Ik neem aan dat deze mensen niet serieus betaald krijgen voor het schuiven, toch? Dat maakt ze dan automatisch tot amateurs. Je hebt het recht om amateurs achter de mixer vandaan te schoppen. Zeker als het je eigen mixer is, of van degene die jou betaalt om te babysitten.
Overigens kom ik niet veel serieuze engineers tegen die slecht met je spullen omgaan. Behalve dan het tap knopje van de D2... Die moet op de een of andere manier door het apparaat heen worden geduwd.
Wat betreft alcohol tijdens het werk: ik heb niet vaak mensen met drank in de hut. Of ze houden het bij één pilsje voor de smaak. Helaas zijn er ook "top acts" met engineers die flessen wijn naast de mixer hebben staan en daar ook echt niet beter van gaan mixen... Hoe is het mogelijk?!
Overigens kom ik niet veel serieuze engineers tegen die slecht met je spullen omgaan. Behalve dan het tap knopje van de D2... Die moet op de een of andere manier door het apparaat heen worden geduwd.
Wat betreft alcohol tijdens het werk: ik heb niet vaak mensen met drank in de hut. Of ze houden het bij één pilsje voor de smaak. Helaas zijn er ook "top acts" met engineers die flessen wijn naast de mixer hebben staan en daar ook echt niet beter van gaan mixen... Hoe is het mogelijk?!

Wie heeft hier nooit meegemaakt dat een brandwacht moeilijk ging doen over materialen terwijl er niks mis mee was?

. Hoezo oorbeschadiging??? Ben uiteindelijk maar gegaan, het was gewoonweg niet uit te houden...
Comment