Opslag perikelen
Collapse
X
-
-
Er zijn genoeg goedkope alarmsystemen met een flinke sirene en een zwaailamp....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Zń kanteldeur stelt niks voor. verzwaren heeft ook geen zin want dan werkt het systeem vaak niet meer. Misschien kan je wel een extra deur achter de kanteldeur maken. Ziet het van buiten er normaal uit en van binnen heb je dr nog een zware deur of een soort hek. Als ze echt binnen willen komen doen ze dat toch wel.Comment
-
Mijn garagebox is niet breed. ik heb in de muren van mijn garagebox zware ogen gemaakt. Achter de deur zet ik overdwars de trusskar. Daar doorheen gaan drie zware kettingen van muur tot muur. Zodra de deur opengebroken zal worden gaat het alarm. (ook op mijn telefoon)
Daarna staan ze voor een verankerd "hek" van truss waarlangs je geen kisten krijgt zonder deze weg te breken. Dat gaat normaliter zeker een kwartier duren met de herrie van het alarm om de oren, want die zit er ook achter.
de verankering + kettingen + sloten zijn namelijk van een serieuze kwaliteit. Dus in plaats van een accusetje van niks heb je er echt wel een fatsoenlijke slijpschijf bij nodig. En dan moet je nog drie keer door een stuk RVS 403 heen.
Inbraken voorkom je niet. Verhoog de tijd, risico en benodigde middelen voor inbrekers.
Het politiebureau zit 2 minuten rijden van de opslag af. Dat is wel weer een voordeel van in de stad wonen.
nou zul je zien dat er in mijn vacantie net een profibende tekeer zal gaan....lekker belangrijk!Comment
-
Wat zijn gangbare tarieven voor stalling-/opslagruimte in deze crisistijd?
Ik kan iets meer als 35m2 ruimte met garagedeur en met elektra en water (en anti-vorst verwarming) huren voor 200/maand excl BTW. Ik vind het voor mijn hobby-bedrijfje net te veel, maar is het een redelijke prijs?As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
voor 35m2 incl electra en verwarming is 200,- best gemiddeld. Hier in de regio heel veel 50m2 voor 200,- maar dan zonder water en electra.
Ik zit nu weer in een mooi schuurtje van 32m2 voor 135,- ex. Geen water en geen verwarming, maar verder helemaal prima.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Anti-kraak of anti-leegstand oid geen oplossing? Staat steeds meer leeg tegenwoordig omdat nieuwsbouw blijkbaar toch nog interessanter is dan ouwe meuk op te knappen.
Met mn werk tijdje in een pand in Breda gezeten met best flinke ruimte, kantoorruimte, keukentje, toilet enz. voor ergens tussen de 200-300 in de maand ofzo. Evt deel je ruimte met een ander of 2 anderen, nog goedkoper.
Enige nadeel, mochten ze het toch verhuren, heb je 2 weken om te verkassen. En soms komt de eigenaar naar een jaar zeuren dat je het voor volle bak mag huren als speciaal aanbod... Die prijs schijnt combinatie te zijn van koppige eigenaar/gedoe met bank over waarde pand.Vitality ShowComment
Comment