PA-Markt - zaterdag 28 februari 2004, Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bewap
    • Jun 2002
    • 239

Ik ben er ook net van terug, dit jaar stonden er veel flightcases, ook was het behoorlijk druk net zoals andere jaren, het was wel leuk om tussen al die spulletjes te snuffelen, verders niks gekocht, was allemaal aan de dure kant, vond ik op enkele uitzonderingen na dan.

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

heb twee mosfet 500 's gekocht A 350 euri inclusie flightcase.
      4 par 64's nieuw voor 25 euro totaal.
      nog wat zooi.

moet zeggen ik ga volgend jaar weer!!!!
      versterkers waren kapot maar bleek niets te zijn. een draadje klem gezeten en over midden.

klinken wel goed!

groetjes
      Bas
      groetjes,
      Bas

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

kom net terug, en je begint te merken dat de beurs "volwassen" begint te worden, veel grote sets, moving heads en ga zo maar door, weinig echt leuke koopjes, al ben ik best blij met 6 selecon profielen voor 250,- :-)
        Verder idd veel te veel van die discostandjes met allerlei stapels goedkope meuk, hoort m.i. niet op zo'n beurs thuis, of je moet de opzet veranderen naar een gewone verkoopmarkt.

Wel leuke dingen gezien, wel vaak voor een hoofdprijs, zo vind ik 750e voor een blue box van SA veel, twee jaar geleden kocht ik er nog 2 voor minder.
        Volgend jaar iig weer!

Ralph

Comment

• DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

Ben 2 uurtjes binnen geweest en heb meer bekenden ontmoet dan leuke koopjes gezien. Volgens mij denken al die bedrijven dat ze nog de hoofdprijs kunnen vangen voor oude pa tafels enzo. Er stonden wel een aantal interessante dingen tussen , maar of die heb ik al of ze lagen net buiten het beduget wat ik voor de beurs had uitgetrokken.

Was wel leuke beurs en het budget voor volgendjaar is nu weer wat groter he

M.V.G
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Prins
            • Apr 2003
            • 98

Wij waren er tegen 1045 uur, was vrij druk. Veel rotzooi of juist hele dure spullen. De mooie koopjes waren natuurlijk al weg. Wel een Jem Technofog in flightcase gekocht. Al met al een leuke ochtend gehad, volgend jaar weer!

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

citaat:Geplaatst door moderator

in dit onderwerp graag alle reacties over de PA markt, das handiger dan allemaal verschillende topics...
              @dj spike: daarom aankoop topic verwijderd.
              sorry, ander modje zei dat ik er een topic voor mocht openen

Om even op mijn aankopen terug te komen:

2 topjes van turbosound (nieuw) met 2*10"+1" 250 watt rms aan 8 ohm
              2 subs van turbosound (gebruikt) 18" 250 watt rms aan 8 ohm (frequentie:35-160 Hz)
              Die boxen hebben samen 625 gekost.

4 keer DAS boxjes factor 8 (per stuk 100 watt rms 8 ohm) voor op mijn kamer.
              Voor de vier: 50 euro

flightcase 20 He met wielen en voor en achter deksel. (bedoeld voor versterkers) 85 euro

versterker RAM audio (type: BU-2000) 2*1000 watt rms aan 4 ohm)
              Een eindtrap kapot, maar koste inclusief splinternieuwe eindtrap 475 euro.

2 mushrooms voor 5 euri de twee. Zijn allebei defect, maar 1 is alweer gemaakt wat draadje zat los. (inclusief 2 lampjes)

Voorderest nog wat klein materiaal, plugjes enzo.
              Is weer terug !

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Weet je zeker dat je nou echte turbo hebt staan en niet dat setje dat een tijdje terug op marktplaats stond?
                Lijkt me vreemd dat je voor zo weinig geld een complete set turbo hebt staan, mocht het wel echt zijn dan heb je dat mooi voor elkaar!
                We're ready to party, are you?

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Ik ben ook net terug. Heb 12 par 56 gekocht en 2 tornado scans met controller en kabels
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• R. den Ridder
                    • Sep 2000
                    • 1500

zeg spike...die turbosoundset nog in de auto kunnen proppen? :-) die profieltjes pasten stukken beter :-)

maar mooi setje heb je aan die turbo's!

Comment

• Michel_G
                      • Dec 2003
                      • 376

citaat:Geplaatst door DJ.T

Weet je zeker dat je nou echte turbo hebt staan en niet dat setje dat een tijdje terug op marktplaats stond?
                      Lijkt me vreemd dat je voor zo weinig geld een complete set turbo hebt staan, mocht het wel echt zijn dan heb je dat mooi voor elkaar!
                      Heb ze bij bourgonje vandaan, importeur van turbosound. De subjes waren niet nieuw dus zat geen doos bij ofzo, maar hebben wel de turbosound kleur blauw en zijn exact modellen die turbosound heeft (incl. logo's turbosound).

Die topjes zaten in dozen met stikkers van turbosound erop, met kaartjes met turbosound eraan en met logo van turbosound op voor en achterkant. Tevens kwam er een ontzettend strak en goed geluid uit. (dingen zijn meer dan 130 dB spl peak 1w/1m) en dat merkte je ook wel.

Lijkt me dus stug dat het geen turbosound is.

(wat voor setje stond er op marktplaats ???)

@de heer de ridder: Heb je me zien staan met die subjes >????
                      Mijn pa was ervan overtuigd dat hij ze in de auto kreeg, maar dat was dus niet zo. Hij heeft maar even de aanhanger opgehaald

Ik zet er binnenkort wel even foto's van op het forum, maar ik ga vanavond eerst even die nieuwe eindtrap in mijn versterker zetten.
                      Is weer terug !

Comment

• Bats
                        • Sep 2001
                        • 134

VOlgens mij heb ik je dan nog zien staan met je subjes, toen we daar aankwamen...

Drive inn tnt heb ik volgens mij ook gezien, met nog een vriend ervan ofzo, zag iig paar jongens met wat zwarte parcans en 2 tornado scans staan in de eethoek

Comment

• R. den Ridder
                          • Sep 2000
                          • 1500

heb idd even met een glimlach teruggedacht aan de keren dat ik heb terug moeten rijden naar zundert omdat 2 blueboxen of een case voor 4 218's niet in een vectra passen toen ik je zag staan :-)

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:
                            Drive inn tnt heb ik volgens mij ook gezien, met nog een vriend ervan ofzo, zag iig paar jongens met wat zwarte parcans en 2 tornado scans staan in de eethoek
                            Ja dat klopt was roy (die kleine) en Tim (ik)
                            De rest van het team had geen tijd en wilde ook niet mee[B)]
                            Ik was ook zo stom om niet te pinnen voor ik naar binnen ging en had dus niet een enorm groot budget[xx(]
                            Maar het was er wel leuk[^]
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Michel_G
                              • Dec 2003
                              • 376

Hahaha, voor jou was het nog een stukje verder rijden, voor ons maar een kwartiertje heen en een kwartiertje terug.

DJ.T ik heb trouwens de subjes open gehad, en daar zitten ook turbosound speakers is
                              Is weer terug !

Comment

• Drive inn tnt
                                • Sep 2003
                                • 1082

Voor ons was het ook een stukje rijden vanuit Burgh Haamstede (Schouwen-Duivenland)
                                Vette boksuh meneer

Comment

Working...