De Grand MA Fullsize is nog altijd 30.000 euro en de Light zit op 20.000 euro..... Ik zou in ieder geval nooit bij zo'n oplichter iets kopen! Uit respect voor het merk MA, wat zo'n lichttafel gaat doen op de lange termijn, waar ga je de lichttafel servicen en uiteraard wil ik geen namaak/rommel hebben!
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Zou dit uit een gestolen partij kunnen komen?
Type nummers ofzo verandere o.i.d, zo wordt het bij MA Lighting ook niet herkend en lijkt het dus namaak en dat geeft hij ook aan, maar in werkelijkheid is het wel echt spul, maar dan met type/registratie nummers geknoeid.
Of denk ik nu wel heel verkeerd over mensen? (schaam schaam);-)Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!Comment
-
Zou dit uit een gestolen partij kunnen komen?
Type nummers ofzo verandere o.i.d, zo wordt het bij MA Lighting ook niet herkend en lijkt het dus namaak en dat geeft hij ook aan, maar in werkelijkheid is het wel echt spul, maar dan met type/registratie nummers geknoeid.
Of denk ik nu wel heel verkeerd over mensen? (schaam schaam);-)we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
Marktplaats.nl > mooie speakers voor carnaval of voor drive in 2.20 hoog - Muziek en Instrumenten - Speakers
En als je er een paar kratjes tussen legt is het zelfs 3 METER HOOG!
Maar ach, wie wil nou niet zo'n mooie set als deze? Het scheelt een hoop kabels, speakons en dat soort meuk. Ja joh, deze set sluit je gewoon lekker aan via DMX. Juist.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Heb prijzen opgevraagd en dit is het a ntwoord ( ben niet erg onder de indruk van de prijzen dan liever de originele ! )
De prijzen voor de producten: Voor het gemak nemen wij de orginele namen echter zijn ze niet orgineel!!
werking / bediening enz identiek
Tiger € 3535.71
2008 € 3928.57
2010 € 4125.00
Expert € 6678.57
MA €14339.29
MA Full size € 20232.14
Alle prijzen zijn excl btw
Ik had ook prijzen opgevraagd, en lees nu ook deze topic. ik heb dit gehad excl btw
Tiger €2828.57
2008 €3457.14
2010 €3630.00
Expert €5610.40
MA Light €11471.43
Ma Full €16185.71
GroetComment
-
Comment
-
Hier wordt ik vrij nijdig van... je bent niet onder de indruk van deze prijzen maar als je dat wel was geweest had JIJ meegedaan aan deze wansmakelijke praktijken?
Als ik ooit zo een tafel on the road tegenkom weet ik nog niet hoe ik zou reageren maar positief zal het niet zijn!
walchelijk!
Je kunt n ijdig erover worden maar als ie bv 500 kostte of het dubbele dan was het best de moeite waard om er een te btesten hoor !
Maar voor iets meer dan de prijs bestel ik liever een echte ALS ik er uberhaupt interesse in zou hebben.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Truss op? Dan pak je toch een ander model..
Doen we er een doekje omheen, dan ziet niemand het!
Weet iemand trouwens waar de afrokdoek is?Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Ja bij de tussenpalen van de omnitronic basjes...
Maar even serieus, levensgevaarlijk dit.
Rinus, kom er maar in..!
PS. Dit is NIET mijn werk...Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
Comment