PA-Markt - zaterdag 28 februari 2004, Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj Q-bone
    • Sep 2001
    • 171

Achterop de laser zat ook dikke waterkoeling, maar ik denk dat ze een radiotr hebben gebruikt, tenminste dat neem ik aan, anders zal de rekening voor het water flink opgelopen zijn

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

heb hem ook gezien maar vondt het raar dat hij een kleine fell plek had. en dan nog een vage plek. heb je hem gekocht????

groetjes,
      Bas

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

citaat:Geplaatst door BAJ productions

heb hem ook gezien maar vondt het raar dat hij een kleine fell plek had. en dan nog een vage plek. heb je hem gekocht????

Ja, heb er nu 2 op me kamer staan [xx(]

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Ik heb slechts een ding gekocht : een outline SP-800 amp. hij werkt nog goed . Nou vroeg ik mij af heeft er iemand technische specificaties voor mij? want de site www.outline.it ligt plat helaas [xx(]
          oleole ik heb EV :)

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

citaat:Geplaatst door Max

citaat:Geplaatst door BAJ productions

Ja, heb er nu 2 op me kamer staan [xx(]
            lijkt me wel wat voor op je kamer (op de muur van de buren)
            nou ja alles kan in je kamer. hoorde dat ze me nie normaal vinden 8 par 64 in mijn kamer met 1000 watt lampies. duss[)]
            groetjes,
            Bas

Comment

• MSSS
              • Jul 2003
              • 365

wat is daar niet normaal aan dan?[8D]

Comment

• Triple S
                • Sep 2000
                • 808

citaat:citaat:
                --------------------------------------------------------------------------------
                Geplaatst door Triple S

Mijn aanwinst: ook een RAM Bux 2.0 (inmiddels mijn derde), goed functionerend voor € 550,- (

PS
                Welke idioot deed dat rookalarm afgaan????????????

--------------------------------------------------------------------------------

Die heb je bij ons gekocht denk ik dan!!!
                Als u van BW sound is klopt dat helemaal!

Zijn die andere 2.0 en die 3.4 nog verkocht?

Don\'t call me DJ!

Comment

• Wesley
                  • Dec 2003
                  • 17

citaat:Geplaatst door dj_spike

Heb ze bij bourgonje vandaan, importeur van turbosound. De subjes waren niet nieuw dus zat geen doos bij ofzo, maar hebben wel de turbosound kleur blauw en zijn exact modellen die turbosound heeft (incl. logo's turbosound).

Die topjes zaten in dozen met stikkers van turbosound erop, met kaartjes met turbosound eraan en met logo van turbosound op voor en achterkant. Tevens kwam er een ontzettend strak en goed geluid uit. (dingen zijn meer dan 130 dB spl peak 1w/1m) en dat merkte je ook wel.

Lijkt me dus stug dat het geen turbosound is.

Wij willen foto's zien, wij willen foto's zien, wij willen foto's zien, wie willen foto's zien en dan zingend[]
                  Maar effe serieus, post allemaal ook effe een foto van je aanwinsten. Lijkt me wel leuk toch?
                  De baas heeft D&B ole ole

Comment

• Michel_G
                    • Dec 2003
                    • 376

2*THL-811W, 1*THL-818 (linksonder), 1*TCS-618 (rechtsonder)

Foto's van een van de aankopen die ik gedaan heb op de pa-markt dit jaar. Dit turbosetje, (waarvan de sub rechtsonder vervangen gaat worden door eenzelfde die linksonder staat), gekocht voor 625 euro. De topjes zijn trouwens nog nieuw.

Bij die sub rechtsonder wou ik net even wat stof weghalen van binnen, dus daarom kijk je tegen de speaker aan, normaal zit er nog een gril voor.

ander foto's kun je vinden op deze link:

(hier zijn de foto's wat groter )

Is weer terug !

Comment

• Lazy
                      • Sep 2003
                      • 294

citaat:Geplaatst door Triple S

citaat:citaat:
                      Geplaatst door Triple S

Mijn aanwinst: ook een RAM Bux 2.0 (inmiddels mijn derde), goed functionerend voor € 550,- (

PS
                      Welke idioot deed dat rookalarm afgaan????????????

Die heb je bij ons gekocht denk ik dan!!!
                      Als u van BW sound is klopt dat helemaal!

Zijn die andere 2.0 en die 3.4 nog verkocht?

Dan klopt het..

Ik weet dat er nog wel een aantal geinteresseerde waren voor de 2.0 en 3.4 maar of hij ook echt verkocht is weet ik niet want ik ben eerder terug gereden.. zal het zometeen wel eens vragen.

Comment

• DJ-JP
                        • Sep 2002
                        • 22

Voor de liefhebbers.... foto's op de website en binnen korte termijn ook een video van ca. 7 minuten !

Om te weten: Er zijn 1483 bezoekers geweest. De 1000e was er dit jaar al om 11.45 uur. Ruim 1½ uur eerder dan vorig jaar.
                        The Galaxy-drive-in discoshow... more sound, more light, more fun !

Comment

• Michel_G
                          • Dec 2003
                          • 376

citaat:Geplaatst door DJ-JP

Voor de liefhebbers.... foto's op de website en binnen korte termijn ook een video van ca. 7 minuten !

Om te weten: Er zijn 1483 bezoekers geweest. De 1000e was er dit jaar al om 11.45 uur. Ruim 1½ uur eerder dan vorig jaar.
                          Krijg helaas telkens een error melding als ik het filmpje wil bekijken. Heb het al geprobeerd op te lossen, maar het lukt niet.
                          Is weer terug !

Comment

• MSSS
                            • Jul 2003
                            • 365

hij zal het er binnenkort opzetten zegt ie. Als je het bestand nu download is het o kb dus is het niet zo raar dat je een error krijgt.

Comment

• Michel_G
                              • Dec 2003
                              • 376

citaat:Geplaatst door MSSS

hij zal het er binnenkort opzetten zegt ie. Als je het bestand nu download is het o kb dus is het niet zo raar dat je een error krijgt.
                              hehehe, is de leeftijd, dan gaat het vermogen om dingen goed te lezen snel achteruit.
                              Is weer terug !

Comment

• theo
                                • Nov 2001
                                • 503

Effe over die bux 2.0 en die 3.4,waren om half 4 nog niet verkocht.
                                Wel heb ik de stolpcase waar deze versterkers in zaten gekocht.
                                De bux 2.0 stond daar voor 600 euro en de 3.4 voor 1000.

Comment

Working...