Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
Pardon? Dat gold nog wel bij een paar posts terug, de adverteerder zou namelijk een behoorlijke smak winst maken op de aangeboden producten.
Dit? Dit is gewoonweg zielige bedelarij, schooierigheid, misbruik maken van ziektes, te gek voor woorden!
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Ze wil: Gratis salontafel, Gratis luidsprekers, Gratis babykleding, Gratis goede woonruimte
Even de advertentie over woonruimte, ik vind dit erg beschamend.... ze wil niet in een flat wonen.....wat zielig.... en ze wil al haar diertjes houden...
hallo.. wij zijn een net jong stel en wij zijn op zoek naar goede en mooie woonruimte voor lange periode
momenteel even zonder werk wegens gezonheids redenen wij wonen nu in een flad en willen dol graag
naar een wat betere kwaliteit van woon voorziening wij zoeken daarom ook een goede woning
liefst met een tuin en beneden liefst een vrijstaande woning mag ook een vakantie woning zijn maar moet wel voor lange periode zijn wij zijn een jong net stel van 36 en 38 en wij zijn erg netjes en corect wij zijn alltijd netjes en zoeken eigelijk dringend naar iets voor langere tijd ..
wij zijn eigelijk op zoek naar een goede en makkelijke woning die ook makkelijk te betreden is i.v.m met dat mijn moeder erg moeilijk kan lopen en zij wel is op weekende komt daarom is het van belang dat wij een makkelijke toegankelijke woning kunen bewonen wij zitten nu op een klein fladje met erg kleine ruimte en is het erg van belang dat wij de ruimte kunen vinden die dan ook erg van belang is wij zoeken een woning zo rond de 500
euro en hoger e.v.t in overleg? maar wel met e.v.t tuin en drie slaapkamers gewenst verder mag alles naar gewone woon uiterlijk zijn .. de omgeving maakt niet zo veel uit als het maar te bereiken is met makkelijk openbaar vervoer of werk of metro en of trein i.v.m dat wij momenteel even zonder auto zitten,..
verder is het ook een van de redenen dat wij gaan verhuizen om aan werk te zien te komen i.v.m dat ik de vr verpleegkundige ben en makkelijker in een andere omgeving aan werk kan komen zoal hier waar wij wonen
mijn partner is een ervaren dakdekker en is ook zoekend maar werkt nog wel afentoe voor uitznedburo,s en ik zelf daarin toe ook wij heben goeden referentie,s en zijn nette mensen en zullen dat ook zeker zijn ook zijn
wij op zoek naar een woning waar we onze diertjes mee mogen nemen en we toch voor een best al wel lange tijd kunen wonen niet dat wij naar een paar maanden weer weg moeten wij zoeken ook naar een woning
die van de eigenaar is en liefs geen hoge apnormale borg vragen wand zo u weet zijn er ook mensen die het niet op kunen brengen die hoge borg dus heeft u iets in de verhuur en denkt u dat is wel iets dan maakt u ons heel blij u kunt ons alltijd mailen met e.v.t foto,s en of infomatie ...wij zijn heel erg dringend op zoek ..
u mag ten alle tijden u vragen stellen en wij zullen u dan alle infomatie geven die u wilt ..
de omgeveingen waar wij liefst iets zoeken zijn o,a .steenbergen ...rotterdam..breda...spijkenisse ......helelvoetsluis .....brielle ....hoogvliet....en alles daarom heen is welkom .......
in ieder geval bedankt u bergrip en even de tijd om ons mailtje te lezen ..........."Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
Bedelen enz... is van alle tijden, dit bestaat al eeuwen.
Als deze mevrouw misbruik maakt van verschillende situaties dan was ze al lang van MP verwijderd.
Maar blijkbaar laten ze dat toe.
Toch ben je niet verplicht om daar op in te gaan, wat ze ook doet, of vraagt .
In de stad Gent gaan de kinderen de straat op , om te bedelen, terwijl vader en moeder een eindje verder achter het stuur zitten van een dikke mercedes. Zelf gezien en meegemaakt !!!!
Ik zal maar niet zeggen welke nationaliteit ze hebben.
Er zijn klachten binnengekomen bij het stadsbestuur, maar ze doen er niks aan, waarom ?????
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Er zit een verschil tussen geld vragen op een normale manier en dit...
-Ingebroken en hobby vernield van man
-Man van slag
-Kleiner gaan wonen
-Leven van de bijstand
-een en ander meegemaakt (een hoop als ik dit allemaal lees..)
-geen auto
-geen werk
-gezondheidproblemen
-wonen in flat
-Problemen met moeder die geen trappen kan hebben
-geen auto (opnieuw)
-Beide werkloos maar zoekend
De woorden gratis heb ik maar niet geteld....Event-LightComment
-
Als ze zoveel waarde hechten aan een goed huis, waarom niet die drive-in al voor de inbraak verkocht om zo een andere woning te bekostigen, zodat ma-lief over de vloer kan komen. (En als er zoveel trappen zijn in de flat, is er ook een LIFT.)
Advertenties van mevrouw raken kant noch wal. Correct en net paar? Ze kan nog niet eens spelling en grammatica onthouden...Comment
-
hallo ..
wij bieden u een gratis grenen bed aan met groen er in bewerkt
het is een heel goed bed met een matras dit bed is nog zeer goed en staat
bij ons in de weg ? dus heeft u intresse, dan kunt hem ophalen
hij is gratis af te halen dus wie eerst komt die haalt .
voor infomatie kunt u bellen of e.v.t mailen.
hij is kompleet en er zitten ook laten bodems bij dus geheel compleet.matras is een beetje vervaagdt en zitten wat vlekkjes op maar kan met een sopje wel verholpen worden..
06-50943672
Heeft ze iets dat ze niet meer wil hebben, gaat het GRATIS weg

!
En dan denk ik: Vraag er dan geld voor, dan kan je een drive-inn, een diamanten salontafel, een landhuis en rolls royce kopen.(goede deal
).
Vraag me trouwens ook af waar ze de pc en het internet voor deze advertenties van betaald, ze is volgens MP al 2 jaar actief daar.....
Daan
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopenI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Nog een leuke: een drive-inn met snackwagen
!
Op een of andere manier kan ik de link niet posten, dan kom je gewoon op mp.nl terecht (startpagina), maar als je zoekt op "wilco de bruin" zou je hem moeten vinden.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
Bij deze de link naar drive in show met licht, geluid en snackwagen nodig???
Ergens is deze misschien niet zo dom, drive-in met catering
Comment
-
Spellen is in elk geval niet het sterkste punt van Wilco
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
DMX Controlers - Pilot 2000 - RGB LASER SYSTEMS - KenDesign Team Nulled 2008
Iets zegt me dat dit geen SGM is...First make it work, then make it look pretty!Comment

Comment