Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Originally posted by Hit the lights
    Nieuwe ergenis voor mij dit weekend:
    Waar kan ik inprikken op een vrije 16A groep voor mijn extra licht?
    En dan een wandcontactdoos aangewezen krijgen die achteraf een dimmergroep blijkt te zijn.....
    DMX merger overleden, DMX splitter 1 kanaal dood....

Volgende keer weer eerst meten...
    Gelukkig kun je diegene die de WCD heeft aangewezen gewoon aansprakelijk stellen...

Comment

• Hit the lights
      • Nov 2009
      • 28

Ben maar niet bang, is inmiddels al gebeurd!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by BJD
        Gelukkig kun je diegene die de WCD heeft aangewezen gewoon aansprakelijk stellen...
        Yeah right, en die staat dan gelijk met zijn portemonnee klaar om de schade te vergoeden.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Jeroen
          • Aug 2000
          • 1021

Originally posted by Olaf Duffhuës
          Of een horeca eigenaar die begint te mauwen als je te vroeg bent...op tijd dus, een keer wat anders dan in een stampent volle disco binnen komen en dat ze dan (bij de zelfde disco) beginnen te mauwen dat er geluidsoverlast is in de buurt....En dat je dan maar 5 muntjes per persoon krijgt, voor de hele avond...Of dat er bepaalde zangers, klagen dat 3 turbo 330 niet hard genoeg gaan voor 1 persoon op het podium...

Olaf, Duffhuës Edit Company.
          Heesch.

I'm almost the best...but i must kill first the rest..
          Uit 2002, is dat alweer zolang geleden? Word het niet tijd dat die bepaalde persoon gaat verdwijnen onder de grond?
          Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• maranta
            • Sep 2002
            • 113

Aggregaat leveranciers die hun werk niet controleren, vervolgens roepen dat ze de schade aan mijn rokende tape rack uiteraard vergoeden, vervolgens bijna op hun knieen gaan om me te bedanken dat ik de nul wel op het juiste plekje weet aan te sluiten, omdat er geen monteur was die het op kon lossen, 2 uur voordat de beurs open gaat, En dan 2 maanden later per brief aan mijn klant laten weten dat ze toch niet gaan betalen.
            Wees gewaarschuwd voor prutsers die al hun materiaal in oranje uitvoeren en "alles verhuren"
            Maar 5 draadjes in zo'n stekker en zelfs dat kunnen ze niet goed uitvoeren
            Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

• Hansound
              • Apr 2006
              • 832

Originally posted by maranta

Aggregaat leveranciers die hun werk niet controleren, vervolgens roepen dat ze de schade aan mijn rokende tape rack uiteraard vergoeden, vervolgens bijna op hun knieen gaan om me te bedanken dat ik de nul wel op het juiste plekje weet aan te sluiten, omdat er geen monteur was die het op kon lossen, 2 uur voordat de beurs open gaat, En dan 2 maanden later per brief aan mijn klant laten weten dat ze toch niet gaan betalen.
              Wees gewaarschuwd voor prutsers die al hun materiaal in oranje uitvoeren en "alles verhuren"
              Maar 5 draadjes in zo'n stekker en zelfs dat kunnen ze niet goed uitvoeren

Deze firma is ons ook bekend...
              Een van hun technici kwam met een kabel aanlopen met aan beidde kanten een 32a male stekker. Iets in de verdeelkast was niet goed, en zo deed hij het wel.
              Heb de stekker eraf geknipt en ben met haspels stroom gaan zoeken bij de buren.
              Geen commentaar gekregen over afgeknipte stekker

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Nog veel vervelender wanneer je drie weken voor de gay parade bij diezelfde firma een aggregaat reserveert, vervolgens 's morgens om 8 uur zoals afgesproken het aggregaat op gaat halen en doodleuk te horen krijgt dat ze er geen meer hebben.
                Vervolgens na flink uit mijn dak te zijn gegaan hadden ze er nog één gevonden bij een ander filliaal, ik daarheen, krijg daar een antiek ding mee met de garantie dat hij is gecontroleerd en afgetankt.
                Door alle toestanden zwaar te laat bij de boot aangekomen, daar ding met kraan op de boot gezet, spullen erachteraan en tijdens het varen opgebouwd.
                Aggregaat gestart, nog een keer starten..... Na drie pogingen accu leeg.
                Gebeld met B**ls, sorry meneer, op zaterdag hebben we geen monteur dus zoekt u het maar fijn uit.
                Uiteindelijk in een haventje iemand gevonden die een accu had en gereedschap, blijkt de accu volledig droog te staan, oliepeil ongeveer 5 cm te laag, in de tank slechts een bodempje diesel en een veertje van de toerenregeling gebroken. De uiteindelijke oorzaak van het niet willen starten blijkt een kapotten opvoerpomp voor de brandstof te zijn.
                Uiteindelijk de aanzuigslang in een jerrycan gehangen en zo het ding aan de praat gekregen, probleem was alleen wel dat de retourleiding nog in de tank uitkwam zodat ik ieder half uur de tank leeg moest hevelen en de diesel weer in de jerrycan moest gieten.
                Al met al wel het feestje gered maar ik was geheel doordrenkt met dieselolie net als het hele achterdek van de boot.
                Commentaar van B**ls: U hoeft geen huur te betalen meneer.
                Resultaat voor mij: ruzie met klant over betaling en uiteindelijk de klant kwijt.

