Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KlankOntwerp
    • Jun 2008
    • 130

Originally posted by JeroenVDV
    Als het apparaat werkelijk zo'n grote besparing op je energierekening zou zijn, had het geen prijskaartje van EUR 24,95 gehad...
    Inmiddels is de prijs dan behoorlijk gestegen Ik lees toch echt 139,95 op deze pagina: Stroombespaarder energie besparen tot wel 35 % met de Stroombespaarder

Dit is echt pure oplichting, ik verbaas mij dat dit nog kan in Nederland. Tijd voor een mailtje naar Tros Radar.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Dat is idd wel logisch: de supersensitieve captator voor het meten van de spindifferentiatie van het stroomveld waar alles in dit toestelletje rond draait bevat dure metalen en de grondstofprijs is heel hard gestegen zoals je weet!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

En met de stijgende olieprijs zal het kunstofkastje er om ook steeds meer gaan kosten

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

En dan staat er vrolijk dat je al 100 euro per jaar kan besparen en dat het doosje zich dus snel terugverdient... En dan erachter komen dat 'ie maar een levensduur heeft van een paar maanden.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

grappige mannen

Veel grappige mannen die hun spullen verkopen.

Hierbij bied ik een top versterker aan. Uit de foto's kunt u het vermogen aflezen. De versterker werkt prima, alleen heeft wel één mankementje. Aan de binnenkant hoor je af en toe een vonk schieten. Dit hoor je verder niet door de speakers. De kwaliteit is nog steeds prima in orde. Zelf heb ik de versterker van binnen helemaal opgeschoond (al het stof en roet verwijderd). Voor de gene die aan het mankement wil knutselen is dit een prima versterker.

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

Originally posted by frederic
              Veel grappige mannen die hun spullen verkopen.
              Whaha als je buiten stof, ook roet uit je amp haalt gaat het toch ergens mis .

Vonkoverslag klinkt ook niet echt aantrekkelijk in een advertentie he?!
              Zouden er nou werkelijk mensen zijn die deze "top" versterker kopen omdat je de vonkoverslag toch niet hoort in de speakers?

Mzzls
              Correct me if I'm wrong

Comment

• Richnies2000
                • May 2008
                • 204

Hele mooie pa set met tekst:

Omschrijving:
                2top speaker 350waats per stuk 2baas speaker musika pro electro voice ook 350waats per stuk een versterker 2x1000waats alles compleet 450euro wegens geld nodig antwerpen belgie

en jawel wie schreef het : Fati

Comment

• rolanddeg
                  • Nov 2004
                  • 337

Wie gaat daar ff langs om de serienummertjes te noteren? Even vergelijken met wat nummertjes in het 'gestolen & ontvreemd' topic...

Comment

• J.S. Coolen
                    • May 2008
                    • 254

kijk uit wat je suggereerd.....
                    Account niet meer actief.

Comment

• geenstijl21
                      • Jan 2008
                      • 462

Fati heeft nog 55 andere advertenties op internet met keyboards en mengpanelen etc...

Volgensmij is het geen illegale handel, maar iemand die erg slecht nederlands kan. Pas dus op wat je suggereert....
                      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• geenstijl21
                        • Jan 2008
                        • 462

Een paar voorbeelden van Fati:

-heb hier een schure sm58 2dehands meer info 0485***

-casio cz 101 te koop met geluiden de keners weten wel wat casio cz 101 is ik heb heir 2stuk staan met pandora ook maar 1casio is 299euro maaar pandora 2casio alles copleet is 499euro meer info *** in antwerpen belgie 0032

***Volgensmij is zijn toetsenbord stuk***
                        "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• koentjes
                          • Dec 2007
                          • 333

iemand z'n verloopje kwijt?? je kunt em terugkopen...

(ik gok verzendkosten € 7,50 )

Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

Comment

• 4AC
                            • Nov 2007
                            • 1791

Ja hoor, weer een leuke/domme advertentie:
                            Marktplaats.nl > Degelijk konijnenhok - Dieren en Toebehoren - Knaagdieren en Konijnen | Hokken en Kooien
                            Decilux te Hengelo gooien de w-bins eruit en doen er alles aan om er vanaf te komen...
                            Ze zien er overigens wel héél gaaf uit zo, lekker zwart en met foam!
                            Last edited by 4AC; 14-12-10, 12:12.
                            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• dj-wojcik
                              • Jul 2008
                              • 911

Originally posted by 4AC
                              Ja hoor, weer een leuke/domme advertentie:
                              Marktplaats.nl > Degelijk konijnenhok - Dieren en Toebehoren - Knaagdieren en Konijnen | Hokken en Kooien
                              Deprilux te Hengelo gooien de w-bins eruit en doen er alles aan om er vanaf te komen...
                              Ze zien er overigens wel héél gaaf uit zo, lekker zwart en met foam!
                              oké dom dus
                              Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• PeterZwart
                                • Jan 2008
                                • 402

ik verslik me bijna in t lachen hahaha. konijnenhokken.. hahahaha wat een lacher
                                Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

Working...