, dat sowieso. Maar misschien was dit wel tijdens het opbouwen van de stack? Zonder achtergrondinfo niet te snel oordelen dus!

Leave a comment:

• vdlaanlichtengeluid
    replied
    en als je dan op de achtergrond een volgensmij mini RCF sub top combi ziet staan. Maar dit hoor niet...

Leave a comment:

• djspeakertje
    replied
    Tik van de systeemtech denk ik, verslaafd aan tentreflecties... Lekker hoor, 100 graden (wilde gok) aan verticale spreiding de wereld in blazen zo, en lekker het goede voorbeeld voor de drive-in die ook een line array moet hebben... (want die gaan hem dan ook zo stacken uiteraard)

Verbieden dit soort onzin.

Daan

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    De volgende foto komt van een Marktplaats-advertentie, verkopende partij is de importeur van het alom gewaardeerde GR(a)F Audio.

Mvg,

Teun

Leave a comment:

• vasco
    replied
    Misschien heeft dj-inkognito hier gewerkt en kan hij ons helpen aan meer (onderbouwde) informatie. Met alleen deze foto kan men niks zinnigs zeggen.

Leave a comment:

• renevanh
    replied
    Zie hier niet direct iets mis (voor zover het te zien valt).

What's next? Foto's van aapjes in bomen met ondertitel "Oelala, geen safety!"... ??!

Leave a comment:

• Hugovd89
    replied
    Originally posted by dj-inkognito
    sla de foto eens op en vergroot hem eens een stuk dan zie je nog veel meer onnozele dingen, die hele loods hangt vol met stage lightning aan de spanten geknupt.
    Onvoorstelbaar dat nog zo gewerkt word, iedereen hangt toch alles aan luchtankers vandaag de dag.

Leave a comment:

• mvdwerff
    replied
    Originally posted by dj-inkognito
    sla de foto eens op en vergroot hem eens een stuk dan zie je nog veel meer onnozele dingen, die hele loods hangt vol met stage lightning aan de spanten geknupt.
    Maakt dat uit? Als je spantlast goed zit is er niks mis mee toch?

Leave a comment:

• dj-inkognito
    replied
    Originally posted by Waveform
    Je bedoelt de end-fired array van subs onderaan? IK zie het niet helemaal juist, maar dat zijn naar mijn bescheiden mening inderdaad iets meer delaylijnen dan nodig.

Leave a comment:

• Waveform
    replied
    Je bedoelt de end-fired array van subs onderaan? IK zie het niet helemaal juist, maar dat zijn naar mijn bescheiden mening inderdaad iets meer delaylijnen dan nodig.

Leave a comment:

• dj-inkognito
    replied

mmm wat moet je hier nou van zeggen,

Leave a comment:

• Leks
    replied
    dat zal de nodige aparte bij-effecten hebben als je 2 subs voor de stack neerlegt. Dat moet rare fase problemen geven. ( En dan hebben we het niet over het muurtje/linearray van hoog/mid)

En waarom eigenlijk processors? Een 2 weg xover doet het ook prima in dit geval.
    ( ow ja tuurlijk.. beveiliging tegen slopen... mybad)

Ben blij dat ik in het noorden woon..... ver van alle carnavals herrie

ps Is daar nog geen ambtenaar met een db meter in de buurt? of gaat het dan zacht en zodra deze wegloopt weer op 110dba verder?

Dit kan niet binnen de grenzen/normen/wetten/waarden blijven naar mijn inziens.

Leave a comment:

• timedriver
    replied
    Originally posted by MacGyverSounds
    16x Kling & Freitag Sequenza tops
    6 x Kling & Freitag Nomos Subs
    6 x Kling & Freitag CD 44 Processors
    6 x Labgruppen FP+10.000 versterkers.

60kW versterkervermogen bij 2 ohm...

Ik vermoed, dat de trekker die ervoor hangt zonder motor is uitgevoerd en dat dit het aandrijvingssysteem was...

Leave a comment:

Working...