Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Caspero
    • Oct 2006
    • 65

Oohw, ik vond het al zo raar dat er vaak bij een concert van die konijnenhokken bij het podium stonden

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Is zeker de speciale festivaluitvoering? Voor al die jongeren die normaal in de struikgewassen liggen te konijnen.

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1087

Originally posted by 4AC
        Ja hoor, weer een leuke/domme advertentie:
        Marktplaats.nl > Degelijk konijnenhok - Dieren en Toebehoren - Knaagdieren en Konijnen | Hokken en Kooien
        Deprilux te Hengelo gooien de w-bins eruit en doen er alles aan om er vanaf te komen...
        Ze zien er overigens wel hƩƩl gaaf uit zo, lekker zwart en met foam!
        Liever iemand die een W-bin als konijnenhok aanbiedt, dan iemand die een konijnenhok aanbiedt als W-bin...

@lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

Originally posted by @lex
          Liever iemand die een W-bin als konijnenhok aanbiedt, dan iemand die een konijnenhok aanbiedt als W-bin...

@lex
          Zo te zien lege kasten trouwens, welke drivers zouden daar in horen? Zou leuk zijn om die dingen voor een paar tientjes op te kopen en dan weer goeie speakers erin te leggen en een lik verf te geven, heb je goedkoop goeie subs denk ik zo...
          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Originally posted by @lex

@lex
            Haha, daar heb je een punt...
            Ben overigens wel eens een KIPPEN-HOK tegengekomen.

Originally posted by Stoney3K
            Zo te zien lege kasten trouwens, welke drivers zouden daar in horen? Zou leuk zijn om die dingen voor een paar tientjes op te kopen en dan weer goeie speakers erin te leggen en een lik verf te geven, heb je goedkoop goeie subs denk ik zo...
            Kasten worden sinds kort alleen nog maar zonder woofer aangeboden inderdaad. Mijn aanbevelingen: JBL2240H en Radian 2218. (perfect voor die kast)
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

hebben jullie die nieuwe jbl OEN speakers al gehoord?

Conrad Electronic - System Information
              link doet het niet goed, klik op pa techniek, dan op actieve boxen, scroll naar beneden)

daan
              Last edited by djspeakertje; 19-03-09, 15:19. Reason: link kapot
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

Originally posted by djspeakertje
                hebben jullie die nieuwe jbl OEN speakers al gehoord?

Conrad Electronic - System Information
                link doet het niet goed, klik op pa techniek, dan op actieve boxen, scroll naar beneden)

daan
                Klik, en zo doet hij het wel.
                Maar dit is gewoon een typfout. Denk dat als we hier op het forum rond gaan neuzen dat we wel een database kunnen vullen met fouten. En in plaats van er om te lachen, zal ik een mailtje naar Conrad versturen. Stomme fout die makkelijk te verwijderen is...

Groeten Jasper
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Originally posted by Beckers Entertainment
                  Klik, en zo doet hij het wel.
                  Maar dit is gewoon een typfout. Denk dat als we hier op het forum rond gaan neuzen dat we wel een database kunnen vullen met fouten. En in plaats van er om te lachen, zal ik een mailtje naar Conrad versturen. Stomme fout die makkelijk te verwijderen is...

Groeten Jasper

als je even terugkijkt is deze thread zul je een aantal advertenties vinden waar "ook gewoon typefouten in staan", die van fati namelijk.

daan
                  Last edited by djspeakertje; 19-03-09, 20:05.
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Iemand nog een leuk AD setje kopen? Marktplaats.nl > te koop AD set - Muziek en Instrumenten - Speakers

Vraagprijs €42.500,00

Voor 2 toppen en 4 subs inclusief amps en processor.

Ik heb het even nagerekend voor circa €15.000,- heb je dit setje nieuw thuis staan.

Dus ofwel rekent deze meneer zich iets te snel rijk of heeft hij een nulletje teveel geschreven...

Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• lars-v
                      • Nov 2008
                      • 17

De prijs is nu al aangepast. Was dus een nulletje te veel

Comment

• 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

Groots bericht aan allen:
                        Marktplaats.nl > actieve speakers - Muziek en Instrumenten - Speakers
                        Sla nu uw slag! Nu kan het nog! Voor slechts 350 euro een wel hƩƩl compact setje voor zaaltjes tot maar liefst 400 man. Ik zeg: gat in de markt. Hartstikke cool met kool.

Of wou iemand hier beweren dat de adverteerder nog wel eens gelijk zou kunne hebben?
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• Stoney3K
                          • Sep 2007
                          • 1399

Originally posted by Roeltej
                          In de gaten houden of dat er ook echt voor geboden word...

if so, dan gaan we allemaal Gamma boombokse inkopen en voor minimaal 175 euro verkopen

Vitality Show dot en el
                          Hee, ik heb er nog twee waar een heuse Neutrik Speakon aan geknutseld zit (die hou ik op het moment als reserve mocht er iets episch fout gaan ;-)), kan ik ze dan voor 200 euro per stuk verpatsen?
                          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• 4AC
                            • Nov 2007
                            • 1791

Ik heb hier ook sterke twijfels over:
                            Marktplaats.nl > eden top setje - Muziek en Instrumenten - Speakers
                            Piƫzo hoogtoner, plastic randen om de 'woofers' en een afwerking van niks. (voor zover dat laatste te beoordelen valt)
                            "niuw prijs was 1200"
                            Nieuw? 1200... cent?
                            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• koentjes
                              • Dec 2007
                              • 333

niet direct erg dom... wel grappig...
                              Marktplaats.nl > Lite Puter CX-1 DMX tester - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
                              gelieve tijdens gebruik de doos erom te laten zitten

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Originally posted by koentjes
                                niet direct erg dom... wel grappig...
                                Marktplaats.nl > Lite Puter CX-1 DMX tester - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
                                gelieve tijdens gebruik de doos erom te laten zitten
                                En het is nog wel een kartonnen doos, nog erger dan een plastic zak
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...