PA-Markt - zaterdag 28 februari 2004, Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

DJ Spike....veel plezier met het vinden van een enkele turbosound kast, die zijn al zeldzaam in vergelijking met JBL etc. dus je zult wel even plezier hebben, kun je niet makkelijker met polyester enzo de kast nabouwen?

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

DJ Spike....veel plezier met het vinden van een enkele turbosound kast, die zijn al zeldzaam in vergelijking met JBL etc. dus je zult wel even plezier hebben, kun je niet makkelijker met polyester enzo de kast nabouwen?
      misschien wel, maar zoekt en gij zult vinden !!!

Nee, ik heb de tijd, dus ik zie wel. Tevens zijn er nog wat mogelijkheden heb ik van iemand gehoord, dus dat ga ik even nakijken.
      Is weer terug !

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Bij een vd stands stond ook een MA 24/6 voor 600 euro incl. btw heeft toevallig iemand van het forum deze tafel gekocht?? Ik ben namelijk wel benieuwd of de tafel voor 100% werkt, dus geen storingen oid.

Greetz,
        Martin
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Merijndj
          • Mar 2001
          • 660

citaat:Geplaatst door MC Party

Bij een vd stands stond ook een MA 24/6 voor 600 euro incl. btw heeft toevallig iemand van het forum deze tafel gekocht?? Ik ben namelijk wel benieuwd of de tafel voor 100% werkt, dus geen storingen oid.
          direct toen die weg was stond er een MA 48/6 [][][]

Comment

• fredjuhh
            • Sep 2002
            • 215

Ik ben er ook geweesty, heb me samen met me 'collega' rot gesjouwd, we waren er vanaf opening tot +/- 12:45, daarna hebben we met z'n 2en heel lang buiten zitten wachten tot me pa weer kwam met de auto, hij had in de file gestaan. dus buiten lekker zitten kijken waar alle mensen mee weggingen
            we moeste de hele tijd sjouwen met een strobo+flightcase, nieuwe DMX controller, en lichtcomputer, alle 2 hadden we dus onze handen vol, meestal zette we t ff neer, ging ik erop zitten en dan de ander ff kijken, en zo wisselde we dat af

Ik had sowieso niet echt geld om wat nieuws aan te schaffen, als ik dat wel had had ik denk alsnog niet veel gekocht. want qua licht doe ik nix kopen, en qua geluid wil ik een andere topsetje.

Wel opmerkelijk trouwens dat sommige apparatuur voor nieuwprijs te koop stond, zoals een behringer 1520 topset waar de prijs van 400€/2 op zat, kan best zo zijn dat die ook nieuw waren BTW. Dan had die man die ik zag weggaan met 2x nieuwe JBL topjes voor 500€ t beter voor elkaar denk
            Ook zag ik een behringer vmx300 voor 225€ die duidelijk wel gebruikt was. (vandaar dat ie ook bleef staan denk [:P] )
            ---hier staat nix--->

Comment

• Iko
              • Feb 2002
              • 766

Volgens mij stond spike achter ons met ze Turbosetje toen we er uit ginge. Want ik zei tegen tom volgens mij is dat turbo, heeft nl van die schuine hoekjes aan de onderkant, maar het leek ons wel heel onwaarschijnlijk [:P] Maar dus toch

Comment

• dj Q-bone
                • Sep 2001
                • 171

Ik was met _ferry_ mee, tenminste, zijn ouders waren zo vriendelijk te willen ijden.

Mijn aanwinsten dit jaar:
                Botex DC-4P, had gehoopt hem goedkoper op de kop te tikken. Maar was wel nog een hele mooie, en iig goed werkende.
                Scanmaster van GLP, hoopte wederom op een lager prijsje, maar dit was de enige? op de beurs volgens mij. Is BTW wel gloedje nieuw
                Strobo 1700 watt bij laguna vandaan.
                kistje voor strobo en kabels
                zwaare spiegelbol motor met plankje en haak.

