PA-Markt - zaterdag 28 februari 2004, Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

Weet iemand wat er met die grote truss set gebeurd is die (vanuit de ingang gezien) helemaal rechts achterin de hoek te koop stond?
    Was nogal veel interesse voor geloof ik. Was dat Bourgonje trouwens?

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door Fritz

Weet iemand wat er met die grote truss set gebeurd is die (vanuit de ingang gezien) helemaal rechts achterin de hoek te koop stond?
      Vanaf de ingang was bourgonje inderdaad rechts achterin.
      Is weer terug !

Comment

• Lazy
        • Sep 2003
        • 294

citaat:Geplaatst door theo

Effe over die bux 2.0 en die 3.4,waren om half 4 nog niet verkocht.
        Wel heb ik de stolpcase waar deze versterkers in zaten gekocht.
        De bux 2.0 stond daar voor 600 euro en de 3.4 voor 1000.
        Was jij dat??

Comment

• DJ-JP
          • Sep 2002
          • 22

citaat:citaat:
          --------------------------------------------------------------------------------
          Geplaatst door Fritz

--------------------------------------------------------------------------------
          De truss was niet van Bourgonje, maar van PTB. Meer info over het bedrijf vind je op de website van de PA-markt. Truss was aan het einde van de dag niet verkocht.
          Ik had persoonlijk ook wel wat interesse in een aantal stukken, maar primair wilde men alleen alles in één keer verkopen. Bij het weggaan, zeiden ze dat het ook wel in gedeelten had gekund. Hadden ze dat er zaterdag bij gezet, waren ze het wellicht kwijt geweest.
          The Galaxy-drive-in discoshow... more sound, more light, more fun !

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

citaat:Geplaatst door DJ-JP

citaat:citaat:
            Geplaatst door Fritz

De truss was niet van Bourgonje, maar van PTB. Meer info over het bedrijf vind je op de website van de PA-markt. Truss was aan het einde van de dag niet verkocht.
            Ik had persoonlijk ook wel wat interesse in een aantal stukken, maar primair wilde men alleen alles in één keer verkopen. Bij het weggaan, zeiden ze dat het ook wel in gedeelten had gekund. Hadden ze dat er zaterdag bij gezet, waren ze het wellicht kwijt geweest.
            Oke bedankt! Ik zal die site ff bekijken zo meteen. Ze vertelden inderdaad dat er erg veel interesse voor was (en dat kan ik wel geloven) en ze wilden het eigenlijk in één keer kwijt. Ze hebben wel wat telefoonnummers (incl. de mijne) opgeschreven die ze zouden bellen wanneer ze het later in de middag toch apart weg gingen doen. Ik heb er alleen niets meer van gehoord...

Comment

Working...