Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

Originally posted by michelt
    ik kan er ook niet tegen maar het blijft leuk

en alle kabels die ze verkopen.
    en er is er weer een nieuwe bij http://www.cardas.com/
    Ik kreeg ongeveer dezelfde gratis bij aanschaf van een pc.
    220 volt is toch al vervuilt kijk maar naar de afstand vanaf je stopcontact naar je meterkast.
    wanneer komt er xlr op consumenten apparatuur (ik weet het. dit heeft gen zin zin voor die ene meter)
    hoewel er is een bedrijf en dat legt ongebelanceerde kabels vrolijk over en langs voedingen.
    dubbel afgeschermde kabels zijn wel beter en ze zitten beter in elkaar.
    maar de prijzen zijn echt van de zotten ik haal er liever een speaker voor.
    Het is trouwens niet helemaal dezelfde euro kabel die je bij de pc krijgt, deze kabels gebruikt voor apparaten die heel heet kunnen worden, dit type is de c15 ipc de c13. Deze stekkers kunnen gebruikt worden tot 155 graden Celcius ipv tot 70 graden Celcius. Dat heb je uiteraard wel nodig voor een versterker, vooral in je huiskamer worden de versterkers natuurlijk makkelijk heter dan 70 graden. ;-)
    Last edited by Podium Verhuur; 10-07-13, 11:42.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Voor 2000€ kom ik ze wel aansluiten. Vanuit belgie.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by sjig
        Deze is nog erger, 2 kabeltjes van 3m en dan een DEMO prijs van 1800 euro
        En een mooi bod van 20 euro op die kabels
        Originally posted by qvt
        Ik ben deze kabels ook gaan maken, de ferrari is alvast besteld...
        Als je kabels met powercon maakt zijn ze voor een doorsnee HiFi-g**le gebruiker al bijzonder. Kun je extra kosten rekenen voor het ombouwen van hun apparatuur want daar moet natuurlijk ook die geweldige powercon connector in

Comment

• AH
          • Apr 2004
          • 248

Maar als hij ze nu wel verkoopt voor die prijs ?
          Wie is er dan dom ?
          Anne Homan

Comment

• drbeat
            • Jun 2012
            • 671

Originally posted by Podium Verhuur
            Deze stekkers kunnen gebruikt worden tot 155 graden Celcius ipv tot 70 graden Celcius. Dat heb je uiteraard wel nodig voor een versterker..
            Tot 155 graden Celcius... dus ik kan met die versterker natuurlijk ook FRIETUREN!!! mmmm.... HEERLIJKE VERSTERKER.....een die ik kan gebruiken voor een lekker stukje muziek en kan gebruiken als element voor mijn frieteuse om een lekker snack te bakken....

Kom maar op met die BITTERBALLEN EN HAPJES!!!!

Wat een onzin staat er toch bij die audiofielen met hun kabeltjes en stekkertjes... en ondertussen zijn ze wild van die banaanstekkertjes... pfffff Nee laat die jongens maar lekker BAKKEN....;-)
            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Op de site staan een paar heel aardige XLR kabels, slechts € 1650,- per paar....
              Als ik nou eens één paar van die kabels per week weet te verkopen......
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
                • Jun 2012
                • 671

dan kun je bij een verdubbeling van je omzet per week al de bestelling doen voor je nieuw aan te schaffen scheur bolide....

Mercedes of Ferrari? of een ander mooi scheurijzer... Motortje of zo... Honda Goldwing of zo? of een Orange Choppers/ PJD handmade chopper met discovery documantaire er bij??

Wel gouden handel... Waarom verkoop ik eigenlijk niet van die kabels??
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

Zouden we die verkopers geen peer kunnen stoven van 155 graden?
                  Vb xlr kabels zoals ze gebruiken tijdens optredens van 'Metalica' aansmeren.
                  Last edited by frederic; 10-07-13, 17:13.

Comment

• jans
                    • Feb 2003
                    • 869

Originally posted by michelt
                    ik kan er ook niet tegen maar het blijft leuk

en alle kabels die ze verkopen.
                    en er is er weer een nieuwe bij http://www.cardas.com/
                    Ik kreeg ongeveer dezelfde gratis bij aanschaf van een pc.
                    220 volt is toch al vervuilt kijk maar naar de afstand vanaf je stopcontact naar je meterkast.
                    wanneer komt er xlr op consumenten apparatuur (ik weet het. dit heeft gen zin zin voor die ene meter)
                    hoewel er is een bedrijf en dat legt ongebelanceerde kabels vrolijk over en langs voedingen.
                    dubbel afgeschermde kabels zijn wel beter en ze zitten beter in elkaar.
                    maar de prijzen zijn echt van de zotten ik haal er liever een speaker voor.
                    Let wel op: dit werkt alleen als je de smeltveiligheden in je gehele keten vervangd door gouden smeltveiligheden. Daarnaast draait alles op een eigen groene niet stinkende energievoorziening.
                    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Robni7
                      • Jan 2012
                      • 20

Ilegal en piero jonguh!

deze jongens pakken wel de klanten die geen verstand ervan hebben van de drive-ins af.
                      maarja, die beschrijving dan ook...

welkom bij "DJ sets en draaitafels":
                      Last edited by Robni7; 20-08-13, 13:58. Reason: linkje
                      Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by Robni7

deze jongens pakken wel de klanten die geen verstand ervan hebben van de drive-ins af.
                        Zolang je deze jongens als concurrent ziet hoor je eigenlijk niet op dit forum thuis.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Robni7
                          • Jan 2012
                          • 20

Originally posted by MusicXtra
                          Zolang je deze jongens als concurrent ziet hoor je eigenlijk niet op dit forum thuis.
                          Haha, eigenlijk wel, maar helaas kiezen mensen zonder gezond verstand toch deze goedkope jongens over "echte" drive ins.

Stom inderdaad, maarja, ik kan er niks tegen doen

Comment

• drbeat
                            • Jun 2012
                            • 671

Originally posted by MusicXtra
                            inderdaad... En de klantjes die bij deze jongens aankloppen zoeken geen professionele DJ maar een gezellig stel jongens die wat muziek draaien op de BBQ van de buurt, of de 180e verjaardag van oma greetje of de 12e verjaardag van liesbetje die net klaar is met haar basisschool....

Maar wel leuk hoe ze het doen... je moet toch ergens beginnen....of misschien wel eindigen dat ze er na verloop van tijd de brui er aan geven omdat ze het niet leuk vinden....

Tja... ze kunnen ook ergens op een bankje overlast gaan geven en van die speciale rookstokjes oproken....ik zie dit toch wat liever.....dat ze marktplaats een beetje spammen....

Comment

• Robni7
                              • Jan 2012
                              • 20

Originally posted by drbeat
                              Tja... ze kunnen ook ergens op een bankje overlast gaan geven en van die speciale rookstokjes oproken....ik zie dit toch wat liever.....dat ze marktplaats een beetje spammen....
                              Dat wel natuurlijk...

Comment

• NesCio01
                                • May 2010
                                • 1987

Originally posted by drbeat

Idd, beter jeugd met een doel, dan van die 'doellozen'......

grtz

Nes
                                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...