Jammer genoeg niet de 12 par 36's waar ik op gehoopt had, vorig jaar zag ik nog stapels liggen voor 2.50 per stuk. Ook geen lichteffect gekocht, nog wel staan kijken bij de welbekende enorme en goedkope flower-effecten, maar toch maar niet gedaan. Dat wordt maar sparen voor een bat-one.

Toch ook wel jammer dat ik de enige complete par 56 short chroom heb laten liggen aan het begin, en even door ben gaan kijken... ze lagen nergens anders meer, en toen ik terug kwam natuurlijk weg

Ach, alles bijelkaar wel een geslaagde en gezellige dag

Comment

• Dave
                  • Jan 2001
                  • 757

citaat:Geplaatst door MC Party

Greetz,
                  Martin

Ik ben 1 van die gekken (er waren er 2 namelijk) die zo'n tafel heeft gekocht. Ik heb daar de stekker er in gehad en gekeken of alle faders nog werkten ed. Hij zag er niet afgeragd uit. Nog wat van de prijs afgekregen en laten wegzetten.
                  Ik heb er de loods even wat licht aan gehangen en hij werkte goed. Hij krijgt binnenkort de duurtest wel voor z'n kiezen. Enige wat me opviel was dat het display niet helemaal netjes onder het venster zat, dus hij gaat nog wel open binnenkort. Software-versie 2.55, dus redelijk recent. Het is wel een gok, maar voor die prijs is het ook de eventuele reparatiekosten nog wel waard.
                  Verder nog een discharge fresnel en een discharge profiel met bijbehorende ballasten en lamp gekocht voor 45 eurie, en voor 10 eurie aan 19" behuizingen.

Verder gewoon rondgekeken en me zitten te verbazen over het aantal 'highlite' kramen met nieuwe rommel en natuurlijk de oude rommel. Kleine rot-headjes voor 600 het stuk terwijl je voor hetzelfde geld een 5-star kon kopen aan de andere kant van de hal. Iemand daar nog wat weggehaald?
                  Naar mijn idee een geslaagde PA-markt, ik ben er volgend jaar weer.
                  U x I = Boem.

Comment

• Merijndj
                    • Mar 2001
                    • 660

iemand die laser opgevallen een 4 watt argon laser [:P]

Comment

• Lazy
                      • Sep 2003
                      • 294

citaat:Geplaatst door Merijn de Jonge

Ja ik heb er nog even naar gekeken maar ik vertrouwde het niet helemaal...

Comment

• Max
                        • Feb 2003
                        • 680

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door Merijn de Jonge

Ja ik heb er nog even naar gekeken maar ik vertrouwde het niet helemaal...
                        Gaf blijkbaar wel een raar gevoel op je hand [)]

Comment

• Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

echt helemaal goed wastie volgens mij ook niet, of het moet zijn dat er 2 stralen uitkomen :P
                          Vitality Show

Comment

• ralph
                            Banned
                            • Aug 2000
                            • 2649

Wat ik niet begrijp:
                            - Ik lees met regelmaat: alles was veels te duur
                            wat ik dan lees: ik heb niet hard genoeg gespaard!
                            -Aanbod van nieuwe spullen: waar blijf je dan met het concept!

Markt begint volwassen te worden, maar volgens mij snappen sommige mensen echt niet hoe het zou moeten werken ( en dan bedoel ik verkopers en bezoekers!)

Comment

• DJP-BIM
                              • Jan 2004
                              • 289

citaat:Geplaatst door Kerstmanneke

echt helemaal goed wastie volgens mij ook niet, of het moet zijn dat er 2 stralen uitkomen :P
                              ook gezien waar die op de muur scheen een felle groene stip en iets meer naar linksonder een vage groene stip
                              bimshowequipment.nl

Comment

• jop
                                • Jun 2002
                                • 92

enuh bij zon 4 wat buis hoort toch een dikke waterkoeling?
                                Powerd by MB-Audiosystems

Comment

Working...