Comment

• Lala
                  • Sep 2008
                  • 370

Hmmm, kan me die verhalen alleen voorstellen dat die een aantal jaren geleden zijn. Tegenwoordig zie ik alleen maar prima en goed spul bij die firma. Totaal geen klachten over!

Comment

• maranta
                    • Sep 2002
                    • 113

Hmmm, kan me die verhalen alleen voorstellen dat die een aantal jaren geleden zijn. Tegenwoordig zie ik alleen maar prima en goed spul bij die firma. Totaal geen klachten over!
                    `
                    Mijn gevalletje is van november 2009. Het meest zotte vind ik nog wel dat je als leverancier van een voedingspakket met aggregaat geen monteur ter plaatse hebt en dat het geleverde werk niet gecontroleerd is. Beetje pro in deze bussines doet dat namelijk wel.
                    Conclusie; zowel kennis (lees mensen) als materiaal niet in orde.
                    Wat zegt de NEN ??? tijdelijke installaties hier eigenlijk over??
                    Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by Lala
                      Dit was in 2008.....
                      Ook al heb je prima spul, dan nog moet zo nu en dan onderhoud gepleegd worden, oliepeil controleren hoort zelfs bij het dagelijks onderhoud.
                      En zo'n ding loopt op diesel, dat raakt op als hij verhuurd wordt.
                      Daarbij was dit dus niet één fout maar een opeenstapeling van problemen, hebben echt het halve ding uit elkaar gesleuteld om hem aan de praat te krijgen, ik had dan nog het geluk dat ik precies weet hoe zo'n ding werkt en waar ik dus het probleem moest zoeken.
                      Als verhuurder van aggregaten vind ik dat je verantwoordelijk bent voor je klanten, er hangt heel veel af van het al of niet functioneren van zo'n ding.
                      Een klant dus doodleuk het zelf uit laten zoeken terwijl ik per mail een opdrachtbevestiging heb ontvangen is voor mij echt geen optie.
                      Al met al dus een heel slechte beurt en ik zal er dus van mijn levensdagen niets meer huren.

Comment

• Lala
                        • Sep 2008
                        • 370

Ja, ook qua onderhoud heb ik niets te klagen bij die firma. Vooral de laatste jaren. Helaas geldt dat niet voor iedereen hier...

Comment

• Hansound
                          • Apr 2006
                          • 832

Waar ik weer echt flink de balen van heb:

Een vaste klant vraagt je een (gratis) set vrij te houden voor een kijkoptreden van een Band.
                          Belt ie een dag van te voren dat hij per ongeluk dubbel geluid heeft geboekt, en dat de klus niet doorgaat, Had ik dat setje liever voor de carnaflap verhuurd, en mezelf elders ingepland GRRRRR
                          Lekker nonchalant omgaan met je mensen Bedankt

Comment

• Roelande
                            • Jan 2009
                            • 140

laatste nieuwe ergernis:

Na veel rekenwerk en kabels trekken voldoende stroomvoorziening hebben voor de discobar om dan midden op de avond de zekeringenkast er zien uitvliegen.

Dit tot twee keer toe.

Na lang zoeken de oorzaak gevonden: organisatie had doodleuk een elektrisch vuurtje van 3kW bijgeprikt op een haspel.

En niet doorhebben dat telkens ze het apparaat inschakelden het zaalgeluid & licht wegviel

grrr

En wat hebben we geleerd: in de toekomst alle niet gebruikte stopcontacten afplakken met gaffa en op voorhand de zekeringenkast(en) lokaliseren
                            Last edited by Roelande; 16-03-10, 17:08.

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

Originally posted by Roelande
                              En wat hebben we geleerd: in de toekomst alle niet gebruikte stopcontacten afplakken met gaffa en op voorhand de zekeringenkast(en) lokaliseren
                              Dat doe ik sowieso altijd en vraag ik de jongens van het licht ook te doen als ze ongebruikte verdeelblokjes op het podium hebben.

Ok, een bass amp aan een dimmer is wel een tof effect, maar het duurt helaas te kort en de bassist wordt dan zo boos... :P
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• dj-wojcik
                                • Jul 2008
                                • 911

van het weekend nog iets leuks mee gemaakt.

Wie kent het geval dat je met de organisatie van een lokaal feest afgesproken hebt dat je gaat opzetten in de zaal om 3 uur in de middag. Tegen die tijd zou de zaal open gaan.

Je staat al notabene om half 4 aan de deur. Niemand te bekennen. Niet in de zaal, niet in de café. Sta je leuk.

Bellen als een gek. Niemand te pakken te krijgen. En na eindelijk een half uur krijg je via via het nummer van de eigenares. Die schijnt dan nergens vanaf te weten.

Ondertussen hadden we wel de buren gevonden. Die zonder enige moeite me de sleutel konden overhandigen.

Mooie tijd verspilt. Om daarna weer te kunnen haasten om de volgende lokatie af te krijgen

Jasper jou mening?
                                